duhquote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef catwaezle het volgende:
Hebben ze die Sharon uit medelijden laten winnen? Dat moet haast wel toch?
Nee, ze had een mooie zinquote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef catwaezle het volgende:
(ik heb het helaas gemist)
Valt wel mee. Ze deed het heel goed en had de beste tekstenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef catwaezle het volgende:
Hoop gejankquote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef Lesterr het volgende:
Goodevening, Heb ik na de modeshow nog wat gemist?
Dramaqueen Joannequote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef Lesterr het volgende:
Hoop aanstellerig gejank van Joanna...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef Lesterr het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog maximaal 30 5 minuten en ze stuitert weer door de kamer.
Bimbo
Maakte vast weer een drama dat iemand grapjes maakte over haar?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoop aanstellerig gejank van Joanna...
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Maakte vast weer een drama dat iemand grapjes maakte over haar?
Pamela Andersonquote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef mspoez het volgende:
Als Joanna zo zielig kijkt is het net hoeheetze van Baywatch.
Ze hebben haar laten winnen, omdat ze 2e was met de meest lelijke bank die er bij een cap te vinden zijn op een RLS-CAP.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef catwaezle het volgende:
Dat hadden ze gisteren moeten doen, maar helaas.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef Coos het volgende:
Ik heb niets gemist dus.
Het aanbod op tv vanavond is zó slecht dat het mooi zou zijn als de regie er vanavond eens even een onbeperkte hoeveelheid drank inpleurt.
sharon KON drank uitkiezen, maar ze koos snoepquote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef Coos het volgende:
Ik heb niets gemist dus.
Het aanbod op tv vanavond is zó slecht dat het mooi zou zijn als de regie er vanavond eens even een onbeperkte hoeveelheid drank inpleurt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
sharon KON drank uitkiezen, maar ze koos snoep
Nee, want toen was ik er niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat hadden ze gisteren moeten doen, maar helaas.
Meen je niet??quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
5 flessen wijn op 14 mensen. Party.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
Ze heb zoveel mogelijk dingen gepakt met veel inhoud. een doos snoep onder andere.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, dat zet ook geen zoden aan de dijk....quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
5 flessen wijn op 14 mensen. Party.
Nee skattie. Maik heeft een borstverkleining ondergaan. Check zijn topique.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Maik heeft DEFINITELY in een Bollywood-film gespeeld na z'n uitspraken van net, wat mij betreft
Maik zei wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Maik heeft DEFINITELY in een Bollywood-film gespeeld na z'n uitspraken van net, wat mij betreft
Volgens mij Philips, die heeft wel iets indischquote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Heb je hem wel eens horen zingen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Al verzinnen ze maar een spelletje dat er vijf overblijven die een hele fles mogen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
5 flessen wijn op 14 mensen. Party.
VIDEO_TS bestanden zijn dvd bestanden, die kun je niet direct knippen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
ff tussendoor....
Weet iemand hoe ik .TS video bestanden kan bewerken/knippen toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |