Zou het sowieso niet op 3G doen, ik vraag eerst wel iemand met een iPad, maar bedanktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zwart scherm
(kan dat te maken dat ik nu niet op wifi zit? )
Volgens mij mag je het verzoek gewoon weigeren ,maar mag je een missie niet weigeren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dat het tijd is om op te staan is niet hetzelfde als -iedereen moet opstaan-, toch? Ik ben wel eens in bed blijven liggen dat het ook tijd was om op te staan, maar dat deed ik dan gewoon niet"
Oid.
Achterlijk en Geen gezicht.quote:
Is goed, ik kan vanavond pas testen op ipadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou het sowieso niet op 3G doen, ik vraag eerst wel iemand met een iPad, maar bedankt
Ik denk niet dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef pullup het volgende:
Of ze zijn zo camera bewust dat ze geen caps met slaap oogjes willen.
Ik gok dat 13 weken in zo'n huis nog best lang isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Stranger het volgende:
Ik vind 13 weken op 15 kandidaten ook een beetje weinig.
Dan hadden ze er imo beter 3 minder in kunnen zetten zodat er niet na 5 dagen op tv al iemand uitgestemd hoefde te worden.
Behalve de halve marathon die aids-hoofd heeft geslaapwandeld, is het verdacht rustig gebleven, te rustig!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef TWP het volgende:
Goeiemorgen
Nog wat gebeurd vannacht vanaf 12.00 uur?
We kunnen als kijker toch een opdracht verzinnen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef pullup het volgende:
Dat opstaan met een zonnebril op is wel een nieuwe trend
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, de mannen zingen Sieneke. Ze weten dat ik kijk
.
zeker de eerste dagen dat je wakker wordt is het enorm fel, het is gewoon studio licht en daar moet je echt aan wennen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef pullup het volgende:
Dat opstaan met een zonnebril op is wel een nieuwe trend
Het SS-huis is geen liefdadigheidsinstelling, wij willen hun ogen zien!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker de eerste dagen dat je wakker wordt is het enorm fel, het is gewoon studio licht en daar moet je echt aan wennen!
13 weekjes... klinkt wel als een liefdadigheidsinstellingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het SS-huis is geen liefdadigheidsinstelling, wij willen hun ogen zien!
Kan je nog 1 keer deze testen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed, ik kan vanavond pas testen op ipad
sorry nog steeds zwart beeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan je nog 1 keer deze testen?
http://jeroen.pro/stream/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |