houw opppquote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neeeee johhhh......Guidson is lievvvvv
Dat zie ik niet helemaal, het doel is om achter de echte geheimen te komen, dit soort spelletjes is wel heel onderhoudend voor ons maar ik denk niet dat hij er heel veel mee opschiet. Straks luistert helemaal niemand meer naar hem omdat hij zoveel onzin heeft lopen verkondigen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van Gerard, om iedereen op een verkeerd spoor te zetten. HIj vergroot daarmee zijn eigen kansen.
Vies kind is het!quote:
Jakkes, Servio is veel leukerderder.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef PeterNB het volgende:
Neeeee johhhh......Guidson is lievvvvv
Past perfect bij Lauraquote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik vind die Guido echt zo'n lamzak. Hij ligt of hangt.
Poepelemoentje!quote:
Dat zeg ik toch, dat hij dat doet om zijn eigen kansen te vergroten?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zie ik niet helemaal, het doel is om achter de echte geheimen te komen, dit soort spelletjes is wel heel onderhoudend voor ons maar ik denk niet dat hij er heel veel mee opschiet. Straks luistert helemaal niemand meer naar hem omdat hij zoveel onzin heeft lopen verkondigen.
Nee dat nog niet... er is maar 1 heel vies kind in dat huis! En die pakt ook nog eens zonder overleg peuken en shit!quote:
Staat Feyenoord wel voor dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kap eens met die voetbal tussenstanden.
ECH NIE! Guido is de leukerderder dan Servio !!!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jakkes, Servio is veel leukerderder.
Yv!quote:
En ik vraag me af of dit niet juist tegen hem kan gaan werken. We zijn het gewoon niet eens, moet kunnen toch.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat hij dat doet om zijn eigen kansen te vergroten?
Piet!! Geef dat blonde havenmokkel eens een ban!!!quote:
Lol, als variatie op piepelemientje.quote:
* stampvoetquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Piet!! Geef dat blonde havenmokkel eens een ban!!!
klaar nu!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je mag het er hier niet over hebben, maar *vreugdedansje doet* :>
Ik heb niets gehoord, misschien vanwege het gesprek?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ado-Fey is nog spannender dan SST
Weer streamlock? Wie zit er in de KVDW?
Het kan pas in een later stadium tegen hem gaan werken, pas als de anderen van deze tactiek op de hoogte zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En ik vraag me af of dit niet juist tegen hem kan gaan werken. We zijn het gewoon niet eens, moet kunnen toch.
Denk dat ze naar bed moeten, ze zullen nu immers wel moe zijn van het spel!quote:
Van Pietje niet, maar Yvonne is hoger in rang en die moet je gehoorzamen als die je wat vraagt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je mag het er hier niet over hebben, maar *vreugdedansje doet* :>
eensquote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van Pietje niet, maar Yvonne is hoger in rang en die moet je gehoorzamen als die je wat vraagt.
Ja da's waar. Dat is het enige wat ik in mijn leven niet durf: Yvonne tegenspreken !quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van Pietje niet, maar Yvonne is hoger in rang en die moet je gehoorzamen als die je wat vraagt.
*proest*quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De laatste die dat deed is nooit meer teruggevondenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja da's waar. Dat is het enige wat ik in mijn leven niet durf: Yvonne tegenspreken !
Jij doet je naam wel eer aan he.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, hij profileert zich nu al zo snel als intrigant dat ik bang ben dat niemand hem straks nog gaat vertrouwen. En stel je nu eens voor dat hij tegen b.v. Sergio of Guido komt te staan bij een exitronde, ik weet zo net nog niet wie er dan uit gaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het kan pas in een later stadium tegen hem gaan werken, pas als de anderen van deze tactiek op de hoogte zijn.
Cynthia is meer Feyenoord.. 1 grote teringbendequote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef Boobman het volgende:
als we dan toch mijn sportuur verkloten straks: in voetbaltermen lijkt Sharon me Willem 2 en Laura PSV. mag Cynthia kleurloze middenmoter wezen.
Staat zondag niet bijquote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
klaar nu!
818 Teletekst zo 20 feb
***OETBAL******************************
**** eredivisie
Vrijdag:
FC Utrecht 1 Heracles Almelo 1 820
Zaterdag:
Excelsior 4 Willem II 0 821
sc Heerenveen 0 AZ 2 822
FC Groningen 1 Roda JC 4 823
12.30 uur: TUSSENSTAND
ADO Den Haag + 1 Feyenoord 2 824
14.30 uur:
Ajax - VVV-Venlo - 825
FC Twente - NEC - 826
Vitesse - De Graafschap - 827
16.30 uur:
PSV - NAC Breda - 828
stand op 819 / topscorers op 832
volgende nieuws sport voetbal
--> --> --> -->
hahahahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cynthia is meer Feyenoord.. 1 grote teringbende
Oh ja natuurlijk, het licht zal zo ook wel uitgaan.....quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ze naar bed moeten, ze zullen nu immers wel moe zijn van het spel!
ingenomen? was te wijd dus?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Joanne had een gouden catsuit bij zich, maar die is ingenomen daar de redactie
Da's ook niet bijster interessant met die falende havensloebers he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |