Het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat ie echt een enorme leuter hadquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Ik mis een Joost.. iemand die voor grappen en lol zorgt
Ik mis Roel...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Viel me vanmiddag ook wel op, er is niemand echt grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Joost was de meest vervelende deelnemer van BB5quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
Komt nog wel, zodra de sigaretten op zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel me vanmiddag ook wel op, er is niemand echt grappig
De Jostiflip.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Viel me vanmiddag ook wel op, er is niemand echt grappig
Mensen met een slechte meningquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Joost was de meest vervelende deelnemer van BB5
Thanx. Dat wordt weer nachten doorhalen (in 't weekend dan). Brings back sweet memorys.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, leuk dat je ook van de partij bent.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo dan?
[ afbeelding ]
Like a Boss.] Gerard is makelaar? Dan is hij de miljonair, denk
Dat wil ik ook welquote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij wil Servio Guido wel palen.
Nou, die mag mij ook wel doen, die Guidoquote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij wil Servio Guido wel palen.
Dat ja....quote:
Ik spiek gewoon.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:11 schreef SIRA het volgende:
Hoe kunnen jullie die namen nu al weten? Ik heb alleen Guido en Servio en hij met die gitaar. Die meiden weet ik sowieso nog niet. Al dat blond kan ik (nog) echt niet uit elkaar houden.
Inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 19:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Joost was de meest vervelende deelnemer van BB5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |