FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke moet als ze donderdag weggaat als eerste bij die kliniek van Ma-Johanna een meter van d'r kin laten afschaven.
Ik heb wat moeite met dat 'langzaam'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef Darklight het volgende:
Het gitaartje gaat langzaam maar zeker kapot
Er kwam maar niks, dus dacht laat ik het maar doen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Die van mij was een paar seconden later: [COS #122] The day after, gaat Sofie of niet?
haha, 1 snaar is al bijna kapot, dus mss stopt dat gepingel nuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met dat 'langzaam'
Klopt, Mylene had lapo, na een paar minuten hadden we hetzelfde idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Er kwam maar niks, dus dacht laat ik het maar doen!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
gaat gitaartje bijna kapot?![]()
*zwengelt streams aan *
Ja ik durfde niet, want ik ben telkens net te laatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Er kwam maar niks, dus dacht laat ik het maar doen!
darkroom is voor anaal "ridders" hihiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
Philip praat met Alex over Alex's geheim. Hij weet natuurlijk dat hij dichtbij zit, maar weet niet meer. Philip gaat de anderen waarschijnlijk op een ander spoor brengen. Hij zegt ook tegen Alex dat de rest allemaal denkt dat hij een beetje wereldvreemd is. Omdat hij niet wist wat een darkroom was wie Ron Jeremy was. Alex vind het goed gespeeld van zichzelf
En Maik zijn ooglid laten liften, die ziet er altijd uit of ie te vast geslapen heeft!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als ze dan gelijk Laura meeneemt, kan die gelijk haar bovenlip bijspuiten zodat die bij haar onderlip past.
En die mannelijke trekken in haar gezicht bijschaven
Lol, dat was al even zo maar dat had Guido niet door.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Guido zegt dat hij een nieuwe vijand heeft gemaakt, namelijk Alex omdat die door Laura is afgewezen en zich daardoor gefrustreerd voelt. Alex die nu al zijn pijlen op Guido zal richten.
Ja naar mannetje die alexquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Guido zegt dat hij een nieuwe vijand heeft gemaakt, namelijk Alex omdat die door Laura is afgewezen en zich daardoor gefrustreerd voelt. Alex die nu al zijn pijlen op Guido zal richten.
Ik zou me niet druk maken met Alex als vijand. Hij moet eerder oppassen met Gerhard en Servio denk ik!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Ik zie nog steeds geen 'narigheid' bij Alex.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja naar mannetje die alexTotaal niet mijn type. Go Guido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |