FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
ja dat is wel even vette actie. het moet niet gekker worden. woeii!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef kahaarin het volgende:
Actie in de keuken, volgens mij gaan ze lunchen.
LOL! ja ik ben een enorme n00b... maar hey ik probeer iig mijn plicht te doenquote:
Foodfight is te veel gevraagd ben ik bang...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef Boobman het volgende:
[..]
ja dat is wel even vette actie. het moet niet gekker worden. woeii!
Nu moet je ook even rusten?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL! ja ik ben een enorme n00b... maar hey ik probeer iig mijn plicht te doen
Ja ik ontloop hem dus huilde voor de poging.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL! ja ik ben een enorme n00b... maar hey ik probeer iig mijn plicht te doen
't is misschien handiger dat je die weed ROOKT ipv opeetquote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef toxikon het volgende:
Ben ik weer, met groene vinger in de mond.
Nouja ik ben natuurlijk nu wel wat aangeslagen door de spanning !quote:
sappen centrifugeren dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Foodfight is te veel gevraagd ben ik bang...
Whoehahahaaaaaaa...........................quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kap eens met die voetbal tussenstanden.
Begrijpelijk. Wie niet..quote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik ben natuurlijk nu wel wat aangeslagen door de spanning !
Een briefje met een clou, volgens mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wat heeft Gerard gevonden bij het bed van Guido, en vervolgens meegenomen naar de wc om het te bestuderen?
Lol, dan kunnen we helemaal niets meer horen.quote:
Ik zal iets specifieker zijn in het vervolgquote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
't is misschien handiger dat je die weed ROOKT ipv opeet
Dacht ik ook aan, maar die kaart zou Guido toch niet zomaar bij zijn bed laten rondslingeren?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Gerard van Guido gevonden en gelezen? Die kaart met een aanwijzing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |