Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer mag de kijker mee gaan spelen???
Dat was toch ook de bedoeling van dit programma?
Werkt niet met iPad. Melding:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef Pizzalucht het volgende:
http://jeroen.pro/stream/index.html
En dit dan?
Ik denk dat we donderdag van alles mee zullen krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer mag de kijker mee gaan spelen???
Dat was toch ook de bedoeling van dit programma?
De kijker besluit wie eruit moetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef CocaColaLight het volgende:
In de promo's van de show voor donderdag schreeuwen ze dat de kijker invloed heeft.
Dus waarschijnlijk mag je weer stemmen en te veel sms'jes versturen.
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
De kijker besluit wie eruit moet
Dat is geen melding maar gewoon tekst die eronder staat, probeer eens op die link te klikken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Werkt niet met iPad. Melding:
Downlouad video: Closed Format: "MP4"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Dat is geen melding maar gewoon tekst die eronder staat, probeer eens op die link te klikken.
Volgens mij zei Renate dat in de show afgelopen zondagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen.
Ik haat Applequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Safari kan de pagina niet openen omdat het adres ongeldig is.
Nou kijk ik hem me verdiept in het programmaquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijkers mogen via social media opdrachten verzinnen
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:Natuurlijk willen ze dat je gaat stemmen op een van de deelnemers. Hoe meer hoe beter.
Alleen het is natuurlijk nooit te controleren of er ook daadwerkelijk wat mee gedaan wordt
Oh krijg je dit weer. Van die zure jaloerse zeikmensen die niet kunnen hebben dat mensen daar niks doen en luieren en zonnebrillen ophebben. Fucking boeiend gast, het is hun spel.. jij kijkt en als je dat niet bevalt, kijk je niet. Punt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het SS-huis is geen liefdadigheidsinstelling, wij willen hun ogen zien!
nou, aangezien de kijker invloed heeft op wie er uit gaat en wie er niet uitgaat is het zeker wel boeiend wat ze wel en niet doen toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Oh krijg je dit weer. Van die zure jaloerse zeikmensen die niet kunnen hebben dat mensen daar niks doen en luieren en zonnebrillen ophebben. Fucking boeiend gast, het is hun spel.. jij kijkt en als je dat niet bevalt, kijk je niet. Punt.
Ja Philipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef petraa het volgende:
Weten we al wie er genomineerd zijn dan?
WTF is dit nou weer voor een rare reactiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Oh krijg je dit weer. Van die zure jaloerse zeikmensen die niet kunnen hebben dat mensen daar niks doen en luieren en zonnebrillen ophebben. Fucking boeiend gast, het is hun spel.. jij kijkt en als je dat niet bevalt, kijk je niet. Punt.
Genomineerden:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef petraa het volgende:
Weten we al wie er genomineerd zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |