Geen last met ADPquote:
Daar isde cos toch voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
ik heb commentaar op mijn streams
Duurt wel lang voordat die weer ze bed opzoektquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waarom ligt die vent nog niet te slapen
Servio heeft wel meer last van slapeloze nachten. Het schijnt ook nogal benauwd te zijn op iig de mannenslaapkamer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waarom ligt die vent nog niet te slapen
Heb je je hostfile wel gevonden zoja maak er even een cap van en zet hem eens neerquote:
Was het niet wennen aan de omgeving?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Servio heeft wel meer last van slapeloze nachten. Het schijnt ook nogal benauwd te zijn op iig de mannenslaapkamer.
Deden ze het maar niet! Dan had ik geen commentaar op nu HTC!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Jank hier dat je streams het niet doen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Deden ze het maar niet! Dan had ik geen commentaar op nu HTC!
Hij schijnt niet te kunnen stoppen met denken en piekeren vertelde hij een keer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:32 schreef Lemar het volgende:
[..]
Was het niet wennen aan de omgeving?
Het vinden is geen probleem, maar op de een of andere manier krijg ik die code er niet in geplaatst.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je je hostfile wel gevonden zoja maak er even een cap van en zet hem eens neer
Ook dat. Hij kan zijn gedachten niet stilzetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij schijnt niet te kunnen stoppen met denken en piekeren vertelde hij een keer.
Openen in de admin status anders heb je geen toegang, staat duidelijk in de uitlegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het vinden is geen probleem, maar op de een of andere manier krijg ik die code er niet in geplaatst.
Maar Servio lijkt wat dat betreft helemaal niet met het spel bezig te zijn. Ik heb die indruk iig niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:34 schreef Papiergeld het volgende:
Ik snap niet helemaal, als je daar helemaal alleen bent 's nachts, dan ga je toch rondzoeken naar clues? Wat je nu ontdekt kun je makkelijk geheim houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |