FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:14 februari om 17.48
Wanneer verdien je geld?
Elke bewoner begint met een startkapitaal van ¤ 5.000,-, dit noemen we De Kluis. Door het uitvoeren van missies en het raden van geheimen verdienen de deelnemers geld. Als een bewoner nog voor de finale het Huis der Geheimen moet verlaten (vrijwillig, gedwongen of door een eliminatie) vervalt zijn of haar kluisinhoud. De drie bewoners die als laatste overblijven in het huis, zitten in de finale. Alle finalisten zijn eigenlijk winnaars, want ze mogen de volledige inhoud van hun kluis, dus het bedrag dat ze tot die tijd bij elkaar gespaard hebben, houden. Voor de winnaar ligt er nog een extra bedrag van ¤ 100.0000,- klaar. Er staat dus een hoop op het spel!
Hij kan nu minimaal nog een keer gebruikt wordenquote:
ja weet ik veel, man, die namen allemaal!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie de neuk is Jurjen nou weer
Die mag weg, ik weet toch niet wie het is
edit: Ah, die kale
Doe 's normaal! Gerard redt rupsen, jongeuh!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Stuur Gerard maar weg.... Jurien en Philip zijn meer eyecandy
Is die gitaar van Karim dan? Ik heb geen idee....nog.quote:
De vrouwen moesten de mannen nominerenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef espri het volgende:
ik ben het nu ff kwijt hoor, hoor de dames praten dat ze hebben genomineerd maar alleen de mannen moesten toch? ik kijk alleen tv nu dus geen streams, misschien heb ik dat gemist?
Nee, de vrouwen moesten de mannen nomineren.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef espri het volgende:
ik ben het nu ff kwijt hoor, hoor de dames praten dat ze hebben genomineerd maar alleen de mannen moesten toch? ik kijk alleen tv nu dus geen streams, misschien heb ik dat gemist?
Ik vind Gerard anders een lust voor het oog!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Stuur Gerard maar weg.... Jurien en Philip zijn meer eyecandy
De vrouwen moesten de mannen nominerenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef espri het volgende:
De vrouwen moesten 2 mannen nomineren.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef espri het volgende:
De dames hebben de mannen genomineerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef espri het volgende:
Die trainingspak, die bril, dat haar.. dat kan nietquote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier, kijk: Gerard de BAAS
[ afbeelding ]
DIE STEM JE ER TOCH NIET UIT!?
Dikke faalfotoquote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Vond em gisteravond met dat petje lekkerder!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Like a Boss.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die trainingspak, die bril, dat haar.. dat kan niet
Je mag achteraf zeggen wie je hebt genomineerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Dr_Greene het volgende:
Mag je tegenwoordig wel praten over de nominaties?
Hij is wat aan het overdrijven.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Zitten ze al een week in dat huis? Ik hoor het Philip net zeggen namelijk
Hey de pooier in het huisquote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
Mama Lutte: Er zijn alleen maar mannen genomineerd! Dat moet wel doorgestoken kaart zijn.![]()
Zo dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die trainingspak, die bril, dat haar.. dat kan niet
Laat Jurien dan maar gaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef Sliien het volgende:
[..]
Philip, Gerard en Jurien geloof ik!
Sinds vrijdagquote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Zitten ze al een week in dat huis? Ik hoor het Philip net zeggen namelijk
Gladjanus zal je bedoelen..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo dan?
[ afbeelding ]
Like a Boss.
Monique, geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:05 schreef beequeen het volgende:
Philip praat nu met ....? Wat een irritante stem.
Okay...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je mag achteraf zeggen wie je hebt genomineerd.Niet vantevoren overleggen.
Als kiespijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Ik mis een Joost.. iemand die voor grappen en lol zorgt
Hoi, leuk dat je ook van de partij bent.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef SIRA het volgende:
Heerlijk om hier weer mee te lezen en af en toe te posten
Joost was wel echt een baasquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat ie echt een enorme leuter hadquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Ik mis Roel...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Viel me vanmiddag ook wel op, er is niemand echt grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Joost was de meest vervelende deelnemer van BB5quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Komt nog wel, zodra de sigaretten op zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel me vanmiddag ook wel op, er is niemand echt grappig
De Jostiflip.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Viel me vanmiddag ook wel op, er is niemand echt grappig
Mensen met een slechte meningquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Joost was de meest vervelende deelnemer van BB5
Thanx. Dat wordt weer nachten doorhalen (in 't weekend dan). Brings back sweet memorys.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, leuk dat je ook van de partij bent.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo dan?
[ afbeelding ]
Like a Boss.] Gerard is makelaar? Dan is hij de miljonair, denk
Dat wil ik ook welquote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij wil Servio Guido wel palen.
Nou, die mag mij ook wel doen, die Guidoquote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij wil Servio Guido wel palen.
Dat ja....quote:
Ik spiek gewoon.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef SIRA het volgende:
Hoe kunnen jullie die namen nu al weten? Ik heb alleen Guido en Servio en hij met die gitaar. Die meiden weet ik sowieso nog niet. Al dat blond kan ik (nog) echt niet uit elkaar houden.
Inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Joost was de meest vervelende deelnemer van BB5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |