Daar hebben veel vrouwen met een bovengemiddelde lengte last van. Is vaak eerder een teken van timiditeit dan van arrogantie o.i.d.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Haar motoriek is niet zo charmant inderdaad. En er zit iets... berekenends, geacteerds (is dat een bestaand woord?) in dat verder toch wel héél erg mooie koppie. Well, nobody's perfect.
Oké!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Die spreken en hebben diepgang.
Laten de werkelijke persoon zien.
Om verliefd op te worden
Alex en/of Karimquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:59 schreef TimeJumper het volgende:
Met wie speelt Gerard nou samen, wat hij zojuist tegen Guidette zegt.
Ik heb het gemist
1 Snaar down, nog 5 (?) to go?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef Darklight het volgende:
Het gitaartje gaat langzaam maar zeker kapot
Thanks!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Guido wilde dat Gerard Alex ervan zou overtuigen dat hij en Laura een relatie hebben. Gerard antwoordde dat hij een deal met Alex heeft, dat het zijn maatje is. Guido zei dan weet ik ook weer wat ik aan je hebt en liep abrupt weg.
De zaak verhard dus wel een beetje. En hoe Guido en Laura het ook doen ze spelen het volgens mij wel goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Guido wilde dat Gerard Alex ervan zou overtuigen dat hij en Laura een relatie hebben. Gerard antwoordde dat hij een deal met Alex heeft, dat het zijn maatje is. Guido zei dan weet ik ook weer wat ik aan je hebt en liep abrupt weg.
Ik zag Laura een kwartier geleden ook al met de Portugese slag de ramen lappen, glassex en een doekje..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:03 schreef Tamaartje het volgende:
Servio en Joanna zijn lekker aan het schoonmaken
Lol, moet hij zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard vraagt aan Guido of die het spel speelt om mensen in de val te laten lopen..
Gaat hij natuurlijk geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard vraagt aan Guido of die het spel speelt om mensen in de val te laten lopen..
Hij zegt ook dat hij het zelf ook wel doet, maar niet zoals Guido. Want Guido probeert het nu bij iemand die Gerard echt vertrouwt. Guido zegt.. het is een spel dus je moet het ook spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, moet hij zeggen.Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Die Guido is goed bezig!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij het zelf ook wel doet, maar niet zoals Guido. Want Guido probeert het nu bij iemand die Gerard echt vertrouwt. Guido zegt.. het is een spel dus je moet het ook spelen.
Jij bent zeker Angelia Jolie???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke moet als ze donderdag weggaat als eerste bij die kliniek van Ma-Johanna een meter van d'r kin laten afschaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |