FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Lol. Ja ik zie het. tjonge jonge.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ze ligt nu een soort van op een ander
Mja maar ik zou toch wel af en toe even bij elkaar gaan zitten en gewoon met elkaar praten/lachen. Verder nog niks. Maar zelfs dat doen ze niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben er toch alle tijd voor?
Dat moet je heel rustig opbouwen anders is er onmiddelijk argwaan.
Wat ik er van begreep staat de kankerkachel!!111!! inderdaad uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Staat die kankerkachel!!111!! uit ofzo omdat ze allemaal nog ongezellig met hun jas aan zitten.
Okay, dan begint het ergens op te lijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Guido is de paulus de boskabouter
Nee gitaarkneus is Iggy Popquote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, dan begint het ergens op te lijken.Aidshoofd, Bambi, Eucalypta, Paulus.
En gitaarkneus?
Badhair mckayquote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En gitaarkneus?
Het is wel handig als de bijnaam ook ergens op sláát.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En gitaarkneus?
Dat is Karim. Ik vind die gast tof!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:33 schreef Razor21 het volgende:
OMG die met die muts (Gerard?) heeft puistjes op zijn rug zegt hij.
Is dat aidshoofd of is dat die andere?quote:
Op hun rug bedoel jequote:Op maandag 14 februari 2011 13:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die snollen hebben duidelijk allemaal al hun beste tijd achter de rug
Ook leuk idd.quote:
Lol!quote:
Waarom? Als wij maar begrijpen wie we bedoelen dan is het goed toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is wel handig als de bijnaam ook ergens op sláát.
Da's Aidshoofd.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is dat aidshoofd of is dat die andere?
Een BLANKE man, dat zou leuk zijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:35 schreef Razor21 het volgende:
Sterk het idee dat die negerin een man is geweest kijk eens naar die kaken
Rustig aan, dude. We moeten nog een tijdje.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:35 schreef Edjuhhhh het volgende:
Damn, ze zijn ook al echt geheimen aan het onderzoeken ;-) niet dusss
Heb Iggy weleens live gezien maar die heeft geen gitaar aangeraakt.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:36 schreef Darklight het volgende:
Iggy Pop is het grote voorbeeld van gitaarkneus
Daarom, nu ineens allerlei onzin gaan bedenkenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:37 schreef Disana het volgende:
Bijnamen laten zich niet forceren, die ontstaan vanzelf.
Dat had ik dus ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:35 schreef Razor21 het volgende:
Sterk het idee dat die negerin een man is geweest kijk eens naar die kaken
1 van de hoogtepunten.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:36 schreef Razor21 het volgende:
Iemand nog meegekregen dat die Karim gisteravond lekker scheten aan het laten was buiten met die 2 andere gasten.
Ik noem 'm Iggy vanaf nu.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb Iggy weleens live gezien maar die heeft geen gitaar aangeraakt.
Maar hij lijkt wel een klein beetje op Iggy ook.
Ik snap hem nietquote:Op maandag 14 februari 2011 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom, nu ineens allerlei onzin gaan bedenken_!
"Aidshoofd" is gewoon kwaliteit.
Haha, dat is waar, moet zelf steeds spieken, heb een tweede tabblad open staan om te kijken wie wie ook alweer is.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:37 schreef Disana het volgende:
Bijnamen laten zich niet forceren, die ontstaan vanzelf. Zelf blijf ik gewoon de echte namen gebruiken, zal allang blij zijn als ik ze allemaal ken
Dit gaat te verquote:Op maandag 14 februari 2011 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom, nu ineens allerlei onzin gaan bedenken_!
"Aidshoofd" is gewoon kwaliteit.
Valt ook niet mee, ik heb nu ongeveer de helft goed maar dan moet ik ze wel van dichtbij zien want Aafke en Monique lijken bijvoorbeeld van een afstand teveel op elkaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, dat is waar, moet zelf steeds spieken, heb een tweede tabblad open staan om te kijken wie wie ook alweer is.
Same here. Heel langzaam begin ik de namen te koppelen aan hoofden.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef kahaarin het volgende:
Haha, dat is waar, moet zelf steeds spieken, heb een tweede tabblad open staan om te kijken wie wie ook alweer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |