Mijn mams zei altijd: Zorg dat je aanrecht en wc schoon isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Er begon er gisteren ook al eentje over een rooster.
Wat op zich wel een goed idee is. Niet omdat het dan schoon wordt, boeien, maar omdat zo'n schoonmaakrooster een brond van heibel is.
Hahahaha!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Die jongen zou eens heel goed naar je username moeten kijken.
Guido vind ookd at hij te weinig eten krijgt overdagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef houdjemond het volgende:
Guido heeft cafeine nodig, anders stort hij in zegt ie ..
En de tafels leeg! Want dat geeft ook een opgeruimd gevoel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn mams zei altijd: Zorg dat je aanrecht en wc schoon is![]()
Dus ik luister altijd naar mijn mama
Owja dat is waarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En de tafels leeg! Want dat geeft ook een opgeruimd gevoel!
Mwoah, ik heb daar niet echt problemen mee. Echt niet, eigenlijk. Juist als ze helemaal steriel gaan zitten wezen, vind ik ze niet echt meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef ditisHuub het volgende:
's morgens is het vaker een rommeltje, met kleren, mensen die in hun ochtendkleren willen rondlopen, kleren van de vorige dag die nog rondslingeren zulk soort dingen. Dat ziet er niet uit op beeld...
Hij is echt vreselijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef pullup het volgende:
Gerard gaat meteen weer lekker stoken![]()
Die gozer moet zeker blijven.
ik ben wel blij dat er een querulant bij zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is echt vreselijk!
Mensen ook steeds heel lang aankijken nadat hij wat gezegd heeft.
Doe eens naar hem luisteren dan zonder beeldquote:
ik heb maar een rot stream en alleen hem heb ik nog maar gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe eens naar hem luisteren dan zonder beeld![]()
Het is net de vieze man die Koot vroeger speelde en super bewust zo geacteerd volgens mij.
Ook, toevallig zat het net te denken. Die blik er ook bi :-)).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe eens naar hem luisteren dan zonder beeld![]()
Het is net de vieze man die Koot vroeger speelde en super bewust zo geacteerd volgens mij.
En hoe ze 'm vast houdt .. Volgende sigaretje probeer ik leuk te cappenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat viel me gister ook al op...
Haal en dan gelijk uitblazen
Zeker weten. Die mag er niet uit donderdag. Zelfs in een simpel gesprekje net over mensen die je kent die in het buitenland wonen, stelt-ie al van die controle vraagjes. "Waar ken je ze van dan, van school of zo? Wat doet hij daar dan?"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat er een querulant bij zit.
Is al geweest, tijdens de Kick-off, maar ik wacht op meer actie want het lijkt me een goeie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:31 schreef hondjes het volgende:
Die komt zeker ook nog in aktie, die heeft toch een opdracht om weg te gaan of is dat al geweest.
Al geweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:31 schreef hondjes het volgende:
Die komt zeker ook nog in aktie, die heeft toch een opdracht om weg te gaan of is dat al geweest.
En hij blijft er maar op doordrammenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:33 schreef pullup het volgende:
Staat jouw geheim in het Nederlands woordenboek ?![]()
Philip is dat die met die mooie blauwe ogen???quote:
ja dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Philip is dat die met die mooie blauwe ogen???
Vrouwen niet tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja. Mannen schijtten nu eenmaal
KABOOOM!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:46 schreef Bunker-Renate het volgende:
Tip: lucifertje afsteken =weg stank!
Vind je dat mooi? Brrr.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Philip is dat die met die mooie blauwe ogen???
Ik zie een slaapfilmpje van 1:32 op mijn iPad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Kunnen de iphone/ipad mensen weer even proberen?
http://jeroen.pro/stream/index.html
DE VONKEN SPATTEN ER VANAF!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Robbiedd het volgende:
Laura doet haar best, maar het wil nog niet vlotten .. .
[ afbeelding ]
loop maar naar het knopje danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:51 schreef Robbiedd het volgende:
Joanne is er heilig van overtuigd dat ze iemands geheim weet!
Ik heb sowieso het idee dat het spel eromheen voor de meeste bijzaak isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Gert het volgende:
Alex zei net ook nog tegen Gerard dat hij niet de hele tijd alleen maar met het spel bezig wil zijn.
Waarop Gerard hem vroeg of hij het dan kon laten weten wanneer hij wel en waneer hij er niet mee bezig wil zijn. "BIjvoorbeeld: zonnebril op is wél met het spel bezig, zonnebril af is niét met het spel bezig."
Alex mompelde wat en liep weg.
Doen ze bijna allemaal nog wel deze week denk ik. Ze geeft ook aan dat ze dat deze week nog gaat doen. Philip de komende 2 dagen zegt ie ..quote:
Ja, het gaat te snel, het flirten of wat er allemaal voor door moet gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
Laura doet té erg haar best is niet natuurlijk meer!
misschien doet ze dat wel express, zodat de andere bewonders haar geheim raden, en dat ze lekker kan gaan vozen met Alexquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
Laura doet té erg haar best is niet natuurlijk meer!
Precies, en hij hangt alleen maar op de bank en loopt enkel te klagen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:57 schreef Lesterr het volgende:
Ik krijg ook niet echt de indruk dat guido echt zn best doet om de missie te laten slagen. Hij is meer bezig met servio
ze lijkt een beetje op Marlies van Idolsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
Monique komt me nog steeds bekend voor
Neeeeee joh!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op Marlies van Idols
http://www.secretstory.nl/videosquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:06 schreef Studiotje het volgende:
Had iemand de link naar de aflevering van gister?kan 'm niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |