ne kan die site niet opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Apart wel, dat het met proxy ook niet lukt. Dat is normaal gesproken de manier om een URL Filter Database te omzeilen. Of kon je ook niet op die proxy site komen?
Pagina openen niet mogelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Hmm op mijn Android doet het filmpje het wel
En als je:
rtsp://94.23.19.48:80/streamtest.mp4
Doet?
verslaafde!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pagina openen niet mogelijk
Safari kan de pagina niet openen, omdat het adres ongeldig is
Beter toch kan je niet verslaafd raken ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Geblokkeerd door URL Filter Database
Stom werk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Plaatje van gisteravond
[ afbeelding ]
Best verrassend dat uit al die kledinglagen zo'n lijf tevoorschijn kwam! Dacht in eerste instantie dat ze wat vadsig was...
Best wel strak
http://jeroen.pro/stream/index.htmlquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pagina openen niet mogelijk
Safari kan de pagina niet openen, omdat het adres ongeldig is
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://jeroen.pro/stream/index.html
En dit dan?
puzzelen! maden eten! kaneel eten!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Darklight het volgende:
Stem door het huis, tijd om op te staan
Yupquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:32 schreef j95 het volgende:
Ze zitten toch 13 weken in het huis als het goed gaat? *schrijft een stukje voor fokblog..
Zij hebben geen Palma he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef ditisHuub het volgende:
13 weken, niet echt lang, en het is nu al een bende in het huis! (zo mijn eerste post in een COS ever) Goodmorning all!
zwart schermquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Even opnieuw, heb die zooi eruit gehaald
*kuch* kutiPhone *kuch*
Zou het sowieso niet op 3G doen, ik vraag eerst wel iemand met een iPad, maar bedanktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zwart scherm
(kan dat te maken dat ik nu niet op wifi zit? )
Volgens mij mag je het verzoek gewoon weigeren ,maar mag je een missie niet weigeren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dat het tijd is om op te staan is niet hetzelfde als -iedereen moet opstaan-, toch? Ik ben wel eens in bed blijven liggen dat het ook tijd was om op te staan, maar dat deed ik dan gewoon niet"
Oid.
Achterlijk en Geen gezicht.quote:
Is goed, ik kan vanavond pas testen op ipadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou het sowieso niet op 3G doen, ik vraag eerst wel iemand met een iPad, maar bedankt
Ik denk niet dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef pullup het volgende:
Of ze zijn zo camera bewust dat ze geen caps met slaap oogjes willen.
Ik gok dat 13 weken in zo'n huis nog best lang isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Stranger het volgende:
Ik vind 13 weken op 15 kandidaten ook een beetje weinig.
Dan hadden ze er imo beter 3 minder in kunnen zetten zodat er niet na 5 dagen op tv al iemand uitgestemd hoefde te worden.
Behalve de halve marathon die aids-hoofd heeft geslaapwandeld, is het verdacht rustig gebleven, te rustig!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef TWP het volgende:
Goeiemorgen
Nog wat gebeurd vannacht vanaf 12.00 uur?
We kunnen als kijker toch een opdracht verzinnen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef pullup het volgende:
Dat opstaan met een zonnebril op is wel een nieuwe trend
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, de mannen zingen Sieneke. Ze weten dat ik kijk
.
zeker de eerste dagen dat je wakker wordt is het enorm fel, het is gewoon studio licht en daar moet je echt aan wennen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef pullup het volgende:
Dat opstaan met een zonnebril op is wel een nieuwe trend
Het SS-huis is geen liefdadigheidsinstelling, wij willen hun ogen zien!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker de eerste dagen dat je wakker wordt is het enorm fel, het is gewoon studio licht en daar moet je echt aan wennen!
13 weekjes... klinkt wel als een liefdadigheidsinstellingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het SS-huis is geen liefdadigheidsinstelling, wij willen hun ogen zien!
Kan je nog 1 keer deze testen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed, ik kan vanavond pas testen op ipad
sorry nog steeds zwart beeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan je nog 1 keer deze testen?
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer mag de kijker mee gaan spelen???
Dat was toch ook de bedoeling van dit programma?
Werkt niet met iPad. Melding:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef Pizzalucht het volgende:
En dit dan?
Ik denk dat we donderdag van alles mee zullen krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer mag de kijker mee gaan spelen???
Dat was toch ook de bedoeling van dit programma?
De kijker besluit wie eruit moetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef CocaColaLight het volgende:
In de promo's van de show voor donderdag schreeuwen ze dat de kijker invloed heeft.
Dus waarschijnlijk mag je weer stemmen en te veel sms'jes versturen.
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
De kijker besluit wie eruit moet
Dat is geen melding maar gewoon tekst die eronder staat, probeer eens op die link te klikken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werkt niet met iPad. Melding:
Downlouad video: Closed Format: "MP4"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Dat is geen melding maar gewoon tekst die eronder staat, probeer eens op die link te klikken.
Volgens mij zei Renate dat in de show afgelopen zondagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen.
Ik haat Applequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Safari kan de pagina niet openen omdat het adres ongeldig is.
Nou kijk ik hem me verdiept in het programmaquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijkers mogen via social media opdrachten verzinnen
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:Natuurlijk willen ze dat je gaat stemmen op een van de deelnemers. Hoe meer hoe beter.
Alleen het is natuurlijk nooit te controleren of er ook daadwerkelijk wat mee gedaan wordt
Oh krijg je dit weer. Van die zure jaloerse zeikmensen die niet kunnen hebben dat mensen daar niks doen en luieren en zonnebrillen ophebben. Fucking boeiend gast, het is hun spel.. jij kijkt en als je dat niet bevalt, kijk je niet. Punt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het SS-huis is geen liefdadigheidsinstelling, wij willen hun ogen zien!
nou, aangezien de kijker invloed heeft op wie er uit gaat en wie er niet uitgaat is het zeker wel boeiend wat ze wel en niet doen toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Oh krijg je dit weer. Van die zure jaloerse zeikmensen die niet kunnen hebben dat mensen daar niks doen en luieren en zonnebrillen ophebben. Fucking boeiend gast, het is hun spel.. jij kijkt en als je dat niet bevalt, kijk je niet. Punt.
Ja Philipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef petraa het volgende:
Weten we al wie er genomineerd zijn dan?
WTF is dit nou weer voor een rare reactiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Oh krijg je dit weer. Van die zure jaloerse zeikmensen die niet kunnen hebben dat mensen daar niks doen en luieren en zonnebrillen ophebben. Fucking boeiend gast, het is hun spel.. jij kijkt en als je dat niet bevalt, kijk je niet. Punt.
Genomineerden:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef petraa het volgende:
Weten we al wie er genomineerd zijn dan?
Invloed nog wel? Beslist dus niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou, aangezien de kijker invloed heeft op wie er uit gaat en wie er niet uitgaat is het zeker wel boeiend wat ze wel en niet doen toch?
echtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Genomineerden:
Gerard
Phillipe
Jurien
volgens: FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |