FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
nou:quote:Op zondag 20 februari 2011 17:12 schreef Kaasmix het volgende:
Hopelijk staat er nog wat te gebeuren voor vandaag, tis weer saai
Ik ging nog kijken op z'n twitter ookquote:Op zondag 20 februari 2011 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou:
RT: @alphons22 Het is leuk geweest. Bewoners mogen nu weer twee dagen bijkomen van de spanning.
Ohwja.. Fipo Gemacht!![]()
Thanks weet niet meer hoe dus laat het liever aan de anderen over dat openen van Topic, geef me nog een week en ik durf dat ook vast weer.......quote:Op zondag 20 februari 2011 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou:
RT: @alphons22 Het is leuk geweest. Bewoners mogen nu weer twee dagen bijkomen van de spanning.
Ohwja.. Fipo Gemacht!![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik ging nog kijken op z'n twitter ook
Dat borg hij daarna op in zijn persoonlijke koffer geloof ik..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Servio nu eigenlijk?
Die peuterde de achterkant van iets met een SST logo los en daar stond tekst op?
[ afbeelding ]
3quote:Op zondag 20 februari 2011 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeveel flessen champagne hebben ze gekregen
Hij moest de show presenteren, waarschijnlijk als aandenken ofzo...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Servio nu eigenlijk?
Die peuterde de achterkant van iets met een SST logo los en daar stond tekst op?
[ afbeelding ]
Maar waarom peuterde hij het dan los?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij moest de show presenteren, waarschijnlijk als aandenken ofzo...
Dat ging over gister avondquote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
alphons22 alphons martens
ze waren kapot van weinig slaap en zo met t spel bezig dat ze nu even de tijd hebben voor wat gewone lol
Wie is Alphonsquote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
alphons22 alphons martens
ze waren kapot van weinig slaap en zo met t spel bezig dat ze nu even de tijd hebben voor wat gewone lol
3 glazenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:20 schreef MissJ.24 het volgende:
My Goddd. is Joanne echt lam? Van een glaasje champie.........pffff. Gooi er dan eens ruim drank in!!!
Meer over het hele weekend.quote:
Geef ze een jaartje..........................quote:Op zondag 20 februari 2011 17:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou ben wel weer ff klaar hierFijne dag verders en als er weer wat spanning is kom ik wel weer terug.
De zenderbaas van Net5.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/alphons22
Hoe voel je dat aan dan? Struisvogel zintuig?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou ben wel weer ff klaar hierFijne dag verders en als er weer wat spanning is kom ik wel weer terug.
Kunnen we die Alphons niet het huis in sturen.......quote:Op zondag 20 februari 2011 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/alphons22
Aafke heeft een cursus kantklossen gedaan? Wat een suf haarnetje.quote:
als ze er maar niet uitgaatquote:Op zondag 20 februari 2011 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Krijg toch het idee dat Joanna een gesprek heeft aangevraagd. Ze lijkt het moeilijk te hebben met het spel..
Is die niet van Sophia?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aafke heeft een cursus kantklossen gedaan? Wat een suf haarnetje.
ja wat een gelul allemaalquote:Op zondag 20 februari 2011 17:25 schreef Nostalgist het volgende:
Joanna: "Iets van thuis dat ik niet kan uitspreken" ze heeft het nodige meegemaakt en de klap komt nu oid..
Drank he, gaan mensjes van die diepe gesprekken voerenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:25 schreef Nostalgist het volgende:
Joanna: "Iets van thuis dat ik niet kan uitspreken" ze heeft het nodige meegemaakt en de klap komt nu oid..
Dunno. Aafke draagt het iig stijlloos. Denk dat dat lichte kant ook niet het best combineert met blonde lokken.quote:
Behalve drank en aktiequote:Op zondag 20 februari 2011 17:28 schreef Kaasmix het volgende:
Alles van frietsaus tot ontbijtkoeken en slagroom is er blijkbaar
Dat is waar, donkerblauw of rood staat mooier.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:27 schreef Copycat het volgende:
Dunno. Aafke draagt het iig stijlloos. Denk dat dat lichte kant ook niet het best combineert met blonde lokken.
Potten...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Clues in beeld: Er zitten potten in huis
Lidl! Echt.. net als de italiaanse Lidl!quote:
Nog harder?quote:
Maar... hoe komt ze daarbij?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:33 schreef Kaasmix het volgende:
Joanna denkt dus dat ze veroordeelt word op haar uiterlijk.
drank moet ze kiezenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:33 schreef Darklight het volgende:
Sharon kiest denk ik chips en chocolade
Ja ik zag minimaal 20 flessenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Was dat allemaal wijn op stream 2?
Dit, is de reden waarom Joanna nu in tranen is..altijd die vooroordelenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:33 schreef Darklight het volgende:
Sharon kiest denk ik chips en chocolade
Eerder op d'r gedrag..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:33 schreef Kaasmix het volgende:
quote:
ja godverdomme kap dan eens met die botox en tietvergrotingen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:33 schreef Kaasmix het volgende:
Precies, daarom is het zo lachwekkend. Ze ziet er heus niet verkeerd uit hoor, in tegendeel zelf. Maar hoe ze zich soms gedraag, bahquote:
Maar kunnen/mogen ze dat gewoon pakken dan?quote:
KIJK AAN KIJK AAN.quote:
nee hoor, ze hadden het er gister nog over dat ze chocolade zo missen, dus dat kiest ze wel denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Dit, is de reden waarom Joanna nu in tranen is..altijd die vooroordelen
het staat er toch!!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar kunnen/mogen ze dat gewoon pakken dan?
Nee, zal wel voor sharon zijn, ze mag 5 luxeartikelen uitzoeken uit die kast neem ik aanquote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dom, blond, neptieten............ #hoebedoeljevooroordeelbevestigendquote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Joooo-pi het volgende:
"ik moet fakking plassen"
Meng, wat is zij dom
Sharon mag 5 dingen kiezen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk om alles zo maar te kunnen kopen, hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Copycat het volgende:
Welke diepgaande filosofie gaat er schuil achter die fake boobs en lips?
Ik weet niet of dat een plek is die ze kennen / waar ze bij kunnen.quote:
Da's twee glaasjes de man hè.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sharon mag 5 dingen kiezen.
Ik zou denk ik voor 5 flessen wijn gaan
Dat is waar. Arm meiske.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is ook niet makkelijk om alles zo maar te kunnen kopen, hoor.
heeft ze wel drooggezwierd en geveegd?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:40 schreef Kaasmix het volgende:
Das was een fucking snelle fucking plas
Het is maar goed dat haar geheim niet is dat ze een narcistische persoonlijkheids stoornis heeft. Dat was zo geradenquote:
dat zeg ik net!quote:
5 artikelenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Kaasmix het volgende:
Ik denk dat Sharon daar 5 artikelen uit mag kiezen
Ze heeft toch gewonnen?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's twee glaasjes de man hè.
Of zou je dat dan in je eentje gaan zitten opzuipen?
Ik gok op Gerard?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:40 schreef Nostalgist het volgende:
Met welke man heeft Joanna trouwens een probleem ? Sharon zei dat ze wel eens met hem zou gaan praten..
ziet er uit als de keuken van vlemmixquote:
Serieus, heeft ze het over een vent in dat huis, en niet over haar relatie thuis?quote:
Zodra ze de chocola ziet is ze afgeleid, kans is groot dat ze de drank niet spot dusquote:Op zondag 20 februari 2011 17:41 schreef Darklight het volgende:
Dan moet ze wel om het hoekje kijken, anders ziet ze de drank niet...
Haha, dat laatste is wel geinig ja, al levert je dat ook nominaties op.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze heeft toch gewonnen?![]()
Maar nee, ik zou het delen, denk ik. Of alleen met de mensen die ik leuk vind.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:42 schreef sjaakspark het volgende:
ik wil Joana er uit. Cynthia kan ik nog wel 2 weken aan
Dat ziet er goed uit.quote:
Winst van Sharon en de 3 glaasjes Champagnequote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft dat gejankzak van Joanna getriggerd?
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou Schenkstroop, beschuit, Cruesli, allesreiniger en mosterd kiezen. Gewoon voor de lol.
Drank?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft de miss-verkiezing niet gewonnen?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
Maar waar gaat het nou eigenlijk over, eerst leek het over een man te gaan maar nu heeft ze het over 'haar'.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef PeterNB het volgende:
En nog meer tranen..................wat een dramakind
my thought exactly.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Indirect beledigt ze Sharon nu, maar dat heeft ze zelf niet in de gaten..
Ze heeft Sharon "iets moois" horen zeggen tijdens de modeshow en ze denkt dat dat tegen haar was, is mijn idee nu..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was het meer dat ze dat zelfde had willen zeggen... Sharon zei dat het mooiste wat ze ooit had gekregen 'iemands liefde' was en dat had zij ook willen zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze heeft Sharon "iets moois" horen zeggen tijdens de modeshow en ze denkt dat dat tegen haar was, is mijn idee nu..
'sit on my face and tell me that you love me'quote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
Dat Sharon haar spijkerbroek uitdoet en ineens zo FLOP! Boven op die botoxlippen van Joan gaat zitten en zegt: "Zo! Nu heb je wat om te ratelen, jankert, en je mag pas stoppen als je geen lucht meer krijgt!"
of draaf ik nu door?
Hmmmm...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
Dat Sharon haar spijkerbroek uitdoet en ineens zo FLOP! Boven op die botoxlippen van Joan gaat zitten en zegt: "Zo! Nu heb je wat om te ratelen, jankert, en je mag pas stoppen als je geen lucht meer krijgt!"
of draaf ik nu door?
Die lelijk eendje speech? Damn, hoe self-centered kun je wezen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
Ze heeft Sharon "iets moois" horen zeggen tijdens de modeshow en ze denkt dat dat tegen haar was, is mijn idee nu..
"As long as i got a face, you have something to sit on!"quote:Op zondag 20 februari 2011 17:46 schreef Boobman het volgende:
[..]
'sit on my face and tell me that you love me'
Met je eens, maar indirect zei Sharon: Ik ben anders dan die mooie chicks.. Imho denkt Joanna dat dat tegen haar bedoeld was..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef mspoez het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer dat ze dat zelfde had willen zeggen... Sharon zei dat het mooiste wat ze ooit had gekregen 'iemands liefde' was en dat had zij ook willen zeggen.
Nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
of draaf ik nu door?
Ik dacht Philipquote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef Stefan het volgende:
Wie was die slijmbal die zegt: als ik in je ogen kijk weet ik wie je bent
\\quote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef Stefan het volgende:
Wie was die slijmbal die zegt: als ik in je ogen kijk weet ik wie je bent
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou Schenkstroop, beschuit, Cruesli, allesreiniger en mosterd kiezen. Gewoon voor de lol.
Daar komt het wel op neer jaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef mspoez het volgende:
"ik beoordeel niemand op zijn uiterlijk" dus dat wil ik ook niet dat anderen mij doen maar ik heb wel gekozen voor neptetten en opgespoten lippen.
Niet. ze is het hele huis volgens mij tegen hem aan het opzetten.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef pullup het volgende:
Kan iemand Gerard niet even waarschuwen dat hij nu voor de kill kan gaan.
Ik denk Gerard, Karim? maar weet het niet zekerquote:Op zondag 20 februari 2011 17:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Over wie heeft ze het eigenlijk ("ze") ?
Gerard is op dr kluisje uit en niet dr vertrek. Daar heeftie niks aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef pullup het volgende:
Kan iemand Gerard niet even waarschuwen dat hij nu voor de kill kan gaan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
of draaf ik nu door?
Hey schatje. heb je je naam veranderd?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Mylene het volgende:
Ze kreeg kennelijk een opmerking omdat ze haar haar wilde föhnen.
hahahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef RethXoth het volgende:
Sofia werkt er het keihardst voor ja!![]()
![]()
neuh hoor hahaha dat is basiskennisquote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Copycat het volgende:
Dat soort wijven brengt onze sekse in diskrediet.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey schatje. heb je je naam veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |