quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef superkokje het volgende:
Die monique heeft eigenlijk best een leuke kop kont
Idd en ook een lief en aardig mensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef superkokje het volgende:
Die monique heeft eigenlijk best een leuke kop
Volgens mij wacht ze op haar broodjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:29 schreef Ireth het volgende:
Wat hangt Laura lekker gezellig buiten de groep tegen het aanrecht aan geplakt?
Ja khad hem al doorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij wacht ze op haar broodje
Misschien dat die productiemedewerkster wel iets heeft losgelaten tegen Gerard maar die zal pas in het huis de link naar Sofia hebben gelegd. Daarnaast weet hij dat Jurien wel gegoogled heeft naar haar omdat zij op dezelfde selectiedag zaten... die twee dingen maakt hij nu handig gebruik van om de boel aan het schijten te maken. En Sofia is waarschijnlijk weer slim genoeg om dat nu in haar voordeel te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef feldie het volgende:
[..]
Daar kan je weleens gelijk in hebben!
kruising van een mens en struisvogelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo moet de godin Aphrodite er ongeveer uit hebben gezien...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hahaha, jij hebt volgens mij een wall met reality dames die je adoreertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo moet de godin Aphrodite er ongeveer uit hebben gezien...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind d'r niet zo mooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kijk alleen nasar dat engelen gezicht
quote:
Heeft ze flaporen? Dat madeliefjebandje zit zo over d'r oren heen..quote:
Dat bandje doet het hem niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ze flaporen? Dat madeliefjebandje zit zo over d'r oren heen..
Tis daarmee?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat bandje doet het hem niet.
Dat ze naar mijn smaak te dun is, ok
Maar die ogen....
Nou, ik ken de makers van SS, en hoe bedreven ze ook zijn, als wij het zouden maken zouden we het toch wat anders doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef marky het volgende:
@ditisHuub
Ben jij nog niet gedelegeerd door je grote baas om zijn geesteskind van zijn andere bedrijf te gaan helpen. Lekker naar Portugal ook niet vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |