Drank?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft dat gejankzak van Joanna getriggerd?
Ze heeft de miss-verkiezing niet gewonnen?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
Maar waar gaat het nou eigenlijk over, eerst leek het over een man te gaan maar nu heeft ze het over 'haar'.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef PeterNB het volgende:
En nog meer tranen..................wat een dramakind
my thought exactly.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Indirect beledigt ze Sharon nu, maar dat heeft ze zelf niet in de gaten..
Ze heeft Sharon "iets moois" horen zeggen tijdens de modeshow en ze denkt dat dat tegen haar was, is mijn idee nu..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was het meer dat ze dat zelfde had willen zeggen... Sharon zei dat het mooiste wat ze ooit had gekregen 'iemands liefde' was en dat had zij ook willen zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze heeft Sharon "iets moois" horen zeggen tijdens de modeshow en ze denkt dat dat tegen haar was, is mijn idee nu..
'sit on my face and tell me that you love me'quote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
Dat Sharon haar spijkerbroek uitdoet en ineens zo FLOP! Boven op die botoxlippen van Joan gaat zitten en zegt: "Zo! Nu heb je wat om te ratelen, jankert, en je mag pas stoppen als je geen lucht meer krijgt!"
of draaf ik nu door?
Hmmmm...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
Dat Sharon haar spijkerbroek uitdoet en ineens zo FLOP! Boven op die botoxlippen van Joan gaat zitten en zegt: "Zo! Nu heb je wat om te ratelen, jankert, en je mag pas stoppen als je geen lucht meer krijgt!"
of draaf ik nu door?
Die lelijk eendje speech? Damn, hoe self-centered kun je wezen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
Ze heeft Sharon "iets moois" horen zeggen tijdens de modeshow en ze denkt dat dat tegen haar was, is mijn idee nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |