sharon KON drank uitkiezen, maar ze koos snoepquote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef Coos het volgende:
Ik heb niets gemist dus.
Het aanbod op tv vanavond is zó slecht dat het mooi zou zijn als de regie er vanavond eens even een onbeperkte hoeveelheid drank inpleurt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
sharon KON drank uitkiezen, maar ze koos snoep
Nee, want toen was ik er niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat hadden ze gisteren moeten doen, maar helaas.
Meen je niet??quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
5 flessen wijn op 14 mensen. Party.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
Ze heb zoveel mogelijk dingen gepakt met veel inhoud. een doos snoep onder andere.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, dat zet ook geen zoden aan de dijk....quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
5 flessen wijn op 14 mensen. Party.
Nee skattie. Maik heeft een borstverkleining ondergaan. Check zijn topique.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Maik heeft DEFINITELY in een Bollywood-film gespeeld na z'n uitspraken van net, wat mij betreft
Maik zei wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Maik heeft DEFINITELY in een Bollywood-film gespeeld na z'n uitspraken van net, wat mij betreft
Volgens mij Philips, die heeft wel iets indischquote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Heb je hem wel eens horen zingen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Al verzinnen ze maar een spelletje dat er vijf overblijven die een hele fles mogen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
5 flessen wijn op 14 mensen. Party.
VIDEO_TS bestanden zijn dvd bestanden, die kun je niet direct knippen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
ff tussendoor....
Weet iemand hoe ik .TS video bestanden kan bewerken/knippen toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |