Dat alex een eikel is wordt nog eerder geradenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt niet geraden worden, net zo min als dat Alex een Ridder is
Oh vast wel, ze dachten in eerste instantie al dat hij van Adel was, dus als er ook maar iets qua 'ridder' binnenkomt, dan is hij de sjaakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt niet geraden worden, net zo min als dat Alex een Ridder is
Ik vrees dat de meesten niet eens weten dat Ridder een adelijke titel is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Oh vast wel, ze dachten in eerste instantie al dat hij van Adel was, dus als er ook maar iets qua 'ridder' binnenkomt, dan is hij de sjaak
Vandaag wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef Caland het volgende:
Is het normaal dat ik bij dat streamprogje nu elke keer eerst reclame moet zien om de streams te laden?
JA maar dat kan je oplossen door een regeltje in je host file te zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef Caland het volgende:
Is het normaal dat ik bij dat streamprogje nu elke keer eerst reclame moet zien om de streams te laden?
Moet je aan Gerard vragen: die is (ook) goed met stofzuigers zag ikquote:
Philip zou dat best kunnen weten denk ik. Maar die gaat voorlopig nog niet raden. Kan beter wachten tot Alex wat meer geld heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vrees dat de meesten niet eens weten dat Ridder een adelijke titel is?
Uitleg hosts file:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
JA maar dat kan je oplossen door een regeltje in je host file te zetten
link ben ik kwijt
TIP:Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
JA maar dat kan je oplossen door een regeltje in je host file te zetten
link ben ik kwijt
Dat zou nou wel kunnen, aangezien ze weten dat de eerste gok, van adel, dichtbij zat!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
net zo min als dat Alex een Ridder is
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moet je aan Gerard vragen: die is (ook) goed met stofzuigers zag ik![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)te_schoonmaak__.html
Maar er zijn veel adelijke titels. Ridder, is wel de minst voor de hand liggende. Je denkt dan al eerder aan een Hertog, of een Baron, of een Graaf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Philip zou dat best kunnen weten denk ik. Maar die gaat voorlopig nog niet raden. Kan beter wachten tot Alex wat meer geld heeft.
Nee, ik stem sowieso nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:54 schreef Grunge. het volgende:
Hebben jullie ook op iemand gestemd toen met Jurien, Gerard en Philip?.
Ik stop met die K*T reklames, teruglezen is ook een vak schijnbaar en zoek optie is ook moeilijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |