Nouja ik ben bang dat als ze niets doet die overige vadsige smetlijers gewoon niest aan bijvoorbeeld de vloer doen! Ik voorspel in dat geval gewoon cholera en tyfus!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:52 schreef kahaarin het volgende:
Joanna naar de KvdW, ze krijgt zo nog poetsontwenningsverschijnselen.
Volgens mij een ankertje? Dus meteen een hint.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een tatoo achter d'r oor
Héél Nederlandquote:Op zondag 20 februari 2011 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
Mensen hebben last van het geluid
Welke mensen?
Heerlijk naïefquote:Op zondag 20 februari 2011 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
Mensen hebben last van het geluid
Welke mensen?
Haha, ja, dat zou wel voor oproer zorgen, 2 toiletten en iedereen buikloop!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik ben bang dat als ze niets doet die overige vadsige smetlijers gewoon niest aan bijvoorbeeld de vloer doen! Ik voorspel in dat geval gewoon cholera en tyfus!
Ik ben voor! Als ik in dat hok zou zitten, zou ik snachts al die flessen water leeggooien en daar kraanwater in doen... en dat een week volhouden! Racekak galore!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ja, dat zou wel voor oproer zorgen, 2 toiletten en iedereen buikloop!
was dat geen gele oorflap?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een tatoo achter d'r oor
Haha, maar dan zit jij met maar 2 toiletten en de rest buikloop, dat lijkt me pas ranzig...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben voor! Als ik in dat hok zou zitten, zou ik snachts al die flessen water leeggooien en daar kraanwater in doen... en dat een week volhouden! Racekak galore!!!
Monique heeft haar vanochtend aangesproken op haar gedrag.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef kahaarin het volgende:
En ze had ook al netjes de boodschappen opgeruimd, nadat ze de koelkast even had uitgesopt.
[para]Ze mocht vast meelezen.[/para]
Gerard, Karim en Alex werken samen en hebben deze verhalen verzonnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
Het fakegeheim voor Alex is meteen al de groep ingeslingerd via Sofia, en nu ook Karim
Anders zou het geen fakegeheim zijn hequote:Op zondag 20 februari 2011 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Monique heeft haar vanochtend aangesproken op haar gedrag.
[..]
Gerard, Karim en Alex werken samen en hebben deze verhalen verzonnen.
Dat begrijp ik maar sommige users hier niet. Vandaar dat ik het even uitleg.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
Anders zou het geen fakegeheim zijn he
Maar er zit meer acher. Gerard coördineert die fakegeheimen van Alex en Karim, maar Alex en Karim zelf, kennen alleen hun eigen fakegeheimquote:Op zondag 20 februari 2011 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar sommige users hier niet. Vandaar dat ik het even uitleg.
Aha, dat heb ik dus gemist. Thnx.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
Maar er zit meer acher. Gerard coördineert die fakegeheimen van Alex en Karim, maar Alex en Karim zelf, kennen alleen hun eigen fakegeheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |