Bij gesloten topics?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:07 schreef Lesterr het volgende:
Kan ik de vorige COSdelen ergens terug vinden?
minder slapen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:07 schreef Lutte het volgende:
Als ik tijd heb om te kijken, slapen ze of eten ze cornflakes, en als er wat actie is zit ik op school of slaap.
Circle Of Sex. Jij staat in het midden nu dus moet je iedereen af.quote:
za lwel een poortblokkade zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem op mijn werk
[ afbeelding ]
Misschien even via proxy inloggen? Dat kan hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem op mijn werk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien even via proxy inloggen? Dat kan hier.
Werkse danmaar hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Geblokkeerd door URL Filter Database
Stom werk
Helaas, dat wordt arbeiden!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Stom werk
Apart wel, dat het met proxy ook niet lukt. Dat is normaal gesproken de manier om een URL Filter Database te omzeilen. Of kon je ook niet op die proxy site komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja thx
Ik weet zeker dat als ik NU doorwerk, ik om 11:00 uur al klaar ben
Hij is aan het ladenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef Pizzalucht het volgende:
http://94.23.19.48/streamtest.mp4
Kan iemand kijken of dit op de iPad/iPod/iPhone/Android werkt?
(het is nog niet de live stream hoor)
En waar is dat op?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
Film afspelen niet mogelijk
Deze filmstructuur wordt niet ondersteund
ne kan die site niet opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Apart wel, dat het met proxy ook niet lukt. Dat is normaal gesproken de manier om een URL Filter Database te omzeilen. Of kon je ook niet op die proxy site komen?
Pagina openen niet mogelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Hmm op mijn Android doet het filmpje het wel
En als je:
rtsp://94.23.19.48:80/streamtest.mp4
Doet?
verslaafde!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pagina openen niet mogelijk
Safari kan de pagina niet openen, omdat het adres ongeldig is
Beter toch kan je niet verslaafd raken ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Stom werk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Plaatje van gisteravond
[ afbeelding ]
Best verrassend dat uit al die kledinglagen zo'n lijf tevoorschijn kwam! Dacht in eerste instantie dat ze wat vadsig was...
Best wel strak
http://jeroen.pro/stream/index.htmlquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pagina openen niet mogelijk
Safari kan de pagina niet openen, omdat het adres ongeldig is
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://jeroen.pro/stream/index.html
En dit dan?
puzzelen! maden eten! kaneel eten!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Darklight het volgende:
Stem door het huis, tijd om op te staan
Yupquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:32 schreef j95 het volgende:
Ze zitten toch 13 weken in het huis als het goed gaat? *schrijft een stukje voor fokblog..
Zij hebben geen Palma he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef ditisHuub het volgende:
13 weken, niet echt lang, en het is nu al een bende in het huis! (zo mijn eerste post in een COS ever) Goodmorning all!
zwart schermquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Even opnieuw, heb die zooi eruit gehaald
*kuch* kutiPhone *kuch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |