FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Echt? Ik dacht dat vrouwen dit standaard meekregen na de geboorte, instinctief!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Copycat het volgende:
Dat soort wijven brengt onze sekse in diskrediet.
Ik hou d'r van!quote:
Oh, nee, dan kan ik dat drama wel plaatsen!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Mylene het volgende:
Ze kreeg kennelijk een opmerking omdat ze haar haar wilde föhnen.
Maar zij heeft er fukking hard voor moeten werken, voor die tieten, ze heeft geen zin om zich te verdediguuuh.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Copycat het volgende:
Dat soort wijven brengt onze sekse in diskrediet.
You're hanging with the wrong crowd.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef versabommie het volgende:
Echt? Ik dacht dat vrouwen dit standaard meekregen na de geboorte, instinctief!!
Niemand weet fakking wie ze fakking isquote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar zij heeft er fukking hard voor moeten werken, voor die tieten,
Moet een goeie cliffhanger inzitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:51 schreef mspoez het volgende:
Sharon: "even lekker tot jezelf komen" Stem: "En dan maken we daarna een mooi filmpje"
Daarom ben ik nu met mijn tweede vrouwquote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
You're hanging with the wrong crowd.
Joanna wordt vertroeteld in dkvdw. Ze is zo belangrijk voor SS.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Kaasmix het volgende:
Cams weg van Joanna en nu zijn 1, 2 en 4 hetzelfde
Welnee, dat laten ze verpesten.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Kaasmix het volgende:
Ze verpest trouwens heel de stemming in dat huis!
Helaas niet (zover ik weet)quote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Is sharon al gaan shoppen in de voorraadkamer
omdat het een zwak meisje is.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Sympathiek moment van Joanna en Sharon net. Waarom maakt Joanna zich nou eigenlijk zo druk wat anderen van haar vinden?
heeft zij dat sleuteltje ???quote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer de enige die Joanna nog steeds leuk vind.
nee hoor, buiten dat gejank vind ik haar nog steeds lief en leuk!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb hartelijk om haar zitten lachenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
ach ze is wle lekker kwetsbaar nuquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee hoor, ik vind haar ook nog steeds leuk.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
HOE WIST JIJ DAT ?!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Nee hoor ik vind Joanna een Topper!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Jij hebt ook zeker neptetten en blond haar?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:58 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind Joanna een Topper!!!!
Ja toevallig welquote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Jij hebt ook zeker neptetten en blond haar?
Of 4 pakken en een doos laxeermiddelquote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Green1 het volgende:
Er staat ook wc papierGewoon 5 pakken wc papier pakken..
voor Alexquote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Green1 het volgende:
Er staat ook wc papierGewoon 5 pakken wc papier pakken..
Ze had beter een wat sterkere drank mee kunnen nemenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom heeft ze 2 dezelfde flessen wijn meegenomen?
die vrouwen kunnen allemaal niet poepenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Of 4 pakken en een doos laxeermiddel
heeft iedereen 1 glasquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
Omdat veel mannen die kleur wijn niet drinken, des te meer voor de vrouwenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
En jij bent zeker mister perfect met een perfect leven??quote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Jij hebt ook zeker neptetten en blond haar?
Was dat er dan? Indien ja dan ben ik het helemaal met je eens. Of een kratje bier.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ze had beter een wat sterkere drank mee kunnen nemen
tactiek heb het niet in huisquote:
Ik dacht dat ze iets van Whiskey pakte maar was wijn....quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
SHARON!!!! KUDT!!!!!!!!
Sterke drank!
Ja dat snap ik ook niet helemaal...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef akveor het volgende:
Welke idioot haalt er nu te vreten als er drank te scoren valt..? pfff
5 flesjes bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Was dat er dan? Indien ja dan ben ik het helemaal met je eens. Of een kratje bier.
Philip zit nu bij haar toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef itsme het volgende:
Zie je Joanna is niet meer in beeld en niemand praat over haar dus ze zal wel aandacht hebben gekregen van de regie.
Toevallig niet nee, niemand is perfect,quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef PinkDream het volgende:
[..]
En jij bent zeker mister perfect met een perfect leven??
Daarom loop je hier al je ongenoegen te spuien
Whateverquote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Toevallig niet nee, niemand is perfect,
Ja en ze zeikt nog steeds. monoloog.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Toevallig niet nee, niemand is perfect,
Er zijn maar twee items belangrijk in zo'n huis.. sigaretten en drank de rest doet er niet toe.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaal...winegums........
check!quote:
Ik zal toegeven, mijn opmerking was idd dom en niet nodig.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Whatever
Wat kom je met je opmerking naar mij joh
Dat ookquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Joanna heeft gewoon een chronisch slaaptekort na ruim een week...
Almost, je vriendje deed fakking lelijk tegen d'r!quote:
Mja, dat sloopt je ook. Maargoed, geef haar een glaasje wijn en ze is weer de oudequote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Je kent me nietquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik zal toegeven, mijn opmerking was idd dom en niet nodig.
Ja dat zal zeker ook heel erg bjjdragen. Ik zou ook janken hoor na een paar nachten (1 (quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Van een slaaptekort word ik ook mega-emoquote:
Ik zie jou niet op de streamsquote:Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Je kent me niet
en dat ik blond haar heb en neptetten, zoals jij dat noemt
dat je me daarop veroordeeld zegt meer iets over jou dan over mij
Ik heb toch toegegeven dat ik fout zat? Hoef je er niet verder op te hameren hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Je kent me niet
en dat ik blond haar heb en neptetten, zoals jij dat noemt
dat je me daarop veroordeeld zegt meer iets over jou dan over mij
Nee zeg ik van wel dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie jou niet op de streams
Nee okee heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 20 februari 2011 18:09 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik heb toch toegegeven dat ik fout zat? Hoef je er niet verder op te hameren hoor
Yep en die 2 pikken het gewoon. Opzouten met die snol.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zegt ze nou in etappes tegen iedereen in het huis dat de anderen nep zijn?
Correctquote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef Kaasmix het volgende:
Maargoed, om eerlijk te zijn weten we haar situatie thuis niet. Ik neem aan dat haar verhaal betrekken heeft op haar thuissituatie en niet op het huis; correct?
Welnee, ik lach me gek. Het is net Oh Oh Cherso ineens.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en die 2 pikken het gewoon. Opzouten met die snol.
Ik kan wel lief zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 18:12 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Correct
Vind ik je opeens toch wel lief
Ja een Fatima de Morieira de Meloquote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef Maanvis het volgende:
hebben ze achter de schermen ook een knuffelpsycholoog in dienst?
Wie is sterretje?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, ik lach me gek. Het is net Oh Oh Cherso ineens.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Almost, je vriendje deed fakking lelijk tegen d'r!
Je komt ook lekker ver daar!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:09 schreef RethXoth het volgende:
"Als er eentje naar me toe komt met een grote bek.. dan ga ik lekker weglopen!"
Ze zit twee weken in dat huis ze doet alsof het al maanden is dat ze wordt gepest.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Vertel jij het de regie?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef versabommie het volgende:
Joan heeft gewoon even een heerlijke subtiele zachte enorme grove gangrape nodig!!!
GMTAquote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef RethXoth het volgende:
Worden we nu gedwongen naar Joanne te luisteren?
dat dus!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef Copycat het volgende:
Weet dat wicht zelf nog wel waar het over gaat?
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef Maanvis het volgende:
hebben ze achter de schermen ook een knuffelpsycholoog in dienst?
Handige plek voor zoietsquote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef pullup het volgende:
Aha ze is er in gegaan om tot zichzelf te komen
Overzichtelijk! Stylish! Less is more!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef Green1 het volgende:
Dit is haar winkel toch?http://www.joannaverweijen.nl/
Door het simpelweg in Google in te typen zie je gelijk wat het betekend, zou je 3 seconden hebben gekost en niet een faal post als deze.quote:
Great Minds Thnk Alikequote:
Grafisch hoogstandje.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overzichtelijk! Stylish! Less is more!
Btje drukjes, welke styl? Eerder een poppenkast.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks lo0ser.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Door het simpelweg in Google in te typen zie je gelijk wat het betekend, zou je 3 seconden hebben gekost en niet een faal post als deze.
Great Minds Think Alike
Die ondertoon kan ik er niet uit halenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Go go Sofia, probeer haar een exit aan te praten(wel subtiel natuurlijk)
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Chanel5 het volgende:
Btje drukjes, welke styl? Eerder een poppenkast.
Hahaha thanks.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=looser
ze maakt ook reclame voor een 'peel' voor mensen met pigmentstoornissenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Green1 het volgende:
Valt wel mee, ik vind het maar een rommeltje..
ik ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 18:22 schreef Studiotje het volgende:
Joanna wilt er uit, ik hou d'r niet tegen.
Of ze denken dat vanwege toen met Jurrien zijn 1e missie.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
Oh, hier hebben ze ook de 24 uurs keuze? Grappig.
het was meer wishful thinkingquote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Die ondertoon kan ik er niet uit halen
Maar wel minder vermoeiend.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil niet dat Joanna gaat.... ik vind Sharon en Cynthia veel minder boeiend
Ze zij ook iets van ik ben er uit en heb een telefoon nodig...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef catwaezle het volgende:
Na dat gesprek van gisteren en nu dus weer zou het wel kunnen dat Joanna eigenlijk haar vriendje wil dumpen. Ze zat gisteren ook al over hem te klagen. Ze zit met dingen die ze voor de camera's niet wil uitspreken.
2 streams iddquote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
jullie ook maar 2 streams en nog wel dezelfde? Of heb ik alleen de mazzel van de dag?
Hier ook.... Sharon is in de KvdWquote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
jullie ook maar 2 streams en nog wel dezelfde? Of heb ik alleen de mazzel van de dag?
2x het achterhoofd van Joannequote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
welke kerel?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef Darklight het volgende:
ze wil het dus uitmaken met haar vriendje en een andere kerel neuken?
goede samenvatting? Of is er meer aan de hand?
Ze zegt dat ze thuis heel veel moet oplossen, dingen die ze niet op de camera kan zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef Darklight het volgende:
ze wil het dus uitmaken met haar vriendje en een andere kerel neuken?
goede samenvatting? Of is er meer aan de hand?
duhquote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef catwaezle het volgende:
Hebben ze die Sharon uit medelijden laten winnen? Dat moet haast wel toch?
Nee, ze had een mooie zinquote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef catwaezle het volgende:
(ik heb het helaas gemist)
Valt wel mee. Ze deed het heel goed en had de beste tekstenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef catwaezle het volgende:
Hoop gejankquote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef Lesterr het volgende:
Goodevening, Heb ik na de modeshow nog wat gemist?
Dramaqueen Joannequote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef Lesterr het volgende:
Hoop aanstellerig gejank van Joanna...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef Lesterr het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog maximaal 30 5 minuten en ze stuitert weer door de kamer.
Bimbo
Maakte vast weer een drama dat iemand grapjes maakte over haar?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoop aanstellerig gejank van Joanna...
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Maakte vast weer een drama dat iemand grapjes maakte over haar?
Pamela Andersonquote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef mspoez het volgende:
Als Joanna zo zielig kijkt is het net hoeheetze van Baywatch.
Ze hebben haar laten winnen, omdat ze 2e was met de meest lelijke bank die er bij een cap te vinden zijn op een RLS-CAP.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef catwaezle het volgende:
Dat hadden ze gisteren moeten doen, maar helaas.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef Coos het volgende:
Ik heb niets gemist dus.
Het aanbod op tv vanavond is zó slecht dat het mooi zou zijn als de regie er vanavond eens even een onbeperkte hoeveelheid drank inpleurt.
sharon KON drank uitkiezen, maar ze koos snoepquote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef Coos het volgende:
Ik heb niets gemist dus.
Het aanbod op tv vanavond is zó slecht dat het mooi zou zijn als de regie er vanavond eens even een onbeperkte hoeveelheid drank inpleurt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
sharon KON drank uitkiezen, maar ze koos snoep
Nee, want toen was ik er niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat hadden ze gisteren moeten doen, maar helaas.
Meen je niet??quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
5 flessen wijn op 14 mensen. Party.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
Ze heb zoveel mogelijk dingen gepakt met veel inhoud. een doos snoep onder andere.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, dat zet ook geen zoden aan de dijk....quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
5 flessen wijn op 14 mensen. Party.
Nee skattie. Maik heeft een borstverkleining ondergaan. Check zijn topique.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Maik heeft DEFINITELY in een Bollywood-film gespeeld na z'n uitspraken van net, wat mij betreft
Maik zei wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Maik heeft DEFINITELY in een Bollywood-film gespeeld na z'n uitspraken van net, wat mij betreft
Volgens mij Philips, die heeft wel iets indischquote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Heb je hem wel eens horen zingen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Al verzinnen ze maar een spelletje dat er vijf overblijven die een hele fles mogen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
5 flessen wijn op 14 mensen. Party.
VIDEO_TS bestanden zijn dvd bestanden, die kun je niet direct knippen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
ff tussendoor....
Weet iemand hoe ik .TS video bestanden kan bewerken/knippen toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |