Ja.. .die muziekkeuze ook nog eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de eerste 3 noten van stairway to heaven 20x gehoord.
Die ligt in een kist buiten met een hangslot erop (dacht ik)quote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef muzas het volgende:
Wat is er met die jurien gebeurd eigenlijk? Die moest zich toch verstopt houden enzo? Is ie gesnapt?
dit is al dag 3 dus denk dat ie zich ergens anders bevind, anders komt het al uit ivm de streams en kan je al lezen op internet............quote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef muzas het volgende:
Wat is er met die jurien gebeurd eigenlijk? Die moest zich toch verstopt houden enzo? Is ie gesnapt?
Smoke on the water.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.. .die muziekkeuze ook nog eens.![]()
Heeft ie House of the rising sun al gedaan ook?
Koot als Pamuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Gerard (denk ik) doet me een beetje aan Koot denken.
Maar die is wél lekker om te spelen!quote:
Even een snor op zijn bakkes shoppen, volgens mij ís het 'm dan gewoonquote:
oh kan ook met dat mutsje op??quote:Op maandag 14 februari 2011 13:16 schreef TWP het volgende:
Jurien zit gewoon op de bankOf bedoelen we dit niet?
Ja, ze snappen hier niet allemaal dat de streams een dag of 2 voorlopen op de uitzending en die opdracht er dus al lang opzit. Ze hadden het net over dat er pas 1 opdracht geslaagd is (Sofia) en dus is Jurien gefaald.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:16 schreef TWP het volgende:
Die zag ik ook aan de ontbijt tafel iddquote:Op maandag 14 februari 2011 13:16 schreef TWP het volgende:
Ja ik ook dat gejengel op dat kleine fuckdingquote:Op maandag 14 februari 2011 13:16 schreef Toverheks het volgende:
vind die gitaar erg irritant mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen
Dat is ook aan z'n EXA postgeschiedenis te zienquote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ohja. Die guido is 3 of 4x gezakt voor zn havo examen
We waren er al over uit dat hij als eerste met zijn gitaar door zijn hoofd vertrektquote:Op maandag 14 februari 2011 13:16 schreef Toverheks het volgende:
vind die gitaar erg irritant mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen
Hey hoi.quote:
Oh en die ene.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.. .die muziekkeuze ook nog eens.![]()
Heeft ie House of the rising sun ook al gedaan?
oke nou vertrekken hoeft ie niet maar steek dat gitaartje maar in de hensquote:Op maandag 14 februari 2011 13:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We waren er al over uit dat hij als eerste met zijn gitaar door zijn hoofd vertrekt
past prima op een korfvuurtjequote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke nou vertrekken hoeft ie niet maar steek dat gitaartje maar in de hens
We zijn nog niet zo heel ver met de bijnamen. Eentje nog maar geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey hoi.BQ en de rest ook ook, leuk, net alsof we DGK aan her COS-sen zijn.
![]()
Heeft Cynthia trouwens al een bijnaam? Ik zag haar net rondkijken en vond haar net een verschrikte Bambi.
Bedoel je nou Sharon het Paardenmeisje?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe heeft dat schele hardrock mokkel? die het met een paard doet
Wat moet ze anders doen?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar het slaat toch helemaal nergens op om 3 uur te gaan zitten "opmaken"? Koop dan gewoon een nieuw hoofd als je niet tevreden bent.
zeg maar meidquote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je nou Sharon het Paardenmeisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |