FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
is dat zo zou niet eens weten he dat moet dus als we bij 12 zijn word ik ineens erg stil denkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:58 schreef catwaezle het volgende:
PC eend weet vast niet dat de persoon die de laatste post plaatst in het oude topic, de nieuwe moet openen. Vandaar dat ik het doe. Ik had geen inspiratie voor een pakkende titel, sorry.
met die klok ja nou ik zat eerder te denken aan om hun tijd 3 uur onze tijd 4 uur gewekt worden voor een missie/opdracht ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ze willen aangeven dat het live is denk ik.
Bij de laatste post staat een knop met 'nieuw topic openen'. Heel simpel dus. Die klik je aan en de openingspost is al geheel klaar! Je moet alleen het topic nummer veranderen en de titel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is dat zo zou niet eens weten he dat moet dus als we bij 12 zijn word ineens er stil denk
Of ze gaan de klokken in het huis gelijk zetten aan onze tijd (+1 uur) zodat wij denken dat er geen vertraging tussen zit. Eerder deze avond liepen ze volgens de klokken in het huis nog een kwartier voor...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nieuwe weekopdracht! Op halen we nu twee programma's door elkaar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
met die klok ja nou ik zat eerder te denken aan om hun tijd 3 uur onze tijd 4 uur gewekt worden voor een missie/opdracht ofzo
er moesten toch ook opdrachten gedaan worden ,teminste dat begreep ik in dat filmpje vooraf ,met dan bungeejump ietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:03 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nieuwe weekopdracht! Op halen we nu twee programma's door elkaar?
Yep!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:03 schreef Zixon het volgende:
[..]
Of ze gaan de klokken in het huis gelijk zetten aan onze tijd (+1 uur) zodat wij denken dat er geen vertraging tussen zit. Eerder deze avond liepen ze volgens de klokken in het huis nog een kwartier voor...
Er zat ook een geluidje bij toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
ja vond het wel verdachtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zat ook een geluidje bij toch?
Leek wel op een aanwijzing oid, als dat zo is werd het lekker opgepikt
Ben ik te para?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:10 schreef Zixon het volgende:
Een aanwijzing als in "tijd om te gaan slaapwandelen" ?
Die is voor mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:10 schreef Zixon het volgende:
Een aanwijzing als in "tijd om te gaan slapen"?
Nee zou zomaar kunnen inderdaad, maar ik snap niet dat niemand er op reageerde.. zouden alleen de streamers het te horen hebben gekregen?quote:
Truste!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is voor mij.
Hoi ochtendmensen, ze slapen nog wel even gok ik.
Nu word ik pas paraquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:13 schreef Zixon het volgende:
[..]
Nee zou zomaar kunnen inderdaad, maar ik snap niet dat niemand er op reageerde.. zouden alleen de streamers het te horen hebben gekregen?
zal toch niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:13 schreef Zixon het volgende:
[..]
Nee zou zomaar kunnen inderdaad, maar ik snap niet dat niemand er op reageerde.. zouden alleen de streamers het te horen hebben gekregen?
hier op 1 en beeld op alle 4quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:15 schreef Zixon het volgende:
Het getik was alleen op stream 4 te horen hier... waar ik normaal nooit geluid heb..
Dan zal ik me wel vergist hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |