Tuurlijk nietquote:
Ja maar wie denkt nou dat DAT een geheim isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef feldie het volgende:
Haha!
Wat zullen ze achteraf balen als ze het geheim van Joanna weten! Ze zien/weten het allemaal, maar niemand drukt ervoor!
Ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar wie denkt nou dat DAT een geheim is
En dan lekker sportenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:43 schreef feldie het volgende:
Nou, daar gaan we weer: douchen, aankleden en make-uppen de komende drie uur!
Op een gegeven moment gaan er natuurlijk voldoende hints komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar wie denkt nou dat DAT een geheim is
Ja, dat niemand denkt ik ga eens een risico nemen om daarvoor te drukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef feldie het volgende:
Haha!
Wat zullen ze achteraf balen als ze het geheim van Joanna weten! Ze zien/weten het allemaal, maar niemand drukt ervoor!
Hoop vn niet hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef feldie het volgende:
Batterijenwissel!
Sintieja heeft die al bewogen? Leeft ze nog wel?
En daar ging mijn koffie...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef pullup het volgende:
De marmot dreigt te ontsnappen
[ afbeelding ]
Jezus dat meen je toch niet? BOEHOEHOEEE!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef Tamaartje het volgende:
Maik, Guido en Philip en Chynthia liggen nog steeds op bed
Die ontsnapt donderdag sowieso wel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef pullup het volgende:
De marmot dreigt te ontsnappen
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je de volgende cap ook hebt want ik miste hemquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:52 schreef Tamaartje het volgende:
Heel charmant Joanna![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:51 schreef TimeJumper het volgende:
Zo wat zal die Cynthia zich klote voelen zeg.
Ten eerste omdat ze door iedereen genegeerd word en ten tweede omdat die extensions 1 grote klitteboel is.
Sorry ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de volgende cap ook hebt want ik miste hem
gadverdamme wat een horkquote:
En douchen nu weer met zwemkleding aan. Lekker fris stelletje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:37 schreef feldie het volgende:
Best vies, de meesten slapen met make-up op!
Zo kijkt ze best wel vaak vind ik.quote:
Ze is getekend door het leven! Wat dié allemaal heeft meegemaakt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo kijkt ze best wel vaak vind ik.
Zo'n ontevreden trek op haar gezicht.
Maar ik ben misschien wel bevooroordeeld
Wassen ze wel daaronder?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef superkokje het volgende:
GA zo ff mijn zwembroek aantrekken, moet nog douchen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef espri het volgende:
en cynthia heeft nog niet eens dr bed verlaten en smeert nu al make-up op, wat een vieze mensen zeg, ga eerst ff je kop wassen ofzo.
Daar zijn we voor hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:57 schreef PinkDream het volgende:
Jezus wat kunnen jullie allemaal zeiken zeg pffff
Jij hebt echt issues.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is nou viezer? Met een bikini aan douchen of je piemel in de reet van een andere vent duwen?
Nou dan!
En wat doe jij nu?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:57 schreef PinkDream het volgende:
Jezus wat kunnen jullie allemaal zeiken zeg pffff
Nou inderdaad zeg, hoe goor is dat, net wakker, overeind zitten en gelijk make-up op je kop smerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef espri het volgende:
en cynthia heeft nog niet eens dr bed verlaten en smeert nu al make-up op, wat een vieze mensen zeg, ga eerst ff je kop wassen ofzo.
Mjah, ik gok er zo maar even op dat het onmogelijk is voor hem om hem in zijn eigen reet te proppen.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is nou viezer? Met een bikini aan douchen of je piemel in de reet van een andere vent duwen?
Nou dan!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nou dan!
Met je bikini aan douchen!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nou dan!
Ik zeg in de reet van een vent stoppen is viezer, maar in de reet van enkele van de dames is minder viesquote:
Als een vrouw 30 dagen d'r reet niet heeft gewassen, wil je hem daar ook niet meer in steken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik zeg in de reet van een vent stoppen is viezer, maar in de reet van enkele van de dames is minder vies
Ghéhéquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is getekend door het leven! Wat dié allemaal heeft meegemaakt!
euhm oke... whats next mensen wakker houden met deksels en muziek?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moet je aan Gerard vragen: die is (ook) goed met stofzuigers zag ik![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)te_schoonmaak__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |