FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Lol. Ja ik zie het. tjonge jonge.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ze ligt nu een soort van op een ander
Mja maar ik zou toch wel af en toe even bij elkaar gaan zitten en gewoon met elkaar praten/lachen. Verder nog niks. Maar zelfs dat doen ze niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben er toch alle tijd voor?
Dat moet je heel rustig opbouwen anders is er onmiddelijk argwaan.
Wat ik er van begreep staat de kankerkachel!!111!! inderdaad uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Staat die kankerkachel!!111!! uit ofzo omdat ze allemaal nog ongezellig met hun jas aan zitten.
Okay, dan begint het ergens op te lijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Guido is de paulus de boskabouter
Nee gitaarkneus is Iggy Popquote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, dan begint het ergens op te lijken.Aidshoofd, Bambi, Eucalypta, Paulus.
En gitaarkneus?
Badhair mckayquote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En gitaarkneus?
Het is wel handig als de bijnaam ook ergens op sláát.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En gitaarkneus?
Dat is Karim. Ik vind die gast tof!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:33 schreef Razor21 het volgende:
OMG die met die muts (Gerard?) heeft puistjes op zijn rug zegt hij.
Is dat aidshoofd of is dat die andere?quote:
Op hun rug bedoel jequote:Op maandag 14 februari 2011 13:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die snollen hebben duidelijk allemaal al hun beste tijd achter de rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |