FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Echt? Ik dacht dat vrouwen dit standaard meekregen na de geboorte, instinctief!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Copycat het volgende:
Dat soort wijven brengt onze sekse in diskrediet.
Ik hou d'r van!quote:
Oh, nee, dan kan ik dat drama wel plaatsen!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Mylene het volgende:
Ze kreeg kennelijk een opmerking omdat ze haar haar wilde föhnen.
Maar zij heeft er fukking hard voor moeten werken, voor die tieten, ze heeft geen zin om zich te verdediguuuh.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Copycat het volgende:
Dat soort wijven brengt onze sekse in diskrediet.
You're hanging with the wrong crowd.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef versabommie het volgende:
Echt? Ik dacht dat vrouwen dit standaard meekregen na de geboorte, instinctief!!
Niemand weet fakking wie ze fakking isquote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar zij heeft er fukking hard voor moeten werken, voor die tieten,
Moet een goeie cliffhanger inzitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:51 schreef mspoez het volgende:
Sharon: "even lekker tot jezelf komen" Stem: "En dan maken we daarna een mooi filmpje"
Daarom ben ik nu met mijn tweede vrouwquote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
You're hanging with the wrong crowd.
Joanna wordt vertroeteld in dkvdw. Ze is zo belangrijk voor SS.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Kaasmix het volgende:
Cams weg van Joanna en nu zijn 1, 2 en 4 hetzelfde
Welnee, dat laten ze verpesten.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Kaasmix het volgende:
Ze verpest trouwens heel de stemming in dat huis!
Helaas niet (zover ik weet)quote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Is sharon al gaan shoppen in de voorraadkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |