Invloed nog wel? Beslist dus niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou, aangezien de kijker invloed heeft op wie er uit gaat en wie er niet uitgaat is het zeker wel boeiend wat ze wel en niet doen toch?
echtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Genomineerden:
Gerard
Phillipe
Jurien
volgens: FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1
Sinds een dag of 2, vlinders in mijn hoofd...quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef iBenny het volgende:
Alexander, Cynthia, Jurien, Maik,
ik speelde in een bollywood film, ik ben ridder, ik heb een borstverkleining gehad, ik slik anabolen
WTF is '''het huis is geen liefdadigdheidsinstelling'' voor reactie dan? Had dat alleen met de zonnebrillen te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WTF is dit nou weer voor een rare reactie. 't is toch normaal dat je niet met een zonnebril in huis rondloopt of wel?
Je bent op camera dus moet je je conformeren aan wat de kijkers willen. Dus als jij met een zonnebril wil lopen, prima, maar dan blijf je toch lekker in nederland.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef henkbarte het volgende:
[..]
WTF is '''het huis is geen liefdadigdheidsinstelling'' voor reactie dan? Had dat alleen met de zonnebrillen te maken?
Je moet niks. Dat is het mooie. Ze kunnen heel de dag met hun middelvinger omhoog gaan zitten. Of op hun kop gaan staan. Of in bed liggen. Ofdat ze populair maakt is wat anders, en dat betekent dan dus dat ze het huis moeten verlaten. Maar dat neemt niet weg dat ze niks moeten. Ze moeten alleen de stem gehoorzamen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent op camera dus moet je je conformeren aan wat de kijkers willen. Dus als jij met een zonnebril wil lopen, prima, maar dan blijf je toch lekker in nederland.
he don't ask me! ik maak het niet! ik ben gewoon maar een user!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Invloed nog wel? Beslist dus niet?
Maar ja, zo kan je dit topic wel opdoeken, als niemand meer commentaar mag hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Je moet niks. Dat is het mooie. Ze kunnen heel de dag met hun middelvinger omhoog gaan zitten. Of op hun kop gaan staan. Of in bed liggen. Ofdat ze populair maakt is wat anders, en dat betekent dan dus dat ze het huis moeten verlaten. Maar dat neemt niet weg dat ze niks moeten. Ze moeten alleen de stem gehoorzamen.
En de stem moet ze vertellen dat ze hun zonnebril af moeten zetten want dat is geen gezicht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Je moet niks. Dat is het mooie. Ze kunnen heel de dag met hun middelvinger omhoog gaan zitten. Of op hun kop gaan staan. Of in bed liggen. Ofdat ze populair maakt is wat anders, en dat betekent dan dus dat ze het huis moeten verlaten. Maar dat neemt niet weg dat ze niks moeten. Ze moeten alleen de stem gehoorzamen.
Overwerkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef gniffie het volgende:
sofia maakt kortere nachten thuis dan in het huis.
waar is ze mee bezig dan 's nachts thuis?![]()
Ik zie ook iets van kipfilet oid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef houdjemond het volgende:
Wat doet dat bord sla op tafel, is dat het enige beleg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |