ow ja dom van mequote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:17 schreef Zixon het volgende:
[..]
Dan zal ik me wel vergist hebben
Maar dan alsnog.. je ziet mensen nog draaien etc, dus dat zouden ze ook gehoord moeten hebben dan lijkt me![]()
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow ja dom van meje bedoelde in het huis ,nee denk niet dat die iets gehoord hebben
Inderdaad, laat die hittegolf maar komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:28 schreef catwaezle het volgende:
Ik kan niet wachten totdat het in Portugal lekker warm weer wordt en de dames lekker gaan zonnen in de buitenlucht. Het oog wil tenslotte ook wat.
Rond 04.00 kwam er even een horloge in beeld met een bijbehorend tikkend geluid ( cap ) wat wel even vreemd was maar verder heb je niets gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:30 schreef Sliien het volgende:
Heb ik nog iets boeiends gemist vannacht?
En nog steeds of alweer. Maar wie het zijn...?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 05:16 schreef henk.jansen het volgende:
En een man met zijn hand op de heup van een andere man te slapen
Hmm.. Misschien is Joanna gaan slaapwandelen? Alleen hebben ze dat niet laten zien? Who knows...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:40 schreef Zixon het volgende:
[..]
Rond 04.00 kwam er even een horloge in beeld met een bijbehorend tikkend geluid ( cap ) wat wel even vreemd was maar verder heb je niets gemist
Zijn dat niet Karim en Gerard? Die slapen toch samen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En nog steeds of alweer. Maar wie het zijn...?
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:28 schreef catwaezle het volgende:
Ik kan niet wachten totdat het in Portugal lekker warm weer wordt en de dames lekker gaan zonnen in de buitenlucht. Het oog wil tenslotte ook wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |