Dat geldt volgens mij voor alle bewoners... juist daaromquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Cynthia kan ik missen als kiespijn
En dat zonder geluid hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij voor alle bewoners... juist daarom
Ja jajajajajaja (er zit geen verrekijker in de smilies)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:09 schreef Papiergeld het volgende:
Ze hebben overigens nu al last van de warmte, en het moet nog warm worden.. Dat wordt afzien over 2 maanden..
In die slaapkamers kan geen raampje open. Reken maar dat het daar warm is met al die studiolampen die daar de hele dag aanstaan, met de regieruimte aangrenzend, en met een plat dak. Airco is er volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:09 schreef Papiergeld het volgende:
Ze hebben overigens nu al last van de warmte, en het moet nog warm worden.. Dat wordt afzien over 2 maanden..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:09 schreef Papiergeld het volgende:
Zal wel een oplossing komen, eventueel aircoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
In die slaapkamers kan geen raampje open. Reken maar dat het daar warm is met al die studiolampen die daar de hele dag aanstaan, met de regieruimte aangrenzend, en met een plat dak. Airco is er volgens mij ook niet.
Ik heb het flauwe vermoeden dat die er al zit hoor alleen niet aan isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:17 schreef Lemar het volgende:
Zal wel een oplossing komen, eventueel airco
Misschien ook iets voor de bewoners om te ontdekkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe vermoeden dat die er al zit hoor alleen niet aan is
Ik denk dat in een land als portugal ieder huis (ook het secret story huis) standaard een airco heeft inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat die Airco er niet zou zijn. Toch verbaasd het me dat het ding niet in werking wordt gesteld, als vooral de mannen aangeven dat het echt bloedheet is in die slaapkamer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lijkt me ook je hebt hier in de zomer al af en toe een airco nodig en dat zal denk ik de komende jaren alleen maar toenemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:21 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik denk dat in een land als portugal ieder huis (ook het secret story huis) standaard een airco heeft inderdaad.
Ik wil vooral op de saaie dagen dan gewoon de meiden in een kleine bikini buiten in de zon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lijkt me ook je hebt hier in de zomer al af en toe een airco nodig en dat zal denk ik de komende jaren alleen maar toenemen.
Ik vindt dat best hoe warmer hoe beter, ben nu wel klaar met die kou want dat roken buiten is ook niks NEE ik stop niet en werk gelukkig veel buiten
Nou gewoon bikini is ook goed of een mooi badpak altijd leuk om te zien want het programma idee werkt niet echt, dan wat anders voor de streamsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik wil vooral op de saaie dagen dan gewoon de meiden in een kleine bikini buiten in de zon.
Dan is het toch nog de moeite waard om de streams aan te doen
De laatste paar dagen was het anders behoorlijk boeiendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
.... want het programma idee werkt niet echt....
Ja maar Ja maar dat was niet de opzet van het programma/idee, dat is meer een onvoorziene bijkomstigheid Wel leuk voor ons natuurlijk dat dan weer wel zeg maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De laatste paar dagen was het anders behoorlijk boeiend
Ik hoorde iets over lekken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De laatste paar dagen was het anders behoorlijk boeiend
Zoek ff op lekken kweet dat je dan een hoop foute hits hebt maar toch haahahahahaquote:
Typtyfus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:55 schreef Mita het volgende:
Breng me op te hooge wat is er gebeurt vanavons
Ik typ niet zo snel daar hebben we de streamverslagen voor. en ik ben ook te lui voor de link maar het staat in het secret story gedeeltequote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:55 schreef Mita het volgende:
Breng me op te hooge wat is er gebeurt vanavons
Vel je bent een schatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:56 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Typtyfus?
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1
Ik dacht dat sofie flipte omdat ze dacht dat de productie had lopen lekken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zoek ff op lekken kweet dat je dan een hoop foute hits hebt maar toch haahahahaha
Iemand weet/wist iets meer (gerard) dan de bedoeling was geloof ik
Dan mag ze wel oppassen met die hakken en zoquote:
Ja jij zonder avatar en sekse heeft nog wensen ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:21 schreef Mita het volgende:
Ik vroeg net wie er nog op was. En kreeg geen reactie
Niet meer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:05 schreef Mita het volgende:
Dat vindt zij niet erg, dat is toch gewoon werk
Die komt totaal uit de lucht vallen. Heb je die ergens gelezen en de hele dag gewacht totdat je die op fok neer kon zetten zodat het lijkt dat die van jezelf is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:24 schreef Mita het volgende:
Ik ga nooit mensen uitmaken voor wat ze zijn. Dat doen ze zelf wel.
Ik ga zo naar bed en ben morgen om 12 uur ofzo weer presentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:29 schreef Velma_Dinkley het volgende:
@catwaezle wanneer slaap jij? Slaap je uberhaupt? Zie je altijd wel posten of lijkt dat zo
Respect voor jou dan...dat je het volhoudt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed en ben morgen om 12 uur ofzo weer present![]()
Nachtmens
Een klein beetjequote:
Je hebt een hoop gemist, en een hoop streamlocks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:21 schreef Tamaartje het volgende:
Mogguh![]()
Lekker relletje was dat gisteravond (even terug gelezen)
's avonds moet ik toch echt even sociaal doen, dus kan dan niet steeds kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:37 schreef mr.masters het volgende:
[..]
Je hebt een hoop gemist, en een hoop streamlocks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |