FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Maanvis -> René (die van de communiteit van SV) -> Quinten!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:23 schreef Robbiedd het volgende:
http://quintenderozario.h(...)otoBox_Profile_Photo
dat zien we vanavond in de uitzending denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 15:29 schreef j95 het volgende:
Weet iemand hoe het nou met de missie van Jurien afgelopen is?
Vanavond in de reguliere uitzending zie je 'tquote:Op maandag 14 februari 2011 15:29 schreef j95 het volgende:
Hij moest toch een schilderij van een kameleon ophangen? Die heb ik zien hangen iig.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:29 schreef j95 het volgende:
die icon van jouquote:Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vanavond in de reguliere uitzending zie je 't
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:25 schreef henk.jansen het volgende:
Hier is een link om een aanpassing te maken in windows/mac om te kijken zonder reklames
Kijk gratis zonder advertenties!
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:43 schreef Danny het volgende:
let's not do this... (buiten dat gebruikmaken van de tip in de op een ban op fok kan opleveren en functionaliteit kan blokkeren)
Oh oké. Dan lopen ze in de normale uitzendingen toch achter? Hoe gaan ze dat dan inhalenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zien we vanavond in de uitzending denk ik
Geen ideequote:Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef j95 het volgende:
[..]
Oh oké. Dan lopen ze in de normale uitzendingen toch achter? Hoe gaan ze dat dan inhalen
Ik zit continu te zoeken op de verschillende streams om te zien wie er praat.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Guido komt steeds alleen met achterkant in beeld
De dames in het huis hebben toch ook nog niet gezwommenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Whut? Hebben wij dames iets om naar te kijken.
Samenvattingen denk ik, net als bij DGK, compleet verknipte beelden die heel suggestief aan elkaar geregen zijn.quote:
Lol, dat denk ik ook wel, jammer genoeg wordt het weer er de komende 2 weken niet beter op volgens de verwachtingen, ik zie ze nog niet massaal de bikini's aandoen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
De dames in het huis hebben toch ook nog niet gezwommen![]()
Dan zwemt Alex heus wel mee hoor![]()
DGK vond ik toch meesterlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Samenvattingen denk ik, net als bij DGK, compleet verknipte beelden die heel suggestief aan elkaar geregen zijn.Kunnen we hier weer lekker mopperen.
Eerste joepnacht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |