FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Deze was al open voor de lapoquote:Op zondag 20 februari 2011 12:56 schreef D. het volgende:
Nu heb ik weer voor niets geopend
Ik was Lapo
De enige juiste beslissingquote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef catwaezle het volgende:
Monique kijkt toe hoe de anderen fitnessen.
[ afbeelding ]
Sorry, maar wat maakt het uit wie de post opent? Zolang er maar een nieuwe gemaakt word zie ik het probleem echt niet..quote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van, dus ik ga maar wat anders doen
Ik voel me al genaaid sinds vrijdagavond, alleen jammer dat het hier zo grappig is anders had ik allaang afscheid genomen tot de volgende RLS. Ja ik geef het eerlijk toe, ik ben een rls-toerist hier op FOK!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier gaan mensen hun vrije zondag echt niet aan besteden.
Ik vind het beter dan wat het was.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef Greys het volgende:
Dat haar van Karim, ik kan er nog niet aan wennen
|Het lijkt erop dat de gehele redactie aan het solliciteren is voor een echte baan...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:02 schreef Grunge. het volgende:
Jééézus, de hele weg ligt toch open om die mensen allerlei opdrachten te geven, rode telefoon, mind games....
Je hebt inderdaad niets gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 13:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
Hoi, ben 2 dagen druk geweest, volgens mij heb ik niets gemist?
De makers zijn er nou eenmaal niet voor de streamers. De makers willen gewoon weer een aflevering in elkaar kunnen zetten voor maandagavond. Aangezien er zaterdag en zondag geen uitzending is, hebben ze straks 3 dagen materiaal om uit te kiezen. Genoeg dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik voel me al genaaid sinds vrijdagavond, alleen jammer dat het hier zo grappig is anders had ik allaang afscheid genomen tot de volgende RLS. Ja ik geef het eerlijk toe, ik ben een rls-toerist hier op FOK!
Nee maar een opdracht of spelletje had leuk geweestquote:Op zondag 20 februari 2011 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op zondag om 13u komt er echt niet opeens drank.
Het is daar 12u, zou toch kunnen, voor bij de lunchjquote:Op zondag 20 februari 2011 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze heeft gisteren gedanst, toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef catwaezle het volgende:
Monique kijkt toe hoe de anderen fitnessen.
[ afbeelding ]
Wel een sexy Oompa Loompaquote:Op zondag 20 februari 2011 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat is er deze week nu gebeurd waarvan je zegt: 'Daar werd me toch even televisie gemaakt!'
Een week en nu al slaapverwekkend, zowel hier als daar.
Ook dat moet je kunnen.
Oh, en Gerard stamt duidelijk af van de originele Oompa Loompa's, qua kleur en haardracht.
nee als ze op vrijdag en zaterdag avond de hele zooi op een droogje zetten denk ik dat er nooit meer drank in dat huis komt.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hè bah, nee. Zo'n gladjakker met een heel fout trainingspak en nog fouter haar.quote:
ik had een paar kilo meel en wat melk op de lijst gezet en de rest aan drank gespendeerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat wijhun boodschapen niet kunnen bestellen
ja net als the bunkerquote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat wij hun boodschapen niet kunnen bestellen
Kan Sofia daar geen leuk verdwijntruukje mee?quote:
serieus?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Den Haag - Feyenoord 0-2
Als ze er iets mee hadden gewild hadden ze 'm midden in de nacht aan Joanne moeten geven. Die was dan zeker gaan stofzuigen terwijl de anderen al probeerden te slapen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan Sofia daar geen leuk verdwijntruukje mee?
Alphons lijkt behoorlijk tevreden op z'n Twitter-pagina. Niets aan de handquote:Zal er trouwens al koortsachtig overleg ten burele van Net5 plaatsvinden?
Alphons22 op twitter maar gaan vertellen hoe je over de shit denkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Toverheks het volgende:
het is om te janken, wat een saai slap zooitje, wordt er echt niet beter op hoe hard we ook roepen en welke tips we de regie geven
De makers boeit het niet wat streamers vinden. Dat gaat waarschijnlijk niet eens om 1000 mensen. Heb je niets aan. Het gaat hun alleen om hun eerstkomende uitzending op tv.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Toverheks het volgende:
het is om te janken, wat een saai slap zooitje, wordt er echt niet beter op hoe hard we ook roepen en welke tips we de regie geven
Dat ga ik niet meer mee maken, streams staan uit en blijven uit, de tv heb ik al het raam uitgekieperd.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ga er van uit dat de komende week wel meer actie zal komen..
En toch zit je hierquote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer mee maken, streams staan uit en blijven uit, de tv heb ik al het raam uitgekieperd.
Dom , streamers maken reklame. Mondopmond reklame kost geen drol dus altijd goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De makers boeit het niet wat streamers vinden. Dat gaat waarschijnlijk niet eens om 1000 mensen. Heb je niets aan. Het gaat hun alleen om hun eerstkomende uitzending op tv.
Oompa Loompa doompadiedoo,quote:
nou dan hebben ze ook niks om op tv te laten zien, ja hangende mensen die zich dood vervelen, echt kijk steeds minder....nu Eredivisie daar gebeurt tenminste watquote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De makers boeit het niet wat streamers vinden. Dat gaat waarschijnlijk niet eens om 1000 mensen. Heb je niets aan. Het gaat hun alleen om hun eerstkomende uitzending op tv.
Streamers klagen ALTIJD dat het saai is. Is nog nooit anders geweest. Als je iets 24 uur per dag volgt is het altijd saai. Of je moet iets als de gouden kooi weer willen, met veel seks, ruzies, kots, hoeren enz enz.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dom , streamers maken reklame. Mondopmond reklame kost geen drol dus altijd goed.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oompa Loompa doompadiedoo,
I've got a little secret for you ...
What do you get when you don't have a clue?
A real life soap with a viewer or two ...
Hier wel, daar niet echtquote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemiddag allen!
Natuurlijk, het is hier gessellug!
Zoals ik al schreef: ze kunnen nu uit drie dagen materiaal kiezen, aangezien er in het weekend geen uitzending is. Genoeg dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan hebben ze ook niks om op tv te laten zien, ja hangende mensen die zich dood vervelen, echt kijk steeds minder....nu Eredivisie daar gebeurt tenminste wat
Nu lopen de uitzendingen vooralsnog ook niet over van spanning en sensatie. Verre van.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef catwaezle het volgende:
Streamers klagen ALTIJD dat het saai is. Is nog nooit anders geweest. Als je iets 24 uur per dag volgt is het altijd saai. Of je moet iets als de gouden kooi weer willen, met veel seks, ruzies, kots, hoeren enz enz.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef catwaezle het volgende:
Of je moet iets als de gouden kooi weer willen, met veel seks, ruzies, kots, hoeren enz enz.
Kom op, toen was geluk heel gewoon is zelfs geiler dan ditquote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Streamers klagen ALTIJD dat het saai is. Is nog nooit anders geweest. Als je iets 24 uur per dag volgt is het altijd saai. Of je moet iets als de gouden kooi weer willen, met veel seks, ruzies, kots, hoeren enz enz.
Dat klopt, naja, hopelijk vindt de redactie dat ze nu uitgerust genoeg zijn.quote:
hahahha wat moeten ze uitzenden van die drie dagen?? hangende suffe saaie mensenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef: ze kunnen nu uit drie dagen materiaal kiezen, aangezien er in het weekend geen uitzending is. Genoeg dus.
Er zitten inderdaad altijd saaie momenten/dagen tussen. Dat is ook logisch. Blijf je altijd houden met dit soort programma'squote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar wat willen we dan? Willen we intriges enzo over het raden van ieders geheimen? Of willen we feesten, drank, seks enz enz? Als het antwoord het laatste is, dan hadden ze beter weer gewoon een BB kunnen doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu lopen de uitzendingen vooralsnog ook niet over van spanning en sensatie. Verre van.
hallootjesquote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, naja, hopelijk vindt de redactie dat ze nu uitgerust genoeg zijn.
Er zullen heus wel interessante gespekjes zijn geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha wat moeten ze uitzenden van die drie dagen?? hangende suffe saaie mensen
oke ik geef het nog een week, en als de streams niet gratis waren had ik allang afgehaakt al heb ik het ook op de UPC zender maar echt boeien doet het me nog nietquote:Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Er zullen heus wel interessante gespekjes zijn geweest.
Sofia? Ik vind Monique erger.quote:
Ik wil het eerste, maar dan wel in een betere, spannendere, meer intrigerende uitwerking. Nu is het niks. Hell, ze mogen zelfs een paar dagen niet op die rode knop drukken.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef catwaezle het volgende:
Maar wat willen we dan? Willen we intriges enzo over het raden van ieders geheimen? Of willen we feesten, drank, seks enz enz? Als het antwoord het laatste is, dan hadden ze beter weer gewoon een BB kunnen doen.
Ik vind Sofia wel lief klinken, alleen lacht ze een beetje debiel.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef Refurb het volgende:
[..]
Sofia heeft zo'n irritante hoge piep erin.
Ze mogen al lang weer drukken hoor. Na de exit van Jurien mocht dat weer.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil het eerste, maar dan wel in een betere, spannendere, meer intrigerende uitwerking. Nu is het niks. Hell, ze mogen zelfs een paar dagen niet op die rode knop drukken.
idd toch wel de lekkerste in huisquote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef superkokje het volgende:
Kga die monique steeds lekkerder vinden.
Al is goed naar die kont gekeken?
Psies.. als je een concept wil hanteren moet je daar wel wat mee doen. Lijkt nu of de makers liever berusten in niets..quote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil het eerste, maar dan wel in een betere, spannendere, meer intrigerende uitwerking. Nu is het niks. Hell, ze mogen zelfs een paar dagen niet op die rode knop drukken.
Een revival van DGK, daar zit ik persoonlijk niet op te wachten. Maar dit is wel het andere uiterste.
Waarom denk je dat ik die capture maaktequote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef superkokje het volgende:
Kga die monique steeds lekkerder vinden.
Al is goed naar die kont gekeken?
Dat werd gister door de stem gezegd, er is nog niet gezegd dat de KvdW weer open is, misschien moeten ze dat gewoon proberen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze mogen al lang weer drukken hoor. Na de exit van Jurien mocht dat weer.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die capture maakte
Tja tis niet echt boeiend deze rls...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. als je een concept wil hanteren moet je daar wel wat mee doen. Lijkt nu of de makers liever berusten in niets..
Ik dacht dat er daarna weer een drukstop was?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef catwaezle het volgende:
Ze mogen al lang weer drukken hoor. Na de exit van Jurien mocht dat weer.
Klopt, morgen mogen ze pas weer op de rode knop drukken.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat er daarna weer een drukstop was?
Je kunt als maker niet achteroverleunen nadat je een paar halfzachte geheimen hebt bedacht. En op mij komt het over alsof dat wel het geval is.
Kijk, bij BB was dat simpelweg het concept: zet vreemden samen in een huis en kijk wat er gebeurt. Dat werd uit zichzelf spannend. Hier zegt men een spannend concept in handen te hebben en dat wordt zonder enige sturing retesaai.
Te hoge verwachtingen gekweekt die niet kunnen worden waargemaakt.
Ik denk dat als ze nog willen scoren met dit programma, ze van dit alles er wat in moeten stoppen. Als je simpel wat googeld zie je dat er in de buitenlandse edities ook flink gefeest en gen**kt wordt. Dat blijft gewoon scoren. Hier zijn ze net als in de laats BB alleen met het spel en met zichzelf bezig, om te achterhalen wat de geheimen zijn prima. Maar dat gaan we niet tot mei volhouden.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar wat willen we dan? Willen we intriges enzo over het raden van ieders geheimen? Of willen we feesten, drank, seks enz enz? Als het antwoord het laatste is, dan hadden ze beter weer gewoon een BB kunnen doen.
Voorlopig is het al zondagmiddag en ik heb nog niets 'tv-waardigs' gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 13:28 schreef Wilskracht het volgende:
Jullie snappen het niet de uitzending is maandagavond.
Daarin moet de vrijdag,zaterdag en zondag worden samengevat.
Dan mag er niet te veel gebeuren anders past het niet in de uitzending.
Ja, daar was Gerard mee begonnen toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:31 schreef Refurb het volgende:
Rustig hier
Iedereen aan het kijken hoe Philip het zwembad schoonmaakt?
Je moet wel zorgen dat je kijkers in die eerste week niet afhaken...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:32 schreef Darklight het volgende:
Dat feesten komt nog wel, ze zitten net een week in dat huis
Daar hoeven ze zich echt niet druk om te maken, ze houden tijd over.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:28 schreef Wilskracht het volgende:
Jullie snappen het niet de uitzending is maandagavond.
Daarin moet de vrijdag,zaterdag en zondag worden samengevat.
Dan mag er niet te veel gebeuren anders past het niet in de uitzending.
Gecondoleerdquote:Op zondag 20 februari 2011 13:32 schreef Gizmo112 het volgende:
De webcam van mijn oma is spannender, en die is vorig jaar juni overleden...
URL please, sstnl is niet echt spannend.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:32 schreef Gizmo112 het volgende:
De webcam van mijn oma is spannender, en die is vorig jaar juni overleden...
De amusementswaarde van een televisiestoring!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voorlopig is het al zondagmiddag en ik heb nog niets 'tv-waardigs' gezien
ik kijk ookquote:Op zondag 20 februari 2011 13:34 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb voetbal maar aangezet, eredivisie live 1 is gratis op upc kanaal 20
Is dat tijdelijk ofzo? Kwam het gisteren inene tegen en kanme niet herinneren dat ik een abbotje had daar op.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:34 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb voetbal maar aangezet, eredivisie live 1 is gratis op upc kanaal 20
ja tot eind van de maand ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef toxikon het volgende:
[..]
Is dat tijdelijk ofzo? Kwam het gisteren inene tegen en kanme niet herinneren dat ik een abbotje had daar op.
quote:
Ooh, oké.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
De mannen zijn voor elkaar verkeerde geheimen aan het uitdenken en uitspelen. Gerard lijkt de coördinatie daarvan in handen te hebben. De mannen onderling weten niet allemaal van elkaar of het om een fake geheim gaat (of welke). Gerard weet dan weer wel
Ja en met dit geintje, maakt hij de boel voor alle anderen heel onoverzichtelijk, terwijl hij zelf wel het overzicht behoudt. Slim!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:37 schreef SaladShaker het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Gerard, maar hij brengt wel wat leven in de brouwerij!
Nou idd, krijg bijna zin om te gaan werkenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:37 schreef Wilskracht het volgende:
Secretstory is bedacht door de regering cda vvd met gedoogsteun pvv (Sharon)
met als boodschap werken zal je als je dit programma kijkt zul je je dood vervelen.
Helaas, zelfs dit soort teksten kunnen mij niet meer overhalen om de stream aan te zetten.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
De mannen zijn voor elkaar verkeerde geheimen aan het uitdenken en uitspelen. Gerard lijkt de coördinatie daarvan in handen te hebben. De mannen onderling weten niet allemaal van elkaar of het om een fake geheim gaat (of welke). Gerard weet dan weer wel
Veel plezier alvast!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:38 schreef toxikon het volgende:
[..]
Helaas, zelfs dit soort teksten kunnen mij niet meer overhalen om de stream aan te zetten.
Ik ga een lekkere zak wiet halen en heerlijk gamen. tot straks
En dan krijg je daardoor irritaties, zo van: ik moet hier altijd alles schoonmaken en jullie doen niks.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En ze had ook al netjes de boodschappen opgeruimd, nadat ze de koelkast even had uitgesopt.
[para]Ze mocht vast meelezen.[/para]
Gerard is echt de enige die het spel slim speelt.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze heeft dan ook de eerste dagen helemaal niets uitgevroten, Joanne is de poetsmuts maar die hoor je niet over wat ze doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:39 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En dan krijg je daardoor irritaties, zo van: ik moet hier altijd alles schoonmaken en jullie doen niks.
(hopelijk, zou al iets zijn namelijk)
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard is echt de enige die het spel slim speelt.
Ik moet het nog zien, ben benieuwd of hij idd goed gaat raden of dat hij gewoon interessant probeert te doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard is echt de enige die het spel slim speelt.
Is ook opvallend ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook de eerste dagen helemaal niets uitgevroten, Joanne is de poetsmuts maar die hoor je niet over wat ze doet.
Men was al geirriteerd over de onzichtbare Cynthia, nu lijkt het net alsof ze mee heeft mogen lezen hier.
Hij probeert nu iig verwarring te zaaien door fakegeheimen te introduceren, maar wel op die manier dat hij precies weet wat die fakegeheimen zijn, zonder dat de anderen dat precies weten. Dat is wel slim.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, ben benieuwd of hij idd goed gaat raden of dat hij gewoon interessant probeert te doen.
Hij probeert het in elk geval.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, ben benieuwd of hij idd goed gaat raden of dat hij gewoon interessant probeert te doen.
quote:
Dat is waar, hij lult zoveel dat de anderen tureluurs worden, ik weet alleen niet of hij zelf wel alles goed heeft, de tijd zal het leren.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij probeert nu iig verwarring te zaaien door fakegeheimen te introduceren, maar wel op die manier dat hij precies weet wat die fakegeheimen zijn, zonder dat de anderen dat precies weten. Dat is wel slim.
Lol, dat klopt, gisteravond met Philip was het wel heel erg.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij probeert het in elk geval.
En da's meer dan je van de rest kunt zeggen
Philip is het zwembad aan het schoonmaken, ze hebben bij de boodschappen zo'n net gekregen, volgens mij was het aanmoedigen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:45 schreef SaladShaker het volgende:
Wat zagen ze nu net? Ik stond net in de keuken.![]()
Opeens hoorde ik euj euj euj euj
Ze heeft zelfs een tatoo achter d'r oorquote:
Nee, ze zagen iemand volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 13:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Philip is het zwembad aan het schoonmaken, ze hebben bij de boodschappen zo'n net gekregen, volgens mij was het aanmoedigen.
Tja.. iemand moet het doen he ...quote:
Oh dat kan ook, ik keek pas naar die stream toen het geluid weer voorbij was, toen was er interactie met de poolboy.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee, ze zagen iemand volgens mij
Ze kan tenminste omgaan met zo'n lange slangquote:Op zondag 20 februari 2011 13:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja.. iemand moet het doen he ...
Nouja ik ben bang dat als ze niets doet die overige vadsige smetlijers gewoon niest aan bijvoorbeeld de vloer doen! Ik voorspel in dat geval gewoon cholera en tyfus!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:52 schreef kahaarin het volgende:
Joanna naar de KvdW, ze krijgt zo nog poetsontwenningsverschijnselen.
Volgens mij een ankertje? Dus meteen een hint.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een tatoo achter d'r oor
Héél Nederlandquote:Op zondag 20 februari 2011 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
Mensen hebben last van het geluid
Welke mensen?
Heerlijk naïefquote:Op zondag 20 februari 2011 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
Mensen hebben last van het geluid
Welke mensen?
Haha, ja, dat zou wel voor oproer zorgen, 2 toiletten en iedereen buikloop!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik ben bang dat als ze niets doet die overige vadsige smetlijers gewoon niest aan bijvoorbeeld de vloer doen! Ik voorspel in dat geval gewoon cholera en tyfus!
Ik ben voor! Als ik in dat hok zou zitten, zou ik snachts al die flessen water leeggooien en daar kraanwater in doen... en dat een week volhouden! Racekak galore!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ja, dat zou wel voor oproer zorgen, 2 toiletten en iedereen buikloop!
was dat geen gele oorflap?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een tatoo achter d'r oor
Haha, maar dan zit jij met maar 2 toiletten en de rest buikloop, dat lijkt me pas ranzig...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben voor! Als ik in dat hok zou zitten, zou ik snachts al die flessen water leeggooien en daar kraanwater in doen... en dat een week volhouden! Racekak galore!!!
Monique heeft haar vanochtend aangesproken op haar gedrag.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef kahaarin het volgende:
En ze had ook al netjes de boodschappen opgeruimd, nadat ze de koelkast even had uitgesopt.
[para]Ze mocht vast meelezen.[/para]
Gerard, Karim en Alex werken samen en hebben deze verhalen verzonnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
Het fakegeheim voor Alex is meteen al de groep ingeslingerd via Sofia, en nu ook Karim
Anders zou het geen fakegeheim zijn hequote:Op zondag 20 februari 2011 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Monique heeft haar vanochtend aangesproken op haar gedrag.
[..]
Gerard, Karim en Alex werken samen en hebben deze verhalen verzonnen.
Dat begrijp ik maar sommige users hier niet. Vandaar dat ik het even uitleg.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
Anders zou het geen fakegeheim zijn he
Maar er zit meer acher. Gerard coördineert die fakegeheimen van Alex en Karim, maar Alex en Karim zelf, kennen alleen hun eigen fakegeheimquote:Op zondag 20 februari 2011 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar sommige users hier niet. Vandaar dat ik het even uitleg.
Aha, dat heb ik dus gemist. Thnx.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
Maar er zit meer acher. Gerard coördineert die fakegeheimen van Alex en Karim, maar Alex en Karim zelf, kennen alleen hun eigen fakegeheim
Hebben ze toch weer wat uit te zenden morgen dankzij Gerard. Die speelt het spel tenminste.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar er zit meer acher. Gerard coördineert die fakegeheimen van Alex en Karim, maar Alex en Karim zelf, kennen alleen hun eigen fakegeheim
Hoi Peet, staan ze achter?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef PeterNB het volgende:
Fer d'r in, kijken of het nou wel wat wordt ( #feyenoord )
Hoi.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef itsme het volgende:
Goedemiddag. Ik zie dat ik echt helemaal niets gemist heb. Gisteren was het laatste wat ik las dat jullie (en Monique) hoopten op drank. Niet dus.
Dat is de bedoeling van Gerard, om iedereen op een verkeerd spoor te zetten. HIj vergroot daarmee zijn eigen kansen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef kahaarin het volgende:
Ze zijn nu wel heel erg bezig met het spel en de nepgeheimen maar dat gaat de echte geheimen toch in de weg zitten?
Guido zul je iig nooit van hoogbegaafdheid kunnen beschuldigenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
Gerard vindt Sharon de leukste meid in het huis. Guido vindt Monique de leukste. Lekker handig.
Dat denkt hij zelf welquote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Provenio het volgende:
[..]
Ja, Gerard is de Godfather van het huis....
Haha, nee. Hij pakte een sleutel af, of zo. Daarmee tikte Guido tegen zijn tanden en daar kan Gerard niet tegen.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Provenio het volgende:
[..]
Dan gaat ie dood eruitquote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Provenio het volgende:
[..]
Neeeee johhhh......Guidson is lievvvvvquote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik vind die Guido echt zo'n lamzak. Hij ligt of hangt.
Wat zij zegt!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef beequeen het volgende:
En dan vraag je niet of iemand ermee wil open houden. Nee je pakt het gewoon af en zegt dat ie het straks na de les terug krijgt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haha, nee. Hij pakte een sleutel af, of zo. Daarmee tikte Guido tegen zijn tanden en daar kan Gerard niet tegen.
houw opppquote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neeeee johhhh......Guidson is lievvvvv
Dat zie ik niet helemaal, het doel is om achter de echte geheimen te komen, dit soort spelletjes is wel heel onderhoudend voor ons maar ik denk niet dat hij er heel veel mee opschiet. Straks luistert helemaal niemand meer naar hem omdat hij zoveel onzin heeft lopen verkondigen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van Gerard, om iedereen op een verkeerd spoor te zetten. HIj vergroot daarmee zijn eigen kansen.
Vies kind is het!quote:
Jakkes, Servio is veel leukerderder.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef PeterNB het volgende:
Neeeee johhhh......Guidson is lievvvvv
Past perfect bij Lauraquote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef beequeen het volgende:
Poepelemoentje!quote:
Dat zeg ik toch, dat hij dat doet om zijn eigen kansen te vergroten?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zie ik niet helemaal, het doel is om achter de echte geheimen te komen, dit soort spelletjes is wel heel onderhoudend voor ons maar ik denk niet dat hij er heel veel mee opschiet. Straks luistert helemaal niemand meer naar hem omdat hij zoveel onzin heeft lopen verkondigen.
Nee dat nog niet... er is maar 1 heel vies kind in dat huis! En die pakt ook nog eens zonder overleg peuken en shit!quote:
Staat Feyenoord wel voor dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kap eens met die voetbal tussenstanden.
ECH NIE! Guido is de leukerderder dan Servio !!!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jakkes, Servio is veel leukerderder.
Yv!quote:
En ik vraag me af of dit niet juist tegen hem kan gaan werken. We zijn het gewoon niet eens, moet kunnen toch.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat hij dat doet om zijn eigen kansen te vergroten?
Piet!! Geef dat blonde havenmokkel eens een ban!!!quote:
Lol, als variatie op piepelemientje.quote:
* stampvoetquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Piet!! Geef dat blonde havenmokkel eens een ban!!!
klaar nu!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je mag het er hier niet over hebben, maar *vreugdedansje doet* :>
Ik heb niets gehoord, misschien vanwege het gesprek?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ado-Fey is nog spannender dan SST
Weer streamlock? Wie zit er in de KVDW?
Het kan pas in een later stadium tegen hem gaan werken, pas als de anderen van deze tactiek op de hoogte zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En ik vraag me af of dit niet juist tegen hem kan gaan werken. We zijn het gewoon niet eens, moet kunnen toch.
Denk dat ze naar bed moeten, ze zullen nu immers wel moe zijn van het spel!quote:
Van Pietje niet, maar Yvonne is hoger in rang en die moet je gehoorzamen als die je wat vraagt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je mag het er hier niet over hebben, maar *vreugdedansje doet* :>
eensquote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van Pietje niet, maar Yvonne is hoger in rang en die moet je gehoorzamen als die je wat vraagt.
Ja da's waar. Dat is het enige wat ik in mijn leven niet durf: Yvonne tegenspreken !quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van Pietje niet, maar Yvonne is hoger in rang en die moet je gehoorzamen als die je wat vraagt.
*proest*quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De laatste die dat deed is nooit meer teruggevondenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja da's waar. Dat is het enige wat ik in mijn leven niet durf: Yvonne tegenspreken !
Jij doet je naam wel eer aan he.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, hij profileert zich nu al zo snel als intrigant dat ik bang ben dat niemand hem straks nog gaat vertrouwen. En stel je nu eens voor dat hij tegen b.v. Sergio of Guido komt te staan bij een exitronde, ik weet zo net nog niet wie er dan uit gaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het kan pas in een later stadium tegen hem gaan werken, pas als de anderen van deze tactiek op de hoogte zijn.
Cynthia is meer Feyenoord.. 1 grote teringbendequote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef Boobman het volgende:
als we dan toch mijn sportuur verkloten straks: in voetbaltermen lijkt Sharon me Willem 2 en Laura PSV. mag Cynthia kleurloze middenmoter wezen.
Staat zondag niet bijquote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
klaar nu!
818 Teletekst zo 20 feb
***OETBAL******************************
**** eredivisie
Vrijdag:
FC Utrecht 1 Heracles Almelo 1 820
Zaterdag:
Excelsior 4 Willem II 0 821
sc Heerenveen 0 AZ 2 822
FC Groningen 1 Roda JC 4 823
12.30 uur: TUSSENSTAND
ADO Den Haag + 1 Feyenoord 2 824
14.30 uur:
Ajax - VVV-Venlo - 825
FC Twente - NEC - 826
Vitesse - De Graafschap - 827
16.30 uur:
PSV - NAC Breda - 828
stand op 819 / topscorers op 832
volgende nieuws sport voetbal
--> --> --> -->
hahahahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cynthia is meer Feyenoord.. 1 grote teringbende
Oh ja natuurlijk, het licht zal zo ook wel uitgaan.....quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ze naar bed moeten, ze zullen nu immers wel moe zijn van het spel!
ingenomen? was te wijd dus?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Joanne had een gouden catsuit bij zich, maar die is ingenomen daar de redactie
Da's ook niet bijster interessant met die falende havensloebers he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |