FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
is dat zo zou niet eens weten he dat moet dus als we bij 12 zijn word ik ineens erg stil denkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:58 schreef catwaezle het volgende:
PC eend weet vast niet dat de persoon die de laatste post plaatst in het oude topic, de nieuwe moet openen. Vandaar dat ik het doe. Ik had geen inspiratie voor een pakkende titel, sorry.
met die klok ja nou ik zat eerder te denken aan om hun tijd 3 uur onze tijd 4 uur gewekt worden voor een missie/opdracht ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ze willen aangeven dat het live is denk ik.
Bij de laatste post staat een knop met 'nieuw topic openen'. Heel simpel dus. Die klik je aan en de openingspost is al geheel klaar! Je moet alleen het topic nummer veranderen en de titel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is dat zo zou niet eens weten he dat moet dus als we bij 12 zijn word ineens er stil denk
Of ze gaan de klokken in het huis gelijk zetten aan onze tijd (+1 uur) zodat wij denken dat er geen vertraging tussen zit. Eerder deze avond liepen ze volgens de klokken in het huis nog een kwartier voor...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
Nieuwe weekopdracht! Op halen we nu twee programma's door elkaar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
met die klok ja nou ik zat eerder te denken aan om hun tijd 3 uur onze tijd 4 uur gewekt worden voor een missie/opdracht ofzo
er moesten toch ook opdrachten gedaan worden ,teminste dat begreep ik in dat filmpje vooraf ,met dan bungeejump ietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:03 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nieuwe weekopdracht! Op halen we nu twee programma's door elkaar?
Yep!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:03 schreef Zixon het volgende:
[..]
Of ze gaan de klokken in het huis gelijk zetten aan onze tijd (+1 uur) zodat wij denken dat er geen vertraging tussen zit. Eerder deze avond liepen ze volgens de klokken in het huis nog een kwartier voor...
Er zat ook een geluidje bij toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
ja vond het wel verdachtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zat ook een geluidje bij toch?
Leek wel op een aanwijzing oid, als dat zo is werd het lekker opgepikt
Ben ik te para?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:10 schreef Zixon het volgende:
Een aanwijzing als in "tijd om te gaan slaapwandelen" ?
Die is voor mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:10 schreef Zixon het volgende:
Een aanwijzing als in "tijd om te gaan slapen"?
Nee zou zomaar kunnen inderdaad, maar ik snap niet dat niemand er op reageerde.. zouden alleen de streamers het te horen hebben gekregen?quote:
Truste!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is voor mij.
Hoi ochtendmensen, ze slapen nog wel even gok ik.
Nu word ik pas paraquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:13 schreef Zixon het volgende:
[..]
Nee zou zomaar kunnen inderdaad, maar ik snap niet dat niemand er op reageerde.. zouden alleen de streamers het te horen hebben gekregen?
zal toch niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:13 schreef Zixon het volgende:
[..]
Nee zou zomaar kunnen inderdaad, maar ik snap niet dat niemand er op reageerde.. zouden alleen de streamers het te horen hebben gekregen?
hier op 1 en beeld op alle 4quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:15 schreef Zixon het volgende:
Het getik was alleen op stream 4 te horen hier... waar ik normaal nooit geluid heb..
Dan zal ik me wel vergist hebbenquote:
ow ja dom van mequote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:17 schreef Zixon het volgende:
[..]
Dan zal ik me wel vergist hebben
Maar dan alsnog.. je ziet mensen nog draaien etc, dus dat zouden ze ook gehoord moeten hebben dan lijkt me![]()
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow ja dom van meje bedoelde in het huis ,nee denk niet dat die iets gehoord hebben
Inderdaad, laat die hittegolf maar komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:28 schreef catwaezle het volgende:
Ik kan niet wachten totdat het in Portugal lekker warm weer wordt en de dames lekker gaan zonnen in de buitenlucht. Het oog wil tenslotte ook wat.
Rond 04.00 kwam er even een horloge in beeld met een bijbehorend tikkend geluid ( cap ) wat wel even vreemd was maar verder heb je niets gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:30 schreef Sliien het volgende:
Heb ik nog iets boeiends gemist vannacht?
En nog steeds of alweer. Maar wie het zijn...?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 05:16 schreef henk.jansen het volgende:
En een man met zijn hand op de heup van een andere man te slapen
Hmm.. Misschien is Joanna gaan slaapwandelen? Alleen hebben ze dat niet laten zien? Who knows...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:40 schreef Zixon het volgende:
[..]
Rond 04.00 kwam er even een horloge in beeld met een bijbehorend tikkend geluid ( cap ) wat wel even vreemd was maar verder heb je niets gemist
Zijn dat niet Karim en Gerard? Die slapen toch samen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En nog steeds of alweer. Maar wie het zijn...?
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:28 schreef catwaezle het volgende:
Ik kan niet wachten totdat het in Portugal lekker warm weer wordt en de dames lekker gaan zonnen in de buitenlucht. Het oog wil tenslotte ook wat.
Bij gesloten topics?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:07 schreef Lesterr het volgende:
Kan ik de vorige COSdelen ergens terug vinden?
minder slapen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:07 schreef Lutte het volgende:
Als ik tijd heb om te kijken, slapen ze of eten ze cornflakes, en als er wat actie is zit ik op school of slaap.
Circle Of Sex. Jij staat in het midden nu dus moet je iedereen af.quote:
za lwel een poortblokkade zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem op mijn werk
[ afbeelding ]
Misschien even via proxy inloggen? Dat kan hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem op mijn werk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien even via proxy inloggen? Dat kan hier.
Werkse danmaar hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Geblokkeerd door URL Filter Database
Stom werk
Helaas, dat wordt arbeiden!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Stom werk
Apart wel, dat het met proxy ook niet lukt. Dat is normaal gesproken de manier om een URL Filter Database te omzeilen. Of kon je ook niet op die proxy site komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja thx
Ik weet zeker dat als ik NU doorwerk, ik om 11:00 uur al klaar ben
Hij is aan het ladenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef Pizzalucht het volgende:
http://94.23.19.48/streamtest.mp4
Kan iemand kijken of dit op de iPad/iPod/iPhone/Android werkt?
(het is nog niet de live stream hoor)
En waar is dat op?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
Film afspelen niet mogelijk
Deze filmstructuur wordt niet ondersteund
ne kan die site niet opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Apart wel, dat het met proxy ook niet lukt. Dat is normaal gesproken de manier om een URL Filter Database te omzeilen. Of kon je ook niet op die proxy site komen?
Pagina openen niet mogelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Hmm op mijn Android doet het filmpje het wel
En als je:
rtsp://94.23.19.48:80/streamtest.mp4
Doet?
verslaafde!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pagina openen niet mogelijk
Safari kan de pagina niet openen, omdat het adres ongeldig is
Beter toch kan je niet verslaafd raken ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Stom werk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Plaatje van gisteravond
[ afbeelding ]
Best verrassend dat uit al die kledinglagen zo'n lijf tevoorschijn kwam! Dacht in eerste instantie dat ze wat vadsig was...
Best wel strak
http://jeroen.pro/stream/index.htmlquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pagina openen niet mogelijk
Safari kan de pagina niet openen, omdat het adres ongeldig is
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://jeroen.pro/stream/index.html
En dit dan?
puzzelen! maden eten! kaneel eten!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Darklight het volgende:
Stem door het huis, tijd om op te staan
Yupquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:32 schreef j95 het volgende:
Ze zitten toch 13 weken in het huis als het goed gaat? *schrijft een stukje voor fokblog..
Zij hebben geen Palma he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef ditisHuub het volgende:
13 weken, niet echt lang, en het is nu al een bende in het huis! (zo mijn eerste post in een COS ever) Goodmorning all!
zwart schermquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Even opnieuw, heb die zooi eruit gehaald
*kuch* kutiPhone *kuch*
Zou het sowieso niet op 3G doen, ik vraag eerst wel iemand met een iPad, maar bedanktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zwart scherm
(kan dat te maken dat ik nu niet op wifi zit? )
Volgens mij mag je het verzoek gewoon weigeren ,maar mag je een missie niet weigeren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dat het tijd is om op te staan is niet hetzelfde als -iedereen moet opstaan-, toch? Ik ben wel eens in bed blijven liggen dat het ook tijd was om op te staan, maar dat deed ik dan gewoon niet"
Oid.
Achterlijk en Geen gezicht.quote:
Is goed, ik kan vanavond pas testen op ipadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou het sowieso niet op 3G doen, ik vraag eerst wel iemand met een iPad, maar bedankt
Ik denk niet dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef pullup het volgende:
Of ze zijn zo camera bewust dat ze geen caps met slaap oogjes willen.
Ik gok dat 13 weken in zo'n huis nog best lang isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Stranger het volgende:
Ik vind 13 weken op 15 kandidaten ook een beetje weinig.
Dan hadden ze er imo beter 3 minder in kunnen zetten zodat er niet na 5 dagen op tv al iemand uitgestemd hoefde te worden.
Behalve de halve marathon die aids-hoofd heeft geslaapwandeld, is het verdacht rustig gebleven, te rustig!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef TWP het volgende:
Goeiemorgen
Nog wat gebeurd vannacht vanaf 12.00 uur?
We kunnen als kijker toch een opdracht verzinnen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef pullup het volgende:
Dat opstaan met een zonnebril op is wel een nieuwe trend
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, de mannen zingen Sieneke. Ze weten dat ik kijk
.
zeker de eerste dagen dat je wakker wordt is het enorm fel, het is gewoon studio licht en daar moet je echt aan wennen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef pullup het volgende:
Dat opstaan met een zonnebril op is wel een nieuwe trend
Het SS-huis is geen liefdadigheidsinstelling, wij willen hun ogen zien!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker de eerste dagen dat je wakker wordt is het enorm fel, het is gewoon studio licht en daar moet je echt aan wennen!
13 weekjes... klinkt wel als een liefdadigheidsinstellingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het SS-huis is geen liefdadigheidsinstelling, wij willen hun ogen zien!
Kan je nog 1 keer deze testen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed, ik kan vanavond pas testen op ipad
sorry nog steeds zwart beeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan je nog 1 keer deze testen?
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer mag de kijker mee gaan spelen???
Dat was toch ook de bedoeling van dit programma?
Werkt niet met iPad. Melding:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef Pizzalucht het volgende:
En dit dan?
Ik denk dat we donderdag van alles mee zullen krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer mag de kijker mee gaan spelen???
Dat was toch ook de bedoeling van dit programma?
De kijker besluit wie eruit moetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef CocaColaLight het volgende:
In de promo's van de show voor donderdag schreeuwen ze dat de kijker invloed heeft.
Dus waarschijnlijk mag je weer stemmen en te veel sms'jes versturen.
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
De kijker besluit wie eruit moet
Dat is geen melding maar gewoon tekst die eronder staat, probeer eens op die link te klikken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werkt niet met iPad. Melding:
Downlouad video: Closed Format: "MP4"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Dat is geen melding maar gewoon tekst die eronder staat, probeer eens op die link te klikken.
Volgens mij zei Renate dat in de show afgelopen zondagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen.
Ik haat Applequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Safari kan de pagina niet openen omdat het adres ongeldig is.
Nou kijk ik hem me verdiept in het programmaquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijkers mogen via social media opdrachten verzinnen
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:Natuurlijk willen ze dat je gaat stemmen op een van de deelnemers. Hoe meer hoe beter.
Alleen het is natuurlijk nooit te controleren of er ook daadwerkelijk wat mee gedaan wordt
Oh krijg je dit weer. Van die zure jaloerse zeikmensen die niet kunnen hebben dat mensen daar niks doen en luieren en zonnebrillen ophebben. Fucking boeiend gast, het is hun spel.. jij kijkt en als je dat niet bevalt, kijk je niet. Punt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het SS-huis is geen liefdadigheidsinstelling, wij willen hun ogen zien!
nou, aangezien de kijker invloed heeft op wie er uit gaat en wie er niet uitgaat is het zeker wel boeiend wat ze wel en niet doen toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Oh krijg je dit weer. Van die zure jaloerse zeikmensen die niet kunnen hebben dat mensen daar niks doen en luieren en zonnebrillen ophebben. Fucking boeiend gast, het is hun spel.. jij kijkt en als je dat niet bevalt, kijk je niet. Punt.
Ja Philipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef petraa het volgende:
Weten we al wie er genomineerd zijn dan?
WTF is dit nou weer voor een rare reactiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Oh krijg je dit weer. Van die zure jaloerse zeikmensen die niet kunnen hebben dat mensen daar niks doen en luieren en zonnebrillen ophebben. Fucking boeiend gast, het is hun spel.. jij kijkt en als je dat niet bevalt, kijk je niet. Punt.
Genomineerden:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef petraa het volgende:
Weten we al wie er genomineerd zijn dan?
Invloed nog wel? Beslist dus niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou, aangezien de kijker invloed heeft op wie er uit gaat en wie er niet uitgaat is het zeker wel boeiend wat ze wel en niet doen toch?
echtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Genomineerden:
Gerard
Phillipe
Jurien
volgens: FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1
Sinds een dag of 2, vlinders in mijn hoofd...quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef iBenny het volgende:
Alexander, Cynthia, Jurien, Maik,
ik speelde in een bollywood film, ik ben ridder, ik heb een borstverkleining gehad, ik slik anabolen
WTF is '''het huis is geen liefdadigdheidsinstelling'' voor reactie dan? Had dat alleen met de zonnebrillen te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WTF is dit nou weer voor een rare reactie. 't is toch normaal dat je niet met een zonnebril in huis rondloopt of wel?
Je bent op camera dus moet je je conformeren aan wat de kijkers willen. Dus als jij met een zonnebril wil lopen, prima, maar dan blijf je toch lekker in nederland.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef henkbarte het volgende:
[..]
WTF is '''het huis is geen liefdadigdheidsinstelling'' voor reactie dan? Had dat alleen met de zonnebrillen te maken?
Je moet niks. Dat is het mooie. Ze kunnen heel de dag met hun middelvinger omhoog gaan zitten. Of op hun kop gaan staan. Of in bed liggen. Ofdat ze populair maakt is wat anders, en dat betekent dan dus dat ze het huis moeten verlaten. Maar dat neemt niet weg dat ze niks moeten. Ze moeten alleen de stem gehoorzamen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent op camera dus moet je je conformeren aan wat de kijkers willen. Dus als jij met een zonnebril wil lopen, prima, maar dan blijf je toch lekker in nederland.
he don't ask me! ik maak het niet! ik ben gewoon maar een user!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Invloed nog wel? Beslist dus niet?
Maar ja, zo kan je dit topic wel opdoeken, als niemand meer commentaar mag hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Je moet niks. Dat is het mooie. Ze kunnen heel de dag met hun middelvinger omhoog gaan zitten. Of op hun kop gaan staan. Of in bed liggen. Ofdat ze populair maakt is wat anders, en dat betekent dan dus dat ze het huis moeten verlaten. Maar dat neemt niet weg dat ze niks moeten. Ze moeten alleen de stem gehoorzamen.
En de stem moet ze vertellen dat ze hun zonnebril af moeten zetten want dat is geen gezicht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Je moet niks. Dat is het mooie. Ze kunnen heel de dag met hun middelvinger omhoog gaan zitten. Of op hun kop gaan staan. Of in bed liggen. Ofdat ze populair maakt is wat anders, en dat betekent dan dus dat ze het huis moeten verlaten. Maar dat neemt niet weg dat ze niks moeten. Ze moeten alleen de stem gehoorzamen.
Overwerkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef gniffie het volgende:
sofia maakt kortere nachten thuis dan in het huis.
waar is ze mee bezig dan 's nachts thuis?![]()
Ik zie ook iets van kipfilet oid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef houdjemond het volgende:
Wat doet dat bord sla op tafel, is dat het enige beleg?
Ik hou er wel van als er een beetje wordt geleefd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind het een beetje een bende in huis, hallo het duurt maar 13 weken, slechte uitstraling zo voor tv
ja, maar je maakt een uitzending en op de streams zie je de context, op tv weet je vaak niet of iets 's morgens of 's avonds is ofzo, daarom is het belangrijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou er wel van als er een beetje wordt geleefd.
... maakt er een bende van, die ga ik eruit stemmen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, maar je maakt een uitzending en op de streams zie je de context, op tv weet je vaak niet of iets 's morgens of 's avonds is ofzo, daarom is het belangrijk
Huh? Want 's ochtends is het doorgaans schoon en 's avonds een rommeltje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef ditisHuub het volgende:
ja, maar je maakt een uitzending en op de streams zie je de context, op tv weet je vaak niet of iets 's morgens of 's avonds is ofzo, daarom is het belangrijk
Dit is niets vergeleken bij die bende die jullie er vaak van maakten in DGKquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind het een beetje een bende in huis, hallo het duurt maar 13 weken, slechte uitstraling zo voor tv
waait, is dit die huub uitt dgk'?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit is niets vergeleken bij die bende die jullie er vaak van maakten in DGK
cynthia lijkt me de bollywood onequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef iBenny het volgende:
Er zijn nog maar 4 geheimen niet gekopppeld
[..]
Mij ook, maar kan niks vinden verderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
cynthia lijkt me de bollywood one
En strooikaasquote:
's morgens is het vaker een rommeltje, met kleren, mensen die in hun ochtendkleren willen rondlopen, kleren van de vorige dag die nog rondslingeren zulk soort dingen. Dat ziet er niet uit op beeld...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh? Want 's ochtends is het doorgaans schoon en 's avonds een rommeltje?
Ik snap niet wat het een met het ander te maken heeft?
Er begon er gisteren ook al eentje over een rooster.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker boeiend of het opgeruimd is of niet
soms, maar die bende kwam dan vaak voor uit tv waardige activiteiten van de vorige avondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit is niets vergeleken bij die bende die jullie er vaak van maakten in DGK
Nou ja.. beetje honger. Alles om de sfeer te verhogen.quote:
Ja dus?? Weet je nog hoe je zelf in beeld kwam in de Gouden Kooij? Lol.. dan zijn die paar kleren niet erg noemenswaardig..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
's morgens is het vaker een rommeltje, met kleren, mensen die in hun ochtendkleren willen rondlopen, kleren van de vorige dag die nog rondslingeren zulk soort dingen. Dat ziet er niet uit op beeld...
Die jongen zou eens heel goed naar je username moeten kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef houdjemond het volgende:
Guido heeft cafeine nodig, anders stort hij in zegt ie ..
Daar heb je ook wel gelijk in (iig wat zenders betreft), maar een beetje leefrommel stoort me in dit geval niet. Ik vind die ruimte sowieso al niet om aan te gluren waar ze nu in zitten. Het is geen huis, maar een studio.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
soms, maar die bende kwam dan vaak voor uit tv waardige activiteiten van de vorige avond
daarnaast was er zeker het eerste jaar een enorme discipline als het ging om het opgeruimd houden in het huis, vooral de productie heeft zoveel opgeruimd in ruimtes als wij er niet waren, alle kleren altijd weg in kasten, niks rondslingeren, en een strenge zenderdiscipline, SS frankrijk zag ik materiaal waarin iedereen de zender gewoon boven de kleding heeft, ipv netjes weggewerkt, dat zijn wel belangrijke dingen denk ik
Mijn mams zei altijd: Zorg dat je aanrecht en wc schoon isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Er begon er gisteren ook al eentje over een rooster.
Wat op zich wel een goed idee is. Niet omdat het dan schoon wordt, boeien, maar omdat zo'n schoonmaakrooster een brond van heibel is.
Hahahaha!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Die jongen zou eens heel goed naar je username moeten kijken.
Guido vind ookd at hij te weinig eten krijgt overdagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef houdjemond het volgende:
Guido heeft cafeine nodig, anders stort hij in zegt ie ..
En de tafels leeg! Want dat geeft ook een opgeruimd gevoel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn mams zei altijd: Zorg dat je aanrecht en wc schoon is![]()
Dus ik luister altijd naar mijn mama
Owja dat is waarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En de tafels leeg! Want dat geeft ook een opgeruimd gevoel!
Mwoah, ik heb daar niet echt problemen mee. Echt niet, eigenlijk. Juist als ze helemaal steriel gaan zitten wezen, vind ik ze niet echt meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef ditisHuub het volgende:
's morgens is het vaker een rommeltje, met kleren, mensen die in hun ochtendkleren willen rondlopen, kleren van de vorige dag die nog rondslingeren zulk soort dingen. Dat ziet er niet uit op beeld...
Hij is echt vreselijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef pullup het volgende:
Gerard gaat meteen weer lekker stoken![]()
Die gozer moet zeker blijven.
ik ben wel blij dat er een querulant bij zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is echt vreselijk!
Mensen ook steeds heel lang aankijken nadat hij wat gezegd heeft.
Doe eens naar hem luisteren dan zonder beeldquote:
ik heb maar een rot stream en alleen hem heb ik nog maar gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe eens naar hem luisteren dan zonder beeld![]()
Het is net de vieze man die Koot vroeger speelde en super bewust zo geacteerd volgens mij.
Ook, toevallig zat het net te denken. Die blik er ook bi :-)).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe eens naar hem luisteren dan zonder beeld![]()
Het is net de vieze man die Koot vroeger speelde en super bewust zo geacteerd volgens mij.
En hoe ze 'm vast houdt .. Volgende sigaretje probeer ik leuk te cappenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat viel me gister ook al op...
Haal en dan gelijk uitblazen
Zeker weten. Die mag er niet uit donderdag. Zelfs in een simpel gesprekje net over mensen die je kent die in het buitenland wonen, stelt-ie al van die controle vraagjes. "Waar ken je ze van dan, van school of zo? Wat doet hij daar dan?"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat er een querulant bij zit.
Is al geweest, tijdens de Kick-off, maar ik wacht op meer actie want het lijkt me een goeie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:31 schreef hondjes het volgende:
Die komt zeker ook nog in aktie, die heeft toch een opdracht om weg te gaan of is dat al geweest.
Al geweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:31 schreef hondjes het volgende:
Die komt zeker ook nog in aktie, die heeft toch een opdracht om weg te gaan of is dat al geweest.
En hij blijft er maar op doordrammenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:33 schreef pullup het volgende:
Staat jouw geheim in het Nederlands woordenboek ?![]()
Philip is dat die met die mooie blauwe ogen???quote:
ja dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Philip is dat die met die mooie blauwe ogen???
Vrouwen niet tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja. Mannen schijtten nu eenmaal
KABOOOM!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
Tip: lucifertje afsteken =weg stank!
Vind je dat mooi? Brrr.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Philip is dat die met die mooie blauwe ogen???
Ik zie een slaapfilmpje van 1:32 op mijn iPad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Kunnen de iphone/ipad mensen weer even proberen?
DE VONKEN SPATTEN ER VANAF!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Robbiedd het volgende:
Laura doet haar best, maar het wil nog niet vlotten .. .
[ afbeelding ]
loop maar naar het knopje danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:51 schreef Robbiedd het volgende:
Joanne is er heilig van overtuigd dat ze iemands geheim weet!
Ik heb sowieso het idee dat het spel eromheen voor de meeste bijzaak isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Gert het volgende:
Alex zei net ook nog tegen Gerard dat hij niet de hele tijd alleen maar met het spel bezig wil zijn.
Waarop Gerard hem vroeg of hij het dan kon laten weten wanneer hij wel en waneer hij er niet mee bezig wil zijn. "BIjvoorbeeld: zonnebril op is wél met het spel bezig, zonnebril af is niét met het spel bezig."
Alex mompelde wat en liep weg.
Doen ze bijna allemaal nog wel deze week denk ik. Ze geeft ook aan dat ze dat deze week nog gaat doen. Philip de komende 2 dagen zegt ie ..quote:
Ja, het gaat te snel, het flirten of wat er allemaal voor door moet gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
Laura doet té erg haar best is niet natuurlijk meer!
misschien doet ze dat wel express, zodat de andere bewonders haar geheim raden, en dat ze lekker kan gaan vozen met Alexquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
Laura doet té erg haar best is niet natuurlijk meer!
Precies, en hij hangt alleen maar op de bank en loopt enkel te klagen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:57 schreef Lesterr het volgende:
Ik krijg ook niet echt de indruk dat guido echt zn best doet om de missie te laten slagen. Hij is meer bezig met servio
ze lijkt een beetje op Marlies van Idolsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
Monique komt me nog steeds bekend voor
Neeeeee joh!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op Marlies van Idols
http://www.secretstory.nl/videosquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:06 schreef Studiotje het volgende:
Had iemand de link naar de aflevering van gister?kan 'm niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |