FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja Aafke had ze bij zich (goh, verrassend). Had Servio er al eens een halve van geleend maar die hielp niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:34 schreef toxikon het volgende:
Ik las ook al ergens dat ze aan de pillen zitten ofzo, diazepam en nog een pam.
Maak er anders eens een cap van en stuur hem via een pm naar mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat snap ik ook allemaal, en ook allemaal gedaan. Toch lukt het niet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:39 schreef robmmad16 het volgende:
Zo, ik ga nooit meer met de Thalys. En met die informatie wens ik alle nachtbrakers een fijne voortzetting en tot morgen allemaal!
Ik ook niet, ook zoals hij voor het slapen met Sofia en Joanna aan het kletsen was. Dat was alles behalve een zakelijk gesprek.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar Servio lijkt wat dat betreft helemaal niet met het spel bezig te zijn. Ik heb die indruk iig niet.
MIsschien morgen, ben nu niet meer in de mood om nog te gaan stoeien. Als het dan nog mag, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maak er anders eens een cap van en stuur hem via een pm naar mij
ooit een halve oxazepam gehad, dat spul is niks voor mij, ik durfde niet eens meer de straat over te stekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja Aafke had ze bij zich (goh, verrassend). Had Servio er al eens een halve van geleend maar die hielp niet.
(oke, ik weet teveel details)
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
MIsschien morgen, ben nu niet meer in de mood om nog te gaan stoeien. Als het dan nog mag, natuurlijk
Wat is z'n geheim?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef Lyza666 het volgende:
Servio werd ook niet voor niks naar de KvdW geroepen. Hij lult ook veel te veel over zichzelf en wat 'ie allemaal doet en is. Zo maakt ie het de anderen wel wat te makkelijk denk ik.
Misschien wel een blower.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef henk.jansen het volgende:
Zou hij iets van ontwenning hebben
[ afbeelding ]
Hij gaat wel tekeer met zijn benen en armen af en toe
Ja, erg raar. Je weet toch waarvoor je daar zit en wat de bedoeling is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook zoals hij voor het slapen met Sofia en Joanna aan het kletsen was. Dat was alles behalve een zakelijk gesprek.
Hij is bingokoningin haha. Ik vraag me wel af of ze specifiek dát woord moeten horen. Dan wordt het wel weer lastig denk ik.quote:
Ja, waar is de stofzuigert..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Kan Servio niet even de slaapkamer gaan opruimen als hij toch wakker is?
Wat een bende...
Volgens mij zei hij dat ook ergens vandeweek. Dat het wel lekker zou zijn als ze even een blow konden roken. Om beter van te slapen hm.quote:
Hij zit zwaar ergens aan te denkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
Maar als je zo kijkt is hij op van de zenuwen, de rest slaapt
Dat gaat ook echt niet geraden worden, net zo min als dat Alex een Ridder isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij is bingokoningin haha. Ik vraag me wel af of ze specifiek dát woord moeten horen. Dan wordt het wel weer lastig denk ik.
Ah thanks... ik kan dat nooit onthouden. Dat zou ik wel in de OP willen samen met de clousquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij is bingokoningin haha. Ik vraag me wel af of ze specifiek dát woord moeten horen. Dan wordt het wel weer lastig denk ik.
Dat alex een eikel is wordt nog eerder geradenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt niet geraden worden, net zo min als dat Alex een Ridder is
Oh vast wel, ze dachten in eerste instantie al dat hij van Adel was, dus als er ook maar iets qua 'ridder' binnenkomt, dan is hij de sjaakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt niet geraden worden, net zo min als dat Alex een Ridder is
Ik vrees dat de meesten niet eens weten dat Ridder een adelijke titel is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Oh vast wel, ze dachten in eerste instantie al dat hij van Adel was, dus als er ook maar iets qua 'ridder' binnenkomt, dan is hij de sjaak
Vandaag wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef Caland het volgende:
Is het normaal dat ik bij dat streamprogje nu elke keer eerst reclame moet zien om de streams te laden?
JA maar dat kan je oplossen door een regeltje in je host file te zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef Caland het volgende:
Is het normaal dat ik bij dat streamprogje nu elke keer eerst reclame moet zien om de streams te laden?
Moet je aan Gerard vragen: die is (ook) goed met stofzuigers zag ikquote:
Philip zou dat best kunnen weten denk ik. Maar die gaat voorlopig nog niet raden. Kan beter wachten tot Alex wat meer geld heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vrees dat de meesten niet eens weten dat Ridder een adelijke titel is?
Uitleg hosts file:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
JA maar dat kan je oplossen door een regeltje in je host file te zetten
link ben ik kwijt
TIP:Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
JA maar dat kan je oplossen door een regeltje in je host file te zetten
link ben ik kwijt
Dat zou nou wel kunnen, aangezien ze weten dat de eerste gok, van adel, dichtbij zat!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
net zo min als dat Alex een Ridder is
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moet je aan Gerard vragen: die is (ook) goed met stofzuigers zag ik![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)te_schoonmaak__.html
Maar er zijn veel adelijke titels. Ridder, is wel de minst voor de hand liggende. Je denkt dan al eerder aan een Hertog, of een Baron, of een Graaf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Philip zou dat best kunnen weten denk ik. Maar die gaat voorlopig nog niet raden. Kan beter wachten tot Alex wat meer geld heeft.
Nee, ik stem sowieso nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:54 schreef Grunge. het volgende:
Hebben jullie ook op iemand gestemd toen met Jurien, Gerard en Philip?.
Ik stop met die K*T reklames, teruglezen is ook een vak schijnbaar en zoek optie is ook moeilijkquote:
Ik ook niet. Trouwens, volgens de poll op fok gaat de strijd donderdag tussen Aafke en Cynthia. Ze staan zo goed als gelijk. Als dat in de uitzending ook zo is kan het nog leuk worden. Wat zullen de meiden balen als Cynthia er niet uit vliegtquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef toxikon het volgende:
nou dan ga ik ook maar slapen moet morgen weer veel doen
Ghehe. 'T is je vergevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:57 schreef Grunge. het volgende:
Ik stem ook niet, maar toch wel een keer op Gerard. Ik kon het niet helpen.
Dat zou erg grappig zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik ook niet. Trouwens, volgens de poll op fok gaat de strijd donderdag tussen Aafke en Cynthia. Ze staan zo goed als gelijk. Als dat in de uitzending ook zo is kan het nog leuk worden. Wat zullen de meiden balen als Cynthia er niet uit vliegt
Het is in ieder geval stemmen om te blijven dus heeft Cynthia alle kans.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik ook niet. Trouwens, volgens de poll op fok gaat de strijd donderdag tussen Aafke en Cynthia. Ze staan zo goed als gelijk. Als dat in de uitzending ook zo is kan het nog leuk worden. Wat zullen de meiden balen als Cynthia er niet uit vliegt
Mooie beelden zouden dat zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Aafke eruit hoor. Ordinair mens en weinig interessant voor 't programma.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al daarom hoop ik echt dat ze mag blijven. Vooral Sharon flipt volgens mij. Die vroeg al aan Sofia of ze bij een vrijwillig vertrek pas vrijdag weg zou willen gaan omdat ze anders misschien Cynthia matsen dat die mag blijven donderdagquote:
Typisch Sjerren. En in Cynthia's gezicht maar aardig doen en lekkersch aanbiedenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al daarom hoop ik echt dat ze mag blijven. Vooral Sharon flipt volgens mij. Die vroeg al aan Sofia of ze bij een vrijwillig vertrek pas vrijdag weg zou willen gaan omdat ze anders misschien Cynthia matsen dat die mag blijven donderdag
Het zij allemaal geen grote karakters dus veel zal het ook wel niet uitmaken. Ik had eigenlijk verwacht dat Sharon wel genomineerd zou zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Aafke eruit hoor. Ordinair mens en weinig interessant voor 't programma.
Dat vroeg Servio volgens mij, maar goed, laat ik niet mierenneukenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al daarom hoop ik echt dat ze mag blijven. Vooral Sharon flipt volgens mij. Die vroeg al aan Sofia of ze bij een vrijwillig vertrek pas vrijdag weg zou willen gaan omdat ze anders misschien Cynthia matsen dat die mag blijven donderdag
Volgens mij is Aafke wel de meest sportieve qua beweging in het huis,ik vindt het wel leuk om haar te zien maar niet te horen (ik luister alleen TV hoewel de uitzending vandaag heb ik overgeslagen)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Aafke eruit hoor. Ordinair mens en weinig interessant voor 't programma.
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat vroeg Servio volgens mij, maar goed, laat ik niet mierenneuken
En misschien heeft Sharon dat ook nog wel gevraagd. Ik denk dat iedereen flipt als Cynthia erin blijft. Ik zeg doen!
Ach Cynthia levert dan tenminste nog wat gekrakeel in het huis op. Altijd leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zij allemaal geen grote karakters dus veel zal het ook wel niet uitmaken.
Ja klopt. Ze is erg sportief qua beweging. Daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens mij is Aafke wel de meest sportieve qua beweging in het huis,ik vindt het wel leuk om haar te zien maar niet te horen (ik luister alleen TV hoewel de uitzending vandaag heb ik overgeslagen)
Maar ze brengt niets qua interactie in het huis. Ze is er gewoon. En als ze wel of niet is, heeft dat geen enkel effect op het geheel. Met Cynthia, is dat anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens mij is Aafke wel de meest sportieve qua beweging in het huis,ik vindt het wel leuk om haar te zien maar niet te horen (ik luister alleen TV hoewel de uitzending vandaag heb ik overgeslagen)
Het blijven vrouwen, die vinden wel weer iemand om op te zeiken. Grote kans dat het iemand is die meer tegengas geeft, altijd leuker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach Cynthia levert dan tenminste nog wat gekrakeel in het huis op. Altijd leuk.
Ik had haar liever iets sterker gezien. Maar wie weet krijgt ze nog een medestander met wie ze de strijd aankan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach Cynthia levert dan tenminste nog wat gekrakeel in het huis op. Altijd leuk.
Cynthia kan ik missen als kiespijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar ze brengt niets qua interactie in het huis. Ze is er gewoon. En als ze wel of niet is, heeft dat geen enkel effect op het geheel. Met Cynthia, is dat anders.
Ja dat was nog beter geweest. Ik denk niet dat iemand daar z'n vingers aan brandt, een medestander van Cynthia worden lijkt me niet de meest handige move. Qua positie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had haar liever iets sterker gezien. Maar wie weet krijgt ze nog een medestander met wie ze de strijd aankan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |