Die jongen zou eens heel goed naar je username moeten kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef houdjemond het volgende:
Guido heeft cafeine nodig, anders stort hij in zegt ie ..
Daar heb je ook wel gelijk in (iig wat zenders betreft), maar een beetje leefrommel stoort me in dit geval niet. Ik vind die ruimte sowieso al niet om aan te gluren waar ze nu in zitten. Het is geen huis, maar een studio.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
soms, maar die bende kwam dan vaak voor uit tv waardige activiteiten van de vorige avond
daarnaast was er zeker het eerste jaar een enorme discipline als het ging om het opgeruimd houden in het huis, vooral de productie heeft zoveel opgeruimd in ruimtes als wij er niet waren, alle kleren altijd weg in kasten, niks rondslingeren, en een strenge zenderdiscipline, SS frankrijk zag ik materiaal waarin iedereen de zender gewoon boven de kleding heeft, ipv netjes weggewerkt, dat zijn wel belangrijke dingen denk ik
Mijn mams zei altijd: Zorg dat je aanrecht en wc schoon isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Er begon er gisteren ook al eentje over een rooster.
Wat op zich wel een goed idee is. Niet omdat het dan schoon wordt, boeien, maar omdat zo'n schoonmaakrooster een brond van heibel is.
Hahahaha!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Die jongen zou eens heel goed naar je username moeten kijken.
Guido vind ookd at hij te weinig eten krijgt overdagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:05 schreef houdjemond het volgende:
Guido heeft cafeine nodig, anders stort hij in zegt ie ..
En de tafels leeg! Want dat geeft ook een opgeruimd gevoel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn mams zei altijd: Zorg dat je aanrecht en wc schoon is![]()
Dus ik luister altijd naar mijn mama
Owja dat is waarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En de tafels leeg! Want dat geeft ook een opgeruimd gevoel!
Mwoah, ik heb daar niet echt problemen mee. Echt niet, eigenlijk. Juist als ze helemaal steriel gaan zitten wezen, vind ik ze niet echt meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef ditisHuub het volgende:
's morgens is het vaker een rommeltje, met kleren, mensen die in hun ochtendkleren willen rondlopen, kleren van de vorige dag die nog rondslingeren zulk soort dingen. Dat ziet er niet uit op beeld...
Hij is echt vreselijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:10 schreef pullup het volgende:
Gerard gaat meteen weer lekker stoken![]()
Die gozer moet zeker blijven.
ik ben wel blij dat er een querulant bij zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is echt vreselijk!
Mensen ook steeds heel lang aankijken nadat hij wat gezegd heeft.
Doe eens naar hem luisteren dan zonder beeldquote:
ik heb maar een rot stream en alleen hem heb ik nog maar gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe eens naar hem luisteren dan zonder beeld![]()
Het is net de vieze man die Koot vroeger speelde en super bewust zo geacteerd volgens mij.
Ook, toevallig zat het net te denken. Die blik er ook bi :-)).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe eens naar hem luisteren dan zonder beeld![]()
Het is net de vieze man die Koot vroeger speelde en super bewust zo geacteerd volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |