Wel een sexy Oompa Loompaquote:Op zondag 20 februari 2011 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat is er deze week nu gebeurd waarvan je zegt: 'Daar werd me toch even televisie gemaakt!'
Een week en nu al slaapverwekkend, zowel hier als daar.
Ook dat moet je kunnen.
Oh, en Gerard stamt duidelijk af van de originele Oompa Loompa's, qua kleur en haardracht.
nee als ze op vrijdag en zaterdag avond de hele zooi op een droogje zetten denk ik dat er nooit meer drank in dat huis komt.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op zondag om 13u komt er echt niet opeens drank.
Hè bah, nee. Zo'n gladjakker met een heel fout trainingspak en nog fouter haar.quote:
ik had een paar kilo meel en wat melk op de lijst gezet en de rest aan drank gespendeerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat wijhun boodschapen niet kunnen bestellen
ja net als the bunkerquote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat wij hun boodschapen niet kunnen bestellen
Kan Sofia daar geen leuk verdwijntruukje mee?quote:
serieus?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Den Haag - Feyenoord 0-2
Als ze er iets mee hadden gewild hadden ze 'm midden in de nacht aan Joanne moeten geven. Die was dan zeker gaan stofzuigen terwijl de anderen al probeerden te slapen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan Sofia daar geen leuk verdwijntruukje mee?
Alphons lijkt behoorlijk tevreden op z'n Twitter-pagina. Niets aan de handquote:Zal er trouwens al koortsachtig overleg ten burele van Net5 plaatsvinden?
Alphons22 op twitter maar gaan vertellen hoe je over de shit denkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Toverheks het volgende:
het is om te janken, wat een saai slap zooitje, wordt er echt niet beter op hoe hard we ook roepen en welke tips we de regie geven
De makers boeit het niet wat streamers vinden. Dat gaat waarschijnlijk niet eens om 1000 mensen. Heb je niets aan. Het gaat hun alleen om hun eerstkomende uitzending op tv.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Toverheks het volgende:
het is om te janken, wat een saai slap zooitje, wordt er echt niet beter op hoe hard we ook roepen en welke tips we de regie geven
Dat ga ik niet meer mee maken, streams staan uit en blijven uit, de tv heb ik al het raam uitgekieperd.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ga er van uit dat de komende week wel meer actie zal komen..
En toch zit je hierquote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer mee maken, streams staan uit en blijven uit, de tv heb ik al het raam uitgekieperd.
Dom , streamers maken reklame. Mondopmond reklame kost geen drol dus altijd goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De makers boeit het niet wat streamers vinden. Dat gaat waarschijnlijk niet eens om 1000 mensen. Heb je niets aan. Het gaat hun alleen om hun eerstkomende uitzending op tv.
Oompa Loompa doompadiedoo,quote:
nou dan hebben ze ook niks om op tv te laten zien, ja hangende mensen die zich dood vervelen, echt kijk steeds minder....nu Eredivisie daar gebeurt tenminste watquote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De makers boeit het niet wat streamers vinden. Dat gaat waarschijnlijk niet eens om 1000 mensen. Heb je niets aan. Het gaat hun alleen om hun eerstkomende uitzending op tv.
Streamers klagen ALTIJD dat het saai is. Is nog nooit anders geweest. Als je iets 24 uur per dag volgt is het altijd saai. Of je moet iets als de gouden kooi weer willen, met veel seks, ruzies, kots, hoeren enz enz.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dom , streamers maken reklame. Mondopmond reklame kost geen drol dus altijd goed.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oompa Loompa doompadiedoo,
I've got a little secret for you ...
What do you get when you don't have a clue?
A real life soap with a viewer or two ...
Hier wel, daar niet echtquote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemiddag allen!
Natuurlijk, het is hier gessellug!
Zoals ik al schreef: ze kunnen nu uit drie dagen materiaal kiezen, aangezien er in het weekend geen uitzending is. Genoeg dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan hebben ze ook niks om op tv te laten zien, ja hangende mensen die zich dood vervelen, echt kijk steeds minder....nu Eredivisie daar gebeurt tenminste wat
Nu lopen de uitzendingen vooralsnog ook niet over van spanning en sensatie. Verre van.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef catwaezle het volgende:
Streamers klagen ALTIJD dat het saai is. Is nog nooit anders geweest. Als je iets 24 uur per dag volgt is het altijd saai. Of je moet iets als de gouden kooi weer willen, met veel seks, ruzies, kots, hoeren enz enz.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef catwaezle het volgende:
Of je moet iets als de gouden kooi weer willen, met veel seks, ruzies, kots, hoeren enz enz.
Kom op, toen was geluk heel gewoon is zelfs geiler dan ditquote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Streamers klagen ALTIJD dat het saai is. Is nog nooit anders geweest. Als je iets 24 uur per dag volgt is het altijd saai. Of je moet iets als de gouden kooi weer willen, met veel seks, ruzies, kots, hoeren enz enz.
Dat klopt, naja, hopelijk vindt de redactie dat ze nu uitgerust genoeg zijn.quote:
hahahha wat moeten ze uitzenden van die drie dagen?? hangende suffe saaie mensenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef: ze kunnen nu uit drie dagen materiaal kiezen, aangezien er in het weekend geen uitzending is. Genoeg dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |