Skattie, ze doen bijna niks anders. Ik ga even Net 5 kijken.quote:
Vanaf vrijdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef cptmarco het volgende:
wanneer zijn ze eigenlijk het huis in gegaan...? hoeveel dagen zitten ze er al?
vrijdagavondquote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef cptmarco het volgende:
wanneer zijn ze eigenlijk het huis in gegaan...? hoeveel dagen zitten ze er al?
Inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef diditje64 het volgende:
dan kun je beter nu naar tv hebben gekeken als je tieten wou zien ;-)
Heb je tips???quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie lezen de bewoners topics helemaal niet hè?
jij wel dan ?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie lezen de bewoners topics helemaal niet hè?
Gtst is toch niets aanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef diditje64 het volgende:
wat moet ik nu op tv duurt de uitzending tot half 9 en mijn GTST dan. die kan ik natuurlijk wel morgen vroeg kijken maar wie weet gebeurt er dan iets leuks op de streams![]()
Nou... Áls ik al GTST kijk, heb ik het idee dat ik het zelf geschreven heb. Dat zal ik hierbij wel niet zo snel hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er veel verschil zit in het niveau tussen GTST en SST
ooit van opnemen gehoord ?quote:wat moet ik nu op tv duurt de uitzending tot half 9 en mijn GTST dan. die kan ik natuurlijk wel morgen vroeg kijken maar wie weet gebeurt er dan iets leuks op de streams
Ja maar als ze dan het opgenomen programma gaat kijken mist ze misschien ook weer watquote:
Gaan al die negertjes wel dood, maar goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
je kunt heel afrika voeren met spul dat ze op hun gezicht smeren
dat getutquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
je kunt heel afrika voeren met spul dat ze op hun gezicht smeren
beetje overdrevenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
Ze lopen zich echt al de hele dag op te maken zeg.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
De Stem: "Dames, jullie zijn er van op de hoogte dat jullie voor weken voorraad op jullie vettige bekken staan te sausen en dat dat de enige voorraad is die jullie krijgen voor 3 maanden?"
De Stem: "Dames, jullie zijn er van op de hoogte dat jullie voor weken voorraad op jullie vettige bekken staan te sausen en dat dat de enige voorraad is die jullie krijgen voor 3 maanden?"
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat getutIk zou gek worden met al die wijven in dat huis
[ afbeelding ]
Tja, keuzes maken. Kijken jullie misschien ook de updeet. zijn er twee van die dozen een vogeltje aan het zoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Sliien het volgende:
[..]
Ja maar als ze dan het opgenomen programma gaat kijken mist ze misschien ook weer wat![]()
Misschien GTST morgenochtend opzetten en de streams op internet van SST aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |