Ik hou er wel van als er een beetje wordt geleefd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind het een beetje een bende in huis, hallo het duurt maar 13 weken, slechte uitstraling zo voor tv
ja, maar je maakt een uitzending en op de streams zie je de context, op tv weet je vaak niet of iets 's morgens of 's avonds is ofzo, daarom is het belangrijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou er wel van als er een beetje wordt geleefd.
... maakt er een bende van, die ga ik eruit stemmen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, maar je maakt een uitzending en op de streams zie je de context, op tv weet je vaak niet of iets 's morgens of 's avonds is ofzo, daarom is het belangrijk
Huh? Want 's ochtends is het doorgaans schoon en 's avonds een rommeltje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef ditisHuub het volgende:
ja, maar je maakt een uitzending en op de streams zie je de context, op tv weet je vaak niet of iets 's morgens of 's avonds is ofzo, daarom is het belangrijk
Dit is niets vergeleken bij die bende die jullie er vaak van maakten in DGKquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind het een beetje een bende in huis, hallo het duurt maar 13 weken, slechte uitstraling zo voor tv
waait, is dit die huub uitt dgk'?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit is niets vergeleken bij die bende die jullie er vaak van maakten in DGK
cynthia lijkt me de bollywood onequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef iBenny het volgende:
Er zijn nog maar 4 geheimen niet gekopppeld
[..]
Mij ook, maar kan niks vinden verderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
cynthia lijkt me de bollywood one
's morgens is het vaker een rommeltje, met kleren, mensen die in hun ochtendkleren willen rondlopen, kleren van de vorige dag die nog rondslingeren zulk soort dingen. Dat ziet er niet uit op beeld...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh? Want 's ochtends is het doorgaans schoon en 's avonds een rommeltje?
Ik snap niet wat het een met het ander te maken heeft?
Er begon er gisteren ook al eentje over een rooster.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker boeiend of het opgeruimd is of niet
soms, maar die bende kwam dan vaak voor uit tv waardige activiteiten van de vorige avondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit is niets vergeleken bij die bende die jullie er vaak van maakten in DGK
Nou ja.. beetje honger. Alles om de sfeer te verhogen.quote:
Ja dus?? Weet je nog hoe je zelf in beeld kwam in de Gouden Kooij? Lol.. dan zijn die paar kleren niet erg noemenswaardig..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
's morgens is het vaker een rommeltje, met kleren, mensen die in hun ochtendkleren willen rondlopen, kleren van de vorige dag die nog rondslingeren zulk soort dingen. Dat ziet er niet uit op beeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |