FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
nou:quote:Op zondag 20 februari 2011 17:12 schreef Kaasmix het volgende:
Hopelijk staat er nog wat te gebeuren voor vandaag, tis weer saai
Ik ging nog kijken op z'n twitter ookquote:Op zondag 20 februari 2011 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou:
RT: @alphons22 Het is leuk geweest. Bewoners mogen nu weer twee dagen bijkomen van de spanning.
Ohwja.. Fipo Gemacht!![]()
Thanks weet niet meer hoe dus laat het liever aan de anderen over dat openen van Topic, geef me nog een week en ik durf dat ook vast weer.......quote:Op zondag 20 februari 2011 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou:
RT: @alphons22 Het is leuk geweest. Bewoners mogen nu weer twee dagen bijkomen van de spanning.
Ohwja.. Fipo Gemacht!![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik ging nog kijken op z'n twitter ook
Dat borg hij daarna op in zijn persoonlijke koffer geloof ik..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Servio nu eigenlijk?
Die peuterde de achterkant van iets met een SST logo los en daar stond tekst op?
[ afbeelding ]
3quote:Op zondag 20 februari 2011 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeveel flessen champagne hebben ze gekregen
Hij moest de show presenteren, waarschijnlijk als aandenken ofzo...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Servio nu eigenlijk?
Die peuterde de achterkant van iets met een SST logo los en daar stond tekst op?
[ afbeelding ]
Maar waarom peuterde hij het dan los?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij moest de show presenteren, waarschijnlijk als aandenken ofzo...
Dat ging over gister avondquote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
alphons22 alphons martens
ze waren kapot van weinig slaap en zo met t spel bezig dat ze nu even de tijd hebben voor wat gewone lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |