FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja Aafke had ze bij zich (goh, verrassend). Had Servio er al eens een halve van geleend maar die hielp niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:34 schreef toxikon het volgende:
Ik las ook al ergens dat ze aan de pillen zitten ofzo, diazepam en nog een pam.
Maak er anders eens een cap van en stuur hem via een pm naar mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat snap ik ook allemaal, en ook allemaal gedaan. Toch lukt het niet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:39 schreef robmmad16 het volgende:
Zo, ik ga nooit meer met de Thalys. En met die informatie wens ik alle nachtbrakers een fijne voortzetting en tot morgen allemaal!
Ik ook niet, ook zoals hij voor het slapen met Sofia en Joanna aan het kletsen was. Dat was alles behalve een zakelijk gesprek.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar Servio lijkt wat dat betreft helemaal niet met het spel bezig te zijn. Ik heb die indruk iig niet.
MIsschien morgen, ben nu niet meer in de mood om nog te gaan stoeien. Als het dan nog mag, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maak er anders eens een cap van en stuur hem via een pm naar mij
ooit een halve oxazepam gehad, dat spul is niks voor mij, ik durfde niet eens meer de straat over te stekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja Aafke had ze bij zich (goh, verrassend). Had Servio er al eens een halve van geleend maar die hielp niet.
(oke, ik weet teveel details)
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
MIsschien morgen, ben nu niet meer in de mood om nog te gaan stoeien. Als het dan nog mag, natuurlijk
Wat is z'n geheim?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef Lyza666 het volgende:
Servio werd ook niet voor niks naar de KvdW geroepen. Hij lult ook veel te veel over zichzelf en wat 'ie allemaal doet en is. Zo maakt ie het de anderen wel wat te makkelijk denk ik.
Misschien wel een blower.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef henk.jansen het volgende:
Zou hij iets van ontwenning hebben
[ afbeelding ]
Hij gaat wel tekeer met zijn benen en armen af en toe
Ja, erg raar. Je weet toch waarvoor je daar zit en wat de bedoeling is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook zoals hij voor het slapen met Sofia en Joanna aan het kletsen was. Dat was alles behalve een zakelijk gesprek.
Hij is bingokoningin haha. Ik vraag me wel af of ze specifiek dát woord moeten horen. Dan wordt het wel weer lastig denk ik.quote:
Ja, waar is de stofzuigert..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Kan Servio niet even de slaapkamer gaan opruimen als hij toch wakker is?
Wat een bende...
Volgens mij zei hij dat ook ergens vandeweek. Dat het wel lekker zou zijn als ze even een blow konden roken. Om beter van te slapen hm.quote:
Hij zit zwaar ergens aan te denkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
Maar als je zo kijkt is hij op van de zenuwen, de rest slaapt
Dat gaat ook echt niet geraden worden, net zo min als dat Alex een Ridder isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij is bingokoningin haha. Ik vraag me wel af of ze specifiek dát woord moeten horen. Dan wordt het wel weer lastig denk ik.
Ah thanks... ik kan dat nooit onthouden. Dat zou ik wel in de OP willen samen met de clousquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij is bingokoningin haha. Ik vraag me wel af of ze specifiek dát woord moeten horen. Dan wordt het wel weer lastig denk ik.
Dat alex een eikel is wordt nog eerder geradenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt niet geraden worden, net zo min als dat Alex een Ridder is
Oh vast wel, ze dachten in eerste instantie al dat hij van Adel was, dus als er ook maar iets qua 'ridder' binnenkomt, dan is hij de sjaakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt niet geraden worden, net zo min als dat Alex een Ridder is
Ik vrees dat de meesten niet eens weten dat Ridder een adelijke titel is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Oh vast wel, ze dachten in eerste instantie al dat hij van Adel was, dus als er ook maar iets qua 'ridder' binnenkomt, dan is hij de sjaak
Vandaag wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef Caland het volgende:
Is het normaal dat ik bij dat streamprogje nu elke keer eerst reclame moet zien om de streams te laden?
JA maar dat kan je oplossen door een regeltje in je host file te zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef Caland het volgende:
Is het normaal dat ik bij dat streamprogje nu elke keer eerst reclame moet zien om de streams te laden?
Moet je aan Gerard vragen: die is (ook) goed met stofzuigers zag ikquote:
Philip zou dat best kunnen weten denk ik. Maar die gaat voorlopig nog niet raden. Kan beter wachten tot Alex wat meer geld heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vrees dat de meesten niet eens weten dat Ridder een adelijke titel is?
Uitleg hosts file:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
JA maar dat kan je oplossen door een regeltje in je host file te zetten
link ben ik kwijt
TIP:Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
JA maar dat kan je oplossen door een regeltje in je host file te zetten
link ben ik kwijt
Dat zou nou wel kunnen, aangezien ze weten dat de eerste gok, van adel, dichtbij zat!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
net zo min als dat Alex een Ridder is
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moet je aan Gerard vragen: die is (ook) goed met stofzuigers zag ik![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)te_schoonmaak__.html
Maar er zijn veel adelijke titels. Ridder, is wel de minst voor de hand liggende. Je denkt dan al eerder aan een Hertog, of een Baron, of een Graaf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Philip zou dat best kunnen weten denk ik. Maar die gaat voorlopig nog niet raden. Kan beter wachten tot Alex wat meer geld heeft.
Nee, ik stem sowieso nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:54 schreef Grunge. het volgende:
Hebben jullie ook op iemand gestemd toen met Jurien, Gerard en Philip?.
Ik stop met die K*T reklames, teruglezen is ook een vak schijnbaar en zoek optie is ook moeilijkquote:
Ik ook niet. Trouwens, volgens de poll op fok gaat de strijd donderdag tussen Aafke en Cynthia. Ze staan zo goed als gelijk. Als dat in de uitzending ook zo is kan het nog leuk worden. Wat zullen de meiden balen als Cynthia er niet uit vliegtquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef toxikon het volgende:
nou dan ga ik ook maar slapen moet morgen weer veel doen
Ghehe. 'T is je vergevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:57 schreef Grunge. het volgende:
Ik stem ook niet, maar toch wel een keer op Gerard. Ik kon het niet helpen.
Dat zou erg grappig zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik ook niet. Trouwens, volgens de poll op fok gaat de strijd donderdag tussen Aafke en Cynthia. Ze staan zo goed als gelijk. Als dat in de uitzending ook zo is kan het nog leuk worden. Wat zullen de meiden balen als Cynthia er niet uit vliegt
Het is in ieder geval stemmen om te blijven dus heeft Cynthia alle kans.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik ook niet. Trouwens, volgens de poll op fok gaat de strijd donderdag tussen Aafke en Cynthia. Ze staan zo goed als gelijk. Als dat in de uitzending ook zo is kan het nog leuk worden. Wat zullen de meiden balen als Cynthia er niet uit vliegt
Mooie beelden zouden dat zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Aafke eruit hoor. Ordinair mens en weinig interessant voor 't programma.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al daarom hoop ik echt dat ze mag blijven. Vooral Sharon flipt volgens mij. Die vroeg al aan Sofia of ze bij een vrijwillig vertrek pas vrijdag weg zou willen gaan omdat ze anders misschien Cynthia matsen dat die mag blijven donderdagquote:
Typisch Sjerren. En in Cynthia's gezicht maar aardig doen en lekkersch aanbiedenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al daarom hoop ik echt dat ze mag blijven. Vooral Sharon flipt volgens mij. Die vroeg al aan Sofia of ze bij een vrijwillig vertrek pas vrijdag weg zou willen gaan omdat ze anders misschien Cynthia matsen dat die mag blijven donderdag
Het zij allemaal geen grote karakters dus veel zal het ook wel niet uitmaken. Ik had eigenlijk verwacht dat Sharon wel genomineerd zou zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Aafke eruit hoor. Ordinair mens en weinig interessant voor 't programma.
Dat vroeg Servio volgens mij, maar goed, laat ik niet mierenneukenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al daarom hoop ik echt dat ze mag blijven. Vooral Sharon flipt volgens mij. Die vroeg al aan Sofia of ze bij een vrijwillig vertrek pas vrijdag weg zou willen gaan omdat ze anders misschien Cynthia matsen dat die mag blijven donderdag
Volgens mij is Aafke wel de meest sportieve qua beweging in het huis,ik vindt het wel leuk om haar te zien maar niet te horen (ik luister alleen TV hoewel de uitzending vandaag heb ik overgeslagen)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Aafke eruit hoor. Ordinair mens en weinig interessant voor 't programma.
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat vroeg Servio volgens mij, maar goed, laat ik niet mierenneuken
En misschien heeft Sharon dat ook nog wel gevraagd. Ik denk dat iedereen flipt als Cynthia erin blijft. Ik zeg doen!
Ach Cynthia levert dan tenminste nog wat gekrakeel in het huis op. Altijd leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zij allemaal geen grote karakters dus veel zal het ook wel niet uitmaken.
Ja klopt. Ze is erg sportief qua beweging. Daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens mij is Aafke wel de meest sportieve qua beweging in het huis,ik vindt het wel leuk om haar te zien maar niet te horen (ik luister alleen TV hoewel de uitzending vandaag heb ik overgeslagen)
Maar ze brengt niets qua interactie in het huis. Ze is er gewoon. En als ze wel of niet is, heeft dat geen enkel effect op het geheel. Met Cynthia, is dat anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens mij is Aafke wel de meest sportieve qua beweging in het huis,ik vindt het wel leuk om haar te zien maar niet te horen (ik luister alleen TV hoewel de uitzending vandaag heb ik overgeslagen)
Het blijven vrouwen, die vinden wel weer iemand om op te zeiken. Grote kans dat het iemand is die meer tegengas geeft, altijd leuker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach Cynthia levert dan tenminste nog wat gekrakeel in het huis op. Altijd leuk.
Ik had haar liever iets sterker gezien. Maar wie weet krijgt ze nog een medestander met wie ze de strijd aankan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach Cynthia levert dan tenminste nog wat gekrakeel in het huis op. Altijd leuk.
Cynthia kan ik missen als kiespijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar ze brengt niets qua interactie in het huis. Ze is er gewoon. En als ze wel of niet is, heeft dat geen enkel effect op het geheel. Met Cynthia, is dat anders.
Ja dat was nog beter geweest. Ik denk niet dat iemand daar z'n vingers aan brandt, een medestander van Cynthia worden lijkt me niet de meest handige move. Qua positie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had haar liever iets sterker gezien. Maar wie weet krijgt ze nog een medestander met wie ze de strijd aankan.
Dat geldt volgens mij voor alle bewoners... juist daaromquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Cynthia kan ik missen als kiespijn
En dat zonder geluid hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij voor alle bewoners... juist daarom
Ja jajajajajaja (er zit geen verrekijker in de smilies)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:09 schreef Papiergeld het volgende:
Ze hebben overigens nu al last van de warmte, en het moet nog warm worden.. Dat wordt afzien over 2 maanden..
In die slaapkamers kan geen raampje open. Reken maar dat het daar warm is met al die studiolampen die daar de hele dag aanstaan, met de regieruimte aangrenzend, en met een plat dak. Airco is er volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:09 schreef Papiergeld het volgende:
Ze hebben overigens nu al last van de warmte, en het moet nog warm worden.. Dat wordt afzien over 2 maanden..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:09 schreef Papiergeld het volgende:
Zal wel een oplossing komen, eventueel aircoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
In die slaapkamers kan geen raampje open. Reken maar dat het daar warm is met al die studiolampen die daar de hele dag aanstaan, met de regieruimte aangrenzend, en met een plat dak. Airco is er volgens mij ook niet.
Ik heb het flauwe vermoeden dat die er al zit hoor alleen niet aan isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:17 schreef Lemar het volgende:
Zal wel een oplossing komen, eventueel airco
Misschien ook iets voor de bewoners om te ontdekkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe vermoeden dat die er al zit hoor alleen niet aan is
Ik denk dat in een land als portugal ieder huis (ook het secret story huis) standaard een airco heeft inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat die Airco er niet zou zijn. Toch verbaasd het me dat het ding niet in werking wordt gesteld, als vooral de mannen aangeven dat het echt bloedheet is in die slaapkamer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lijkt me ook je hebt hier in de zomer al af en toe een airco nodig en dat zal denk ik de komende jaren alleen maar toenemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:21 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik denk dat in een land als portugal ieder huis (ook het secret story huis) standaard een airco heeft inderdaad.
Ik wil vooral op de saaie dagen dan gewoon de meiden in een kleine bikini buiten in de zon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lijkt me ook je hebt hier in de zomer al af en toe een airco nodig en dat zal denk ik de komende jaren alleen maar toenemen.
Ik vindt dat best hoe warmer hoe beter, ben nu wel klaar met die kou want dat roken buiten is ook niks NEE ik stop niet en werk gelukkig veel buiten
Nou gewoon bikini is ook goed of een mooi badpak altijd leuk om te zien want het programma idee werkt niet echt, dan wat anders voor de streamsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik wil vooral op de saaie dagen dan gewoon de meiden in een kleine bikini buiten in de zon.
Dan is het toch nog de moeite waard om de streams aan te doen
De laatste paar dagen was het anders behoorlijk boeiendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
.... want het programma idee werkt niet echt....
Ja maar Ja maar dat was niet de opzet van het programma/idee, dat is meer een onvoorziene bijkomstigheid Wel leuk voor ons natuurlijk dat dan weer wel zeg maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De laatste paar dagen was het anders behoorlijk boeiend
Ik hoorde iets over lekken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De laatste paar dagen was het anders behoorlijk boeiend
Zoek ff op lekken kweet dat je dan een hoop foute hits hebt maar toch haahahahahaquote:
Typtyfus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:55 schreef Mita het volgende:
Breng me op te hooge wat is er gebeurt vanavons
Ik typ niet zo snel daar hebben we de streamverslagen voor. en ik ben ook te lui voor de link maar het staat in het secret story gedeeltequote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:55 schreef Mita het volgende:
Breng me op te hooge wat is er gebeurt vanavons
Vel je bent een schatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:56 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Typtyfus?
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1
Ik dacht dat sofie flipte omdat ze dacht dat de productie had lopen lekken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zoek ff op lekken kweet dat je dan een hoop foute hits hebt maar toch haahahahaha
Iemand weet/wist iets meer (gerard) dan de bedoeling was geloof ik
Dan mag ze wel oppassen met die hakken en zoquote:
Ja jij zonder avatar en sekse heeft nog wensen ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:21 schreef Mita het volgende:
Ik vroeg net wie er nog op was. En kreeg geen reactie
Niet meer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:05 schreef Mita het volgende:
Dat vindt zij niet erg, dat is toch gewoon werk
Die komt totaal uit de lucht vallen. Heb je die ergens gelezen en de hele dag gewacht totdat je die op fok neer kon zetten zodat het lijkt dat die van jezelf is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:24 schreef Mita het volgende:
Ik ga nooit mensen uitmaken voor wat ze zijn. Dat doen ze zelf wel.
Ik ga zo naar bed en ben morgen om 12 uur ofzo weer presentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:29 schreef Velma_Dinkley het volgende:
@catwaezle wanneer slaap jij? Slaap je uberhaupt? Zie je altijd wel posten of lijkt dat zo
Respect voor jou dan...dat je het volhoudt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed en ben morgen om 12 uur ofzo weer present![]()
Nachtmens
Een klein beetjequote:
Je hebt een hoop gemist, en een hoop streamlocks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:21 schreef Tamaartje het volgende:
Mogguh![]()
Lekker relletje was dat gisteravond (even terug gelezen)
's avonds moet ik toch echt even sociaal doen, dus kan dan niet steeds kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:37 schreef mr.masters het volgende:
[..]
Je hebt een hoop gemist, en een hoop streamlocks.
Tuurlijk nietquote:
Ja maar wie denkt nou dat DAT een geheim isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef feldie het volgende:
Haha!
Wat zullen ze achteraf balen als ze het geheim van Joanna weten! Ze zien/weten het allemaal, maar niemand drukt ervoor!
Ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar wie denkt nou dat DAT een geheim is
En dan lekker sportenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:43 schreef feldie het volgende:
Nou, daar gaan we weer: douchen, aankleden en make-uppen de komende drie uur!
Op een gegeven moment gaan er natuurlijk voldoende hints komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar wie denkt nou dat DAT een geheim is
Ja, dat niemand denkt ik ga eens een risico nemen om daarvoor te drukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef feldie het volgende:
Haha!
Wat zullen ze achteraf balen als ze het geheim van Joanna weten! Ze zien/weten het allemaal, maar niemand drukt ervoor!
Hoop vn niet hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef feldie het volgende:
Batterijenwissel!
Sintieja heeft die al bewogen? Leeft ze nog wel?
En daar ging mijn koffie...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef pullup het volgende:
De marmot dreigt te ontsnappen
[ afbeelding ]
Jezus dat meen je toch niet? BOEHOEHOEEE!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef Tamaartje het volgende:
Maik, Guido en Philip en Chynthia liggen nog steeds op bed
Die ontsnapt donderdag sowieso wel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef pullup het volgende:
De marmot dreigt te ontsnappen
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je de volgende cap ook hebt want ik miste hemquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:52 schreef Tamaartje het volgende:
Heel charmant Joanna![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:51 schreef TimeJumper het volgende:
Zo wat zal die Cynthia zich klote voelen zeg.
Ten eerste omdat ze door iedereen genegeerd word en ten tweede omdat die extensions 1 grote klitteboel is.
Sorry ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de volgende cap ook hebt want ik miste hem
gadverdamme wat een horkquote:
Helaasquote:
En douchen nu weer met zwemkleding aan. Lekker fris stelletje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:37 schreef feldie het volgende:
Best vies, de meesten slapen met make-up op!
Zo kijkt ze best wel vaak vind ik.quote:
Ze is getekend door het leven! Wat dié allemaal heeft meegemaakt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo kijkt ze best wel vaak vind ik.
Zo'n ontevreden trek op haar gezicht.
Maar ik ben misschien wel bevooroordeeld
Wassen ze wel daaronder?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef superkokje het volgende:
GA zo ff mijn zwembroek aantrekken, moet nog douchen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef espri het volgende:
en cynthia heeft nog niet eens dr bed verlaten en smeert nu al make-up op, wat een vieze mensen zeg, ga eerst ff je kop wassen ofzo.
Daar zijn we voor hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:57 schreef PinkDream het volgende:
Jezus wat kunnen jullie allemaal zeiken zeg pffff
Jij hebt echt issues.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is nou viezer? Met een bikini aan douchen of je piemel in de reet van een andere vent duwen?
Nou dan!
En wat doe jij nu?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:57 schreef PinkDream het volgende:
Jezus wat kunnen jullie allemaal zeiken zeg pffff
Nou inderdaad zeg, hoe goor is dat, net wakker, overeind zitten en gelijk make-up op je kop smerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef espri het volgende:
en cynthia heeft nog niet eens dr bed verlaten en smeert nu al make-up op, wat een vieze mensen zeg, ga eerst ff je kop wassen ofzo.
Mjah, ik gok er zo maar even op dat het onmogelijk is voor hem om hem in zijn eigen reet te proppen.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is nou viezer? Met een bikini aan douchen of je piemel in de reet van een andere vent duwen?
Nou dan!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nou dan!
Met je bikini aan douchen!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nou dan!
Ik zeg in de reet van een vent stoppen is viezer, maar in de reet van enkele van de dames is minder viesquote:
Als een vrouw 30 dagen d'r reet niet heeft gewassen, wil je hem daar ook niet meer in steken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik zeg in de reet van een vent stoppen is viezer, maar in de reet van enkele van de dames is minder vies
Ghéhéquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is getekend door het leven! Wat dié allemaal heeft meegemaakt!
euhm oke... whats next mensen wakker houden met deksels en muziek?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moet je aan Gerard vragen: die is (ook) goed met stofzuigers zag ik![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)te_schoonmaak__.html
je kan toch met een washandje onder je broekje schoonmaken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:48 schreef feldie het volgende:
Ik blijf het vies vinden hoe ze douchen, zo krijg je de boel daar beneden toch niet schoon!
Zal lekker ruiken! Zo wordt de kans op seks in het huis ook niet echt groter!
Ik denk zelfs dat Gerard dat hele productieverhaal gewoon heeft aangedikt in het kader van het spel en dat Sofia dat nu handig gebruikt om te doen alsof dat haar geheim is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:24 schreef feldie het volgende:
Tuurlijk gaat soof niet naar huis!
Er is nog niemand achter haar echte geheim gekomen, maar ze doet nu net alsof haar geheim al bekend is bij de bewoners door te roepen ik kan nu toch niet meer winnen...
Ik vind het wel slim van haar!
Van mij mag ze er nog lang in blijven en zelfs winnen!!
hij heeft, ben ik bang, wel gelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
![]()
Jaap in de Telegraaf: Secret Story in de media.
Zie je ze dat doen dan? Hebben ze het over gehad: "Als je daaronder gaat zitten frotten zenden ze dat meteen uit."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch met een washandje onder je broekje schoonmaken?
Ik zou wel met bikini douchen, maar zou wel met een washandje de boel eronder schoonmakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie je ze dat doen dan? Hebben ze het over gehad: "Als je daaronder gaat zitten frotten zenden ze dat meteen uit."
Oe das best wel een gezellig gesprekje dan en best wel hard ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:17 schreef Gert het volgende:
Guido en Alex hebben het over Laura en dat Alex daar niks mee kan beginnen. "Best zielig voor je", zegt Guido.
Alex: "Hoezo zielig?"
Guido: "Nou jij hebt dat nodig, dat geknuffel. Maar als het bij haar niet lukt dan ga je wel naar de volgende."
Alex: "Niet zo slap lullen jongen." Hij mompelt nog wat dat zielig een groot woord is en iets van 'welcome to the real world' en loopt dan zogenaamd onbezorgd fluitend weg.
Maar Gerard weet door zijn mislukte poging met Alex dat hij het geheim letterlijk moet noemen. Gewoon "ik ben porno-actrice" is niet genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Gerard dat hele productieverhaal gewoon heeft aangedikt in het kader van het spel en dat Sofia dat nu handig gebruikt om te doen alsof dat haar geheim is.
Daar kan je weleens gelijk in hebben!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Gerard dat hele productieverhaal gewoon heeft aangedikt in het kader van het spel en dat Sofia dat nu handig gebruikt om te doen alsof dat haar geheim is.
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:17 schreef Gert het volgende:
Guido en Alex hebben het over Laura en dat Alex daar niks mee kan beginnen. "Best zielig voor je", zegt Guido.
Alex: "Hoezo zielig?"
Guido: "Nou jij hebt dat nodig, dat geknuffel. Maar als het bij haar niet lukt dan ga je wel naar de volgende."
Alex: "Niet zo slap lullen jongen." Hij mompelt nog wat dat zielig een groot woord is en iets van 'welcome to the real world' en loopt dan zogenaamd onbezorgd fluitend weg.
Idd wordt het steeds leuker vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Geweldig, dat soort sneren moet ie vaker doen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef superkokje het volgende:
Die monique heeft eigenlijk best een leuke kop kont
Idd en ook een lief en aardig mensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef superkokje het volgende:
Die monique heeft eigenlijk best een leuke kop
Volgens mij wacht ze op haar broodjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:29 schreef Ireth het volgende:
Wat hangt Laura lekker gezellig buiten de groep tegen het aanrecht aan geplakt?
Ja khad hem al doorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij wacht ze op haar broodje
Misschien dat die productiemedewerkster wel iets heeft losgelaten tegen Gerard maar die zal pas in het huis de link naar Sofia hebben gelegd. Daarnaast weet hij dat Jurien wel gegoogled heeft naar haar omdat zij op dezelfde selectiedag zaten... die twee dingen maakt hij nu handig gebruik van om de boel aan het schijten te maken. En Sofia is waarschijnlijk weer slim genoeg om dat nu in haar voordeel te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef feldie het volgende:
[..]
Daar kan je weleens gelijk in hebben!
kruising van een mens en struisvogelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo moet de godin Aphrodite er ongeveer uit hebben gezien...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hahaha, jij hebt volgens mij een wall met reality dames die je adoreertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo moet de godin Aphrodite er ongeveer uit hebben gezien...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind d'r niet zo mooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kijk alleen nasar dat engelen gezicht
quote:
Heeft ze flaporen? Dat madeliefjebandje zit zo over d'r oren heen..quote:
Dat bandje doet het hem niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ze flaporen? Dat madeliefjebandje zit zo over d'r oren heen..
Tis daarmee?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat bandje doet het hem niet.
Dat ze naar mijn smaak te dun is, ok
Maar die ogen....
Nou, ik ken de makers van SS, en hoe bedreven ze ook zijn, als wij het zouden maken zouden we het toch wat anders doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef marky het volgende:
@ditisHuub
Ben jij nog niet gedelegeerd door je grote baas om zijn geesteskind van zijn andere bedrijf te gaan helpen. Lekker naar Portugal ook niet vervelend
Daar hebben veel vrouwen met een bovengemiddelde lengte last van. Is vaak eerder een teken van timiditeit dan van arrogantie o.i.d.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Haar motoriek is niet zo charmant inderdaad. En er zit iets... berekenends, geacteerds (is dat een bestaand woord?) in dat verder toch wel héél erg mooie koppie. Well, nobody's perfect.
Oké!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Die spreken en hebben diepgang.
Laten de werkelijke persoon zien.
Om verliefd op te worden
Alex en/of Karimquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:59 schreef TimeJumper het volgende:
Met wie speelt Gerard nou samen, wat hij zojuist tegen Guidette zegt.
Ik heb het gemist
1 Snaar down, nog 5 (?) to go?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef Darklight het volgende:
Het gitaartje gaat langzaam maar zeker kapot
Thanks!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Guido wilde dat Gerard Alex ervan zou overtuigen dat hij en Laura een relatie hebben. Gerard antwoordde dat hij een deal met Alex heeft, dat het zijn maatje is. Guido zei dan weet ik ook weer wat ik aan je hebt en liep abrupt weg.
De zaak verhard dus wel een beetje. En hoe Guido en Laura het ook doen ze spelen het volgens mij wel goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Guido wilde dat Gerard Alex ervan zou overtuigen dat hij en Laura een relatie hebben. Gerard antwoordde dat hij een deal met Alex heeft, dat het zijn maatje is. Guido zei dan weet ik ook weer wat ik aan je hebt en liep abrupt weg.
Ik zag Laura een kwartier geleden ook al met de Portugese slag de ramen lappen, glassex en een doekje..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:03 schreef Tamaartje het volgende:
Servio en Joanna zijn lekker aan het schoonmaken
Lol, moet hij zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard vraagt aan Guido of die het spel speelt om mensen in de val te laten lopen..
Gaat hij natuurlijk geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard vraagt aan Guido of die het spel speelt om mensen in de val te laten lopen..
Hij zegt ook dat hij het zelf ook wel doet, maar niet zoals Guido. Want Guido probeert het nu bij iemand die Gerard echt vertrouwt. Guido zegt.. het is een spel dus je moet het ook spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, moet hij zeggen.Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Die Guido is goed bezig!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij het zelf ook wel doet, maar niet zoals Guido. Want Guido probeert het nu bij iemand die Gerard echt vertrouwt. Guido zegt.. het is een spel dus je moet het ook spelen.
Jij bent zeker Angelia Jolie???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke moet als ze donderdag weggaat als eerste bij die kliniek van Ma-Johanna een meter van d'r kin laten afschaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |