ik kijk ookquote:Op zondag 20 februari 2011 13:34 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb voetbal maar aangezet, eredivisie live 1 is gratis op upc kanaal 20
Is dat tijdelijk ofzo? Kwam het gisteren inene tegen en kanme niet herinneren dat ik een abbotje had daar op.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:34 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb voetbal maar aangezet, eredivisie live 1 is gratis op upc kanaal 20
ja tot eind van de maand ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef toxikon het volgende:
[..]
Is dat tijdelijk ofzo? Kwam het gisteren inene tegen en kanme niet herinneren dat ik een abbotje had daar op.
quote:
Ooh, oké.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
De mannen zijn voor elkaar verkeerde geheimen aan het uitdenken en uitspelen. Gerard lijkt de coördinatie daarvan in handen te hebben. De mannen onderling weten niet allemaal van elkaar of het om een fake geheim gaat (of welke). Gerard weet dan weer wel
Ja en met dit geintje, maakt hij de boel voor alle anderen heel onoverzichtelijk, terwijl hij zelf wel het overzicht behoudt. Slim!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:37 schreef SaladShaker het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Gerard, maar hij brengt wel wat leven in de brouwerij!
Nou idd, krijg bijna zin om te gaan werkenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:37 schreef Wilskracht het volgende:
Secretstory is bedacht door de regering cda vvd met gedoogsteun pvv (Sharon)
met als boodschap werken zal je als je dit programma kijkt zul je je dood vervelen.
Helaas, zelfs dit soort teksten kunnen mij niet meer overhalen om de stream aan te zetten.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
De mannen zijn voor elkaar verkeerde geheimen aan het uitdenken en uitspelen. Gerard lijkt de coördinatie daarvan in handen te hebben. De mannen onderling weten niet allemaal van elkaar of het om een fake geheim gaat (of welke). Gerard weet dan weer wel
Veel plezier alvast!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:38 schreef toxikon het volgende:
[..]
Helaas, zelfs dit soort teksten kunnen mij niet meer overhalen om de stream aan te zetten.
Ik ga een lekkere zak wiet halen en heerlijk gamen. tot straks
En dan krijg je daardoor irritaties, zo van: ik moet hier altijd alles schoonmaken en jullie doen niks.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En ze had ook al netjes de boodschappen opgeruimd, nadat ze de koelkast even had uitgesopt.
[para]Ze mocht vast meelezen.[/para]
Gerard is echt de enige die het spel slim speelt.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze heeft dan ook de eerste dagen helemaal niets uitgevroten, Joanne is de poetsmuts maar die hoor je niet over wat ze doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:39 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En dan krijg je daardoor irritaties, zo van: ik moet hier altijd alles schoonmaken en jullie doen niks.
(hopelijk, zou al iets zijn namelijk)
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard is echt de enige die het spel slim speelt.
Ik moet het nog zien, ben benieuwd of hij idd goed gaat raden of dat hij gewoon interessant probeert te doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard is echt de enige die het spel slim speelt.
Is ook opvallend ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook de eerste dagen helemaal niets uitgevroten, Joanne is de poetsmuts maar die hoor je niet over wat ze doet.
Men was al geirriteerd over de onzichtbare Cynthia, nu lijkt het net alsof ze mee heeft mogen lezen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |