Wie is sterretje?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, ik lach me gek. Het is net Oh Oh Cherso ineens.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Almost, je vriendje deed fakking lelijk tegen d'r!
Je komt ook lekker ver daar!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:09 schreef RethXoth het volgende:
"Als er eentje naar me toe komt met een grote bek.. dan ga ik lekker weglopen!"
Ze zit twee weken in dat huis ze doet alsof het al maanden is dat ze wordt gepest.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Joanna heeft gewoon een chronisch slaaptekort na ruim een week...
Vertel jij het de regie?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef versabommie het volgende:
Joan heeft gewoon even een heerlijke subtiele zachte enorme grove gangrape nodig!!!
GMTAquote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef RethXoth het volgende:
Worden we nu gedwongen naar Joanne te luisteren?
dat dus!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef Copycat het volgende:
Weet dat wicht zelf nog wel waar het over gaat?
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef Maanvis het volgende:
hebben ze achter de schermen ook een knuffelpsycholoog in dienst?
Handige plek voor zoietsquote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef pullup het volgende:
Aha ze is er in gegaan om tot zichzelf te komen
Overzichtelijk! Stylish! Less is more!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef Green1 het volgende:
Dit is haar winkel toch?http://www.joannaverweijen.nl/
Door het simpelweg in Google in te typen zie je gelijk wat het betekend, zou je 3 seconden hebben gekost en niet een faal post als deze.quote:
Great Minds Thnk Alikequote:
Grafisch hoogstandje.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overzichtelijk! Stylish! Less is more!
Btje drukjes, welke styl? Eerder een poppenkast.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overzichtelijk! Stylish! Less is more!
Thanks lo0ser.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Door het simpelweg in Google in te typen zie je gelijk wat het betekend, zou je 3 seconden hebben gekost en niet een faal post als deze.
Great Minds Think Alike
Die ondertoon kan ik er niet uit halenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Go go Sofia, probeer haar een exit aan te praten(wel subtiel natuurlijk)
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Chanel5 het volgende:
Btje drukjes, welke styl? Eerder een poppenkast.
Hahaha thanks.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=looser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |