Ze zij ook iets van ik ben er uit en heb een telefoon nodig...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef catwaezle het volgende:
Na dat gesprek van gisteren en nu dus weer zou het wel kunnen dat Joanna eigenlijk haar vriendje wil dumpen. Ze zat gisteren ook al over hem te klagen. Ze zit met dingen die ze voor de camera's niet wil uitspreken.
2 streams iddquote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
jullie ook maar 2 streams en nog wel dezelfde? Of heb ik alleen de mazzel van de dag?
Hier ook.... Sharon is in de KvdWquote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
jullie ook maar 2 streams en nog wel dezelfde? Of heb ik alleen de mazzel van de dag?
2x het achterhoofd van Joannequote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
welke kerel?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef Darklight het volgende:
ze wil het dus uitmaken met haar vriendje en een andere kerel neuken?
goede samenvatting? Of is er meer aan de hand?
Ze zegt dat ze thuis heel veel moet oplossen, dingen die ze niet op de camera kan zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef Darklight het volgende:
ze wil het dus uitmaken met haar vriendje en een andere kerel neuken?
goede samenvatting? Of is er meer aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |