FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:14 februari om 17.48
Wanneer verdien je geld?
Elke bewoner begint met een startkapitaal van ¤ 5.000,-, dit noemen we De Kluis. Door het uitvoeren van missies en het raden van geheimen verdienen de deelnemers geld. Als een bewoner nog voor de finale het Huis der Geheimen moet verlaten (vrijwillig, gedwongen of door een eliminatie) vervalt zijn of haar kluisinhoud. De drie bewoners die als laatste overblijven in het huis, zitten in de finale. Alle finalisten zijn eigenlijk winnaars, want ze mogen de volledige inhoud van hun kluis, dus het bedrag dat ze tot die tijd bij elkaar gespaard hebben, houden. Voor de winnaar ligt er nog een extra bedrag van ¤ 100.0000,- klaar. Er staat dus een hoop op het spel!
Hij kan nu minimaal nog een keer gebruikt wordenquote:
ja weet ik veel, man, die namen allemaal!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie de neuk is Jurjen nou weer
Die mag weg, ik weet toch niet wie het is
edit: Ah, die kale
Doe 's normaal! Gerard redt rupsen, jongeuh!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Stuur Gerard maar weg.... Jurien en Philip zijn meer eyecandy
Is die gitaar van Karim dan? Ik heb geen idee....nog.quote:
De vrouwen moesten de mannen nominerenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef espri het volgende:
ik ben het nu ff kwijt hoor, hoor de dames praten dat ze hebben genomineerd maar alleen de mannen moesten toch? ik kijk alleen tv nu dus geen streams, misschien heb ik dat gemist?
Nee, de vrouwen moesten de mannen nomineren.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef espri het volgende:
ik ben het nu ff kwijt hoor, hoor de dames praten dat ze hebben genomineerd maar alleen de mannen moesten toch? ik kijk alleen tv nu dus geen streams, misschien heb ik dat gemist?
Ik vind Gerard anders een lust voor het oog!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Stuur Gerard maar weg.... Jurien en Philip zijn meer eyecandy
De vrouwen moesten de mannen nominerenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef espri het volgende:
De vrouwen moesten 2 mannen nomineren.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef espri het volgende:
De dames hebben de mannen genomineerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef espri het volgende:
Die trainingspak, die bril, dat haar.. dat kan nietquote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier, kijk: Gerard de BAAS
[ afbeelding ]
DIE STEM JE ER TOCH NIET UIT!?
Dikke faalfotoquote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Vond em gisteravond met dat petje lekkerder!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Like a Boss.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die trainingspak, die bril, dat haar.. dat kan niet
Je mag achteraf zeggen wie je hebt genomineerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Dr_Greene het volgende:
Mag je tegenwoordig wel praten over de nominaties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |