Hebben ze toch weer wat uit te zenden morgen dankzij Gerard. Die speelt het spel tenminste.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar er zit meer acher. Gerard coördineert die fakegeheimen van Alex en Karim, maar Alex en Karim zelf, kennen alleen hun eigen fakegeheim
Hoi Peet, staan ze achter?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef PeterNB het volgende:
Fer d'r in, kijken of het nou wel wat wordt ( #feyenoord )
Hoi.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef itsme het volgende:
Goedemiddag. Ik zie dat ik echt helemaal niets gemist heb. Gisteren was het laatste wat ik las dat jullie (en Monique) hoopten op drank. Niet dus.
Dat is de bedoeling van Gerard, om iedereen op een verkeerd spoor te zetten. HIj vergroot daarmee zijn eigen kansen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef kahaarin het volgende:
Ze zijn nu wel heel erg bezig met het spel en de nepgeheimen maar dat gaat de echte geheimen toch in de weg zitten?
Guido zul je iig nooit van hoogbegaafdheid kunnen beschuldigenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
Gerard vindt Sharon de leukste meid in het huis. Guido vindt Monique de leukste. Lekker handig.
Dat denkt hij zelf welquote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Provenio het volgende:
[..]
Ja, Gerard is de Godfather van het huis....
Haha, nee. Hij pakte een sleutel af, of zo. Daarmee tikte Guido tegen zijn tanden en daar kan Gerard niet tegen.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Provenio het volgende:
[..]
Dan gaat ie dood eruitquote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Provenio het volgende:
[..]
Neeeee johhhh......Guidson is lievvvvvquote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik vind die Guido echt zo'n lamzak. Hij ligt of hangt.
Wat zij zegt!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik vind die Guido echt zo'n lamzak. Hij ligt of hangt.
En dan vraag je niet of iemand ermee wil open houden. Nee je pakt het gewoon af en zegt dat ie het straks na de les terug krijgt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haha, nee. Hij pakte een sleutel af, of zo. Daarmee tikte Guido tegen zijn tanden en daar kan Gerard niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |