Ik ook niet. Trouwens, volgens de poll op fok gaat de strijd donderdag tussen Aafke en Cynthia. Ze staan zo goed als gelijk. Als dat in de uitzending ook zo is kan het nog leuk worden. Wat zullen de meiden balen als Cynthia er niet uit vliegtquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef toxikon het volgende:
nou dan ga ik ook maar slapen moet morgen weer veel doen
Ghehe. 'T is je vergevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:57 schreef Grunge. het volgende:
Ik stem ook niet, maar toch wel een keer op Gerard. Ik kon het niet helpen.
Dat zou erg grappig zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik ook niet. Trouwens, volgens de poll op fok gaat de strijd donderdag tussen Aafke en Cynthia. Ze staan zo goed als gelijk. Als dat in de uitzending ook zo is kan het nog leuk worden. Wat zullen de meiden balen als Cynthia er niet uit vliegt
Het is in ieder geval stemmen om te blijven dus heeft Cynthia alle kans.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik ook niet. Trouwens, volgens de poll op fok gaat de strijd donderdag tussen Aafke en Cynthia. Ze staan zo goed als gelijk. Als dat in de uitzending ook zo is kan het nog leuk worden. Wat zullen de meiden balen als Cynthia er niet uit vliegt
Mooie beelden zouden dat zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Aafke eruit hoor. Ordinair mens en weinig interessant voor 't programma.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al daarom hoop ik echt dat ze mag blijven. Vooral Sharon flipt volgens mij. Die vroeg al aan Sofia of ze bij een vrijwillig vertrek pas vrijdag weg zou willen gaan omdat ze anders misschien Cynthia matsen dat die mag blijven donderdagquote:
Typisch Sjerren. En in Cynthia's gezicht maar aardig doen en lekkersch aanbiedenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al daarom hoop ik echt dat ze mag blijven. Vooral Sharon flipt volgens mij. Die vroeg al aan Sofia of ze bij een vrijwillig vertrek pas vrijdag weg zou willen gaan omdat ze anders misschien Cynthia matsen dat die mag blijven donderdag
Het zij allemaal geen grote karakters dus veel zal het ook wel niet uitmaken. Ik had eigenlijk verwacht dat Sharon wel genomineerd zou zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Aafke eruit hoor. Ordinair mens en weinig interessant voor 't programma.
Dat vroeg Servio volgens mij, maar goed, laat ik niet mierenneukenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al daarom hoop ik echt dat ze mag blijven. Vooral Sharon flipt volgens mij. Die vroeg al aan Sofia of ze bij een vrijwillig vertrek pas vrijdag weg zou willen gaan omdat ze anders misschien Cynthia matsen dat die mag blijven donderdag
Volgens mij is Aafke wel de meest sportieve qua beweging in het huis,ik vindt het wel leuk om haar te zien maar niet te horen (ik luister alleen TV hoewel de uitzending vandaag heb ik overgeslagen)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Aafke eruit hoor. Ordinair mens en weinig interessant voor 't programma.
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat vroeg Servio volgens mij, maar goed, laat ik niet mierenneuken
En misschien heeft Sharon dat ook nog wel gevraagd. Ik denk dat iedereen flipt als Cynthia erin blijft. Ik zeg doen!
Ach Cynthia levert dan tenminste nog wat gekrakeel in het huis op. Altijd leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zij allemaal geen grote karakters dus veel zal het ook wel niet uitmaken.
Ja klopt. Ze is erg sportief qua beweging. Daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens mij is Aafke wel de meest sportieve qua beweging in het huis,ik vindt het wel leuk om haar te zien maar niet te horen (ik luister alleen TV hoewel de uitzending vandaag heb ik overgeslagen)
Maar ze brengt niets qua interactie in het huis. Ze is er gewoon. En als ze wel of niet is, heeft dat geen enkel effect op het geheel. Met Cynthia, is dat anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Volgens mij is Aafke wel de meest sportieve qua beweging in het huis,ik vindt het wel leuk om haar te zien maar niet te horen (ik luister alleen TV hoewel de uitzending vandaag heb ik overgeslagen)
Het blijven vrouwen, die vinden wel weer iemand om op te zeiken. Grote kans dat het iemand is die meer tegengas geeft, altijd leuker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach Cynthia levert dan tenminste nog wat gekrakeel in het huis op. Altijd leuk.
Ik had haar liever iets sterker gezien. Maar wie weet krijgt ze nog een medestander met wie ze de strijd aankan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach Cynthia levert dan tenminste nog wat gekrakeel in het huis op. Altijd leuk.
Cynthia kan ik missen als kiespijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar ze brengt niets qua interactie in het huis. Ze is er gewoon. En als ze wel of niet is, heeft dat geen enkel effect op het geheel. Met Cynthia, is dat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |