check!quote:
Ik zal toegeven, mijn opmerking was idd dom en niet nodig.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Whatever
Wat kom je met je opmerking naar mij joh
Dat ookquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Joanna heeft gewoon een chronisch slaaptekort na ruim een week...
Almost, je vriendje deed fakking lelijk tegen d'r!quote:
Mja, dat sloopt je ook. Maargoed, geef haar een glaasje wijn en ze is weer de oudequote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Je kent me nietquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik zal toegeven, mijn opmerking was idd dom en niet nodig.
Ja dat zal zeker ook heel erg bjjdragen. Ik zou ook janken hoor na een paar nachten (1 (quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Van een slaaptekort word ik ook mega-emoquote:
Ik zie jou niet op de streamsquote:Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Je kent me niet
en dat ik blond haar heb en neptetten, zoals jij dat noemt
dat je me daarop veroordeeld zegt meer iets over jou dan over mij
Ik heb toch toegegeven dat ik fout zat? Hoef je er niet verder op te hameren hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Je kent me niet
en dat ik blond haar heb en neptetten, zoals jij dat noemt
dat je me daarop veroordeeld zegt meer iets over jou dan over mij
Nee zeg ik van wel dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie jou niet op de streams
Nee okee heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 20 februari 2011 18:09 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik heb toch toegegeven dat ik fout zat? Hoef je er niet verder op te hameren hoor
Yep en die 2 pikken het gewoon. Opzouten met die snol.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zegt ze nou in etappes tegen iedereen in het huis dat de anderen nep zijn?
Correctquote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef Kaasmix het volgende:
Maargoed, om eerlijk te zijn weten we haar situatie thuis niet. Ik neem aan dat haar verhaal betrekken heeft op haar thuissituatie en niet op het huis; correct?
Welnee, ik lach me gek. Het is net Oh Oh Cherso ineens.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en die 2 pikken het gewoon. Opzouten met die snol.
Ik kan wel lief zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 18:12 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Correct
Vind ik je opeens toch wel lief
Ja een Fatima de Morieira de Meloquote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef Maanvis het volgende:
hebben ze achter de schermen ook een knuffelpsycholoog in dienst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |