Maar kunnen/mogen ze dat gewoon pakken dan?quote:
KIJK AAN KIJK AAN.quote:
nee hoor, ze hadden het er gister nog over dat ze chocolade zo missen, dus dat kiest ze wel denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Dit, is de reden waarom Joanna nu in tranen is..altijd die vooroordelen
het staat er toch!!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar kunnen/mogen ze dat gewoon pakken dan?
Nee, zal wel voor sharon zijn, ze mag 5 luxeartikelen uitzoeken uit die kast neem ik aanquote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dom, blond, neptieten............ #hoebedoeljevooroordeelbevestigendquote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Joooo-pi het volgende:
"ik moet fakking plassen"
Meng, wat is zij dom
Sharon mag 5 dingen kiezen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk om alles zo maar te kunnen kopen, hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Copycat het volgende:
Welke diepgaande filosofie gaat er schuil achter die fake boobs en lips?
Ik weet niet of dat een plek is die ze kennen / waar ze bij kunnen.quote:
Da's twee glaasjes de man hè.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sharon mag 5 dingen kiezen.
Ik zou denk ik voor 5 flessen wijn gaan
Dat is waar. Arm meiske.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is ook niet makkelijk om alles zo maar te kunnen kopen, hoor.
heeft ze wel drooggezwierd en geveegd?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:40 schreef Kaasmix het volgende:
Das was een fucking snelle fucking plas
Het is maar goed dat haar geheim niet is dat ze een narcistische persoonlijkheids stoornis heeft. Dat was zo geradenquote:
dat zeg ik net!quote:
5 artikelenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Kaasmix het volgende:
Ik denk dat Sharon daar 5 artikelen uit mag kiezen
Ze heeft toch gewonnen?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's twee glaasjes de man hè.
Of zou je dat dan in je eentje gaan zitten opzuipen?
Ik gok op Gerard?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:40 schreef Nostalgist het volgende:
Met welke man heeft Joanna trouwens een probleem ? Sharon zei dat ze wel eens met hem zou gaan praten..
ziet er uit als de keuken van vlemmixquote:
Serieus, heeft ze het over een vent in dat huis, en niet over haar relatie thuis?quote:
Zodra ze de chocola ziet is ze afgeleid, kans is groot dat ze de drank niet spot dusquote:Op zondag 20 februari 2011 17:41 schreef Darklight het volgende:
Dan moet ze wel om het hoekje kijken, anders ziet ze de drank niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |