FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ergens last van? Haat aan vrouwen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
het liefst zo hard mogelijk in die grieten hun gezicht
Dat is Karim, in het huis weten ze de geheimen niet van elkaar, wel hangen er aanwijzingen(schilderijen etc)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die aan he hoofd van de tafel bedoel ik. Waarvan dat blonde delletje (met overigens erg mooie ogen) net zei of hij niet hoogbegaafd was.
Weten ze in het huis de geheimen al of zo?? En moeten ze ze aan bewoners plakken?
dat ze de toffe gozerts eruit mikken terwijl ze nietsnutten zoals maik en jurien erin laten. Die zitten enkel op hun reet tijdens de streams. De rest gaat allemaal mensen confronteren en op onderzoek.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ergens last van? Haat aan vrouwen?
ok, Karim lijkt me wel tofquote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Darklight het volgende:
Dat is Karim, in het huis weten ze de geheimen niet van elkaar, wel hangen er aanwijzingen(schilderijen etc)
En omdat ze dat doen, zijn ze 'onveilig', dus hoe sneller er uit hoe beterquote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat ze de toffe gozerts eruit mikken terwijl ze nietsnutten zoals maik en jurien erin laten. Die zitten enkel op hun reet tijdens de streams. De rest gaat allemaal mensen confronteren en op onderzoek.
daarom. omdat ze het programma verzieken
Ja vond ik ook vreemdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, Karim lijkt me wel tof
Alleen vond ik het wel frappant dat ze floep één van de geheimen opnoemt
dus minder reden voor ons om te kijken, word het maar een dooie boel.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En omdat ze dat doen, zijn ze 'onveilig', dus hoe sneller er uit hoe beter
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het nogal wat dat Joanna zo direct aan Karim vroeg: ben je hoogbegaafd?
Ze weten toch niet om welke geheimen het gaat? Daar zijn die clous voor..
Toch eigenlijk wel knap van Joanna om zoiets te denken? De reactie van Karim maakt dat ik denk dat het nog wel eens waar kan zijn ook. Hij lijkt behoorlijk van slag...
niet alleen dat, Gerard bijvoorbeeld (toch ook genomineerd) is al ¤ 2500 rijker zag ik zojuistquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En omdat ze dat doen, zijn ze 'onveilig', dus hoe sneller er uit hoe beter
Er moet toch een tactiek zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
dus minder reden voor ons om te kijken, word het maar een dooie boel.
of bij DGK ook jaap en bryan etc eruit flikkeren omdat ze zo stout waren?
Dan weet ik niet of ik anderen het idee zou willen geven dat er eventueel een hoogbegaafd iemand in de groep zou zitten...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:48 schreef Darklight het volgende:
Kan ook zijn dat ze zelf hoogbegaafd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |