FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Echt? Ik dacht dat vrouwen dit standaard meekregen na de geboorte, instinctief!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Copycat het volgende:
Dat soort wijven brengt onze sekse in diskrediet.
Ik hou d'r van!quote:
Oh, nee, dan kan ik dat drama wel plaatsen!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Mylene het volgende:
Ze kreeg kennelijk een opmerking omdat ze haar haar wilde föhnen.
Maar zij heeft er fukking hard voor moeten werken, voor die tieten, ze heeft geen zin om zich te verdediguuuh.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Copycat het volgende:
Dat soort wijven brengt onze sekse in diskrediet.
You're hanging with the wrong crowd.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef versabommie het volgende:
Echt? Ik dacht dat vrouwen dit standaard meekregen na de geboorte, instinctief!!
Niemand weet fakking wie ze fakking isquote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar zij heeft er fukking hard voor moeten werken, voor die tieten,
Moet een goeie cliffhanger inzitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:51 schreef mspoez het volgende:
Sharon: "even lekker tot jezelf komen" Stem: "En dan maken we daarna een mooi filmpje"
Daarom ben ik nu met mijn tweede vrouwquote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
You're hanging with the wrong crowd.
Joanna wordt vertroeteld in dkvdw. Ze is zo belangrijk voor SS.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Kaasmix het volgende:
Cams weg van Joanna en nu zijn 1, 2 en 4 hetzelfde
Welnee, dat laten ze verpesten.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Kaasmix het volgende:
Ze verpest trouwens heel de stemming in dat huis!
Helaas niet (zover ik weet)quote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Is sharon al gaan shoppen in de voorraadkamer
omdat het een zwak meisje is.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Sympathiek moment van Joanna en Sharon net. Waarom maakt Joanna zich nou eigenlijk zo druk wat anderen van haar vinden?
heeft zij dat sleuteltje ???quote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer de enige die Joanna nog steeds leuk vind.
nee hoor, buiten dat gejank vind ik haar nog steeds lief en leuk!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb hartelijk om haar zitten lachenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
ach ze is wle lekker kwetsbaar nuquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee hoor, ik vind haar ook nog steeds leuk.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
HOE WIST JIJ DAT ?!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Nee hoor ik vind Joanna een Topper!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Jij hebt ook zeker neptetten en blond haar?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:58 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind Joanna een Topper!!!!
Ja toevallig welquote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Jij hebt ook zeker neptetten en blond haar?
Of 4 pakken en een doos laxeermiddelquote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Green1 het volgende:
Er staat ook wc papierGewoon 5 pakken wc papier pakken..
voor Alexquote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Green1 het volgende:
Er staat ook wc papierGewoon 5 pakken wc papier pakken..
Ze had beter een wat sterkere drank mee kunnen nemenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom heeft ze 2 dezelfde flessen wijn meegenomen?
die vrouwen kunnen allemaal niet poepenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Of 4 pakken en een doos laxeermiddel
heeft iedereen 1 glasquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
Omdat veel mannen die kleur wijn niet drinken, des te meer voor de vrouwenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
En jij bent zeker mister perfect met een perfect leven??quote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Jij hebt ook zeker neptetten en blond haar?
Was dat er dan? Indien ja dan ben ik het helemaal met je eens. Of een kratje bier.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ze had beter een wat sterkere drank mee kunnen nemen
tactiek heb het niet in huisquote:
Ik dacht dat ze iets van Whiskey pakte maar was wijn....quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
SHARON!!!! KUDT!!!!!!!!
Sterke drank!
Ja dat snap ik ook niet helemaal...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef akveor het volgende:
Welke idioot haalt er nu te vreten als er drank te scoren valt..? pfff
5 flesjes bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Was dat er dan? Indien ja dan ben ik het helemaal met je eens. Of een kratje bier.
Philip zit nu bij haar toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef itsme het volgende:
Zie je Joanna is niet meer in beeld en niemand praat over haar dus ze zal wel aandacht hebben gekregen van de regie.
Toevallig niet nee, niemand is perfect,quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef PinkDream het volgende:
[..]
En jij bent zeker mister perfect met een perfect leven??
Daarom loop je hier al je ongenoegen te spuien
Whateverquote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Toevallig niet nee, niemand is perfect,
Ja en ze zeikt nog steeds. monoloog.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Toevallig niet nee, niemand is perfect,
Er zijn maar twee items belangrijk in zo'n huis.. sigaretten en drank de rest doet er niet toe.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaal...winegums........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |