FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
nou:quote:Op zondag 20 februari 2011 17:12 schreef Kaasmix het volgende:
Hopelijk staat er nog wat te gebeuren voor vandaag, tis weer saai
Ik ging nog kijken op z'n twitter ookquote:Op zondag 20 februari 2011 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou:
RT: @alphons22 Het is leuk geweest. Bewoners mogen nu weer twee dagen bijkomen van de spanning.
Ohwja.. Fipo Gemacht!![]()
Thanks weet niet meer hoe dus laat het liever aan de anderen over dat openen van Topic, geef me nog een week en ik durf dat ook vast weer.......quote:Op zondag 20 februari 2011 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou:
RT: @alphons22 Het is leuk geweest. Bewoners mogen nu weer twee dagen bijkomen van de spanning.
Ohwja.. Fipo Gemacht!![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik ging nog kijken op z'n twitter ook
Dat borg hij daarna op in zijn persoonlijke koffer geloof ik..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Servio nu eigenlijk?
Die peuterde de achterkant van iets met een SST logo los en daar stond tekst op?
[ afbeelding ]
3quote:Op zondag 20 februari 2011 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeveel flessen champagne hebben ze gekregen
Hij moest de show presenteren, waarschijnlijk als aandenken ofzo...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Servio nu eigenlijk?
Die peuterde de achterkant van iets met een SST logo los en daar stond tekst op?
[ afbeelding ]
Maar waarom peuterde hij het dan los?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij moest de show presenteren, waarschijnlijk als aandenken ofzo...
Dat ging over gister avondquote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
alphons22 alphons martens
ze waren kapot van weinig slaap en zo met t spel bezig dat ze nu even de tijd hebben voor wat gewone lol
Wie is Alphonsquote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
alphons22 alphons martens
ze waren kapot van weinig slaap en zo met t spel bezig dat ze nu even de tijd hebben voor wat gewone lol
3 glazenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:20 schreef MissJ.24 het volgende:
My Goddd. is Joanne echt lam? Van een glaasje champie.........pffff. Gooi er dan eens ruim drank in!!!
Meer over het hele weekend.quote:
Geef ze een jaartje..........................quote:Op zondag 20 februari 2011 17:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou ben wel weer ff klaar hierFijne dag verders en als er weer wat spanning is kom ik wel weer terug.
De zenderbaas van Net5.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/alphons22
Hoe voel je dat aan dan? Struisvogel zintuig?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou ben wel weer ff klaar hierFijne dag verders en als er weer wat spanning is kom ik wel weer terug.
Kunnen we die Alphons niet het huis in sturen.......quote:Op zondag 20 februari 2011 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/alphons22
Aafke heeft een cursus kantklossen gedaan? Wat een suf haarnetje.quote:
als ze er maar niet uitgaatquote:Op zondag 20 februari 2011 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Krijg toch het idee dat Joanna een gesprek heeft aangevraagd. Ze lijkt het moeilijk te hebben met het spel..
Is die niet van Sophia?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aafke heeft een cursus kantklossen gedaan? Wat een suf haarnetje.
ja wat een gelul allemaalquote:Op zondag 20 februari 2011 17:25 schreef Nostalgist het volgende:
Joanna: "Iets van thuis dat ik niet kan uitspreken" ze heeft het nodige meegemaakt en de klap komt nu oid..
Drank he, gaan mensjes van die diepe gesprekken voerenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:25 schreef Nostalgist het volgende:
Joanna: "Iets van thuis dat ik niet kan uitspreken" ze heeft het nodige meegemaakt en de klap komt nu oid..
Dunno. Aafke draagt het iig stijlloos. Denk dat dat lichte kant ook niet het best combineert met blonde lokken.quote:
Behalve drank en aktiequote:Op zondag 20 februari 2011 17:28 schreef Kaasmix het volgende:
Alles van frietsaus tot ontbijtkoeken en slagroom is er blijkbaar
Dat is waar, donkerblauw of rood staat mooier.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:27 schreef Copycat het volgende:
Dunno. Aafke draagt het iig stijlloos. Denk dat dat lichte kant ook niet het best combineert met blonde lokken.
Potten...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Clues in beeld: Er zitten potten in huis
Lidl! Echt.. net als de italiaanse Lidl!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |